Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
5s Puhelinta tarkoitin parhaudella, se nyt vaan on paras, nopein ja hienoin. Ominaisuudetkin on parhaat. Esim mulla ei oo nyt puhelinta lainkaan, illalla saan 5s:n (toisen jo tähän talouteen), niin avaan sen paketista, näppäilen wlanin päälle, omat tunnukseni siihen ja vartin odottelulla mulla on "entinen" puhelin kädessäni yhteystietoineen ja appseineen jne. Ei piuhoja, ei muistikortilta minkään siirtämistä, ei tappelua. Pari käyttäjätunnusta vain ja hetki odottelua. Sitten vain spotify auki ja klikkaan esim "olohuone" ja Justin Bieberit alkaa soimaan kajarista.

Pankaas joku puhelimen käyttöönottokokemus paremmaksi, varsinkin kun minulla ei ole nyt puhelinta lainkaan.
Tämähän menee näin jokaisessa puhelimessa? Millä vuosituhannella elät?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai, näinkin edistyneessä älypuhelimessa kuin iPhone 5 tarvitaan vartin odottelua käyttöönotossa :wtf:

EDIT: niin no tietysti, jos on kyseessä todellinen "applikaatiofiili", niinhän kestäähän se tietenkin.

Uuden puhelimen hankinta on edessä ja paljon olen vertailuja lukenut, katsonut ja puhelimia kädessä pidellyt. Vaihtoehdot ovat rajautuneet neljään, Galaxy s4 active, LG G2, Sony Xperia Z1 ja Note3.
Valinta taitaa osua Sonyyn, näistä paras, vaikkei mikään täydellinen puhelin olekaan.

Itsekin noista ottaisin Sonyn, mikäli se sulle vaan käteen sopii. LG G2 ois muuten huikee (varsinkin se näyttö!) mut ne näppäimet takana ei kyllä mun näppäilyyn ainakaan sovi yhtään.

Ai, näinkin edistyneessä älypuhelimessa kuin iPhone 5 tarvitaan vartin odottelua käyttöönotossa :wtf:
Eli uusi luuri on käyttövalmis hetkessä, mutta jos optiona haluat tuoda sinne kaikki kuvat, appsit, musiikit, kontaktit, tekstarit ja kloonata täysin sen edellisen luurin, niin tämä sitten pitää hoitaa backupista. Ei se kuvien siirtäminen verkon välityksellä sen nopeampaa ole muillakaan valmistajilla.

Ei voi kyllä vieläkään tajuta tota uutta 5C:ssää. Se on aivan hirvittävä, ja kun pistää satasen päälle saa jo 5S:n.
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin sä nyt et tajua mitään Applen tuotetta periaatteen tasolla edes.

Ei voi kyllä vieläkään tajuta tota uutta 5C:ssää. Se on aivan hirvittävä, ja kun pistää satasen päälle saa jo 5S:n.
No kyllähän Apple myynnin osaa. Eli annetaan kansalle sitä mitä ne haluaa(lisää värejä) ja pakataan se tuttuun ja hyväksi todettuun konseptiin(halpa tuottaa) ja voila!, rahaa tulee.

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin sä nyt et tajua mitään Applen tuotetta periaatteen tasolla edes.

En varmaan tajua mutta IMO toi 5c on aivan kamala. Kävin sitä hypistelemässä yks päivä. Ei se kyllä kovin hyvin ole kai liikkunut muutenkaan.

En varmaan tajua mutta IMO toi 5c on aivan kamala. Kävin sitä hypistelemässä yks päivä. Ei se kyllä kovin hyvin ole kai liikkunut muutenkaan.

5c kuuluu tähän ketjuun yhtä lailla kuin muidenkin valmistajien halpismallit. Voisitte perustaa jonkun halpismallien vertailuthreadin ja jättää tän threadin noille lippulaivamalleille. Se on aina hauskaa kun ite naureskelee noksun lippulaivoille niin nokiafanboyarmeija tuo aina muiden valmistajien halpismalleja tänne ja vertailevat niitä sitten niihin noksun lippulaivoihin ja jäävät silti toiseksi.

Edit. Ja tiedän et sulla on joku iluuri nelonen mut nokiafanboy sä oot silti aina ollut.

5s Puhelinta tarkoitin parhaudella, se nyt vaan on paras, nopein ja hienoin. Ominaisuudetkin on parhaat. Esim mulla ei oo nyt puhelinta lainkaan, illalla saan 5s:n (toisen jo tähän talouteen), niin avaan sen paketista, näppäilen wlanin päälle, omat tunnukseni siihen ja vartin odottelulla mulla on "entinen" puhelin kädessäni yhteystietoineen ja appseineen jne. Ei piuhoja, ei muistikortilta minkään siirtämistä, ei tappelua. Pari käyttäjätunnusta vain ja hetki odottelua. Sitten vain spotify auki ja klikkaan esim "olohuone" ja Justin Bieberit alkaa soimaan kajarista.

Pankaas joku puhelimen käyttöönottokokemus paremmaksi, varsinkin kun minulla ei ole nyt puhelinta lainkaan.

2 tuntia tuota odottelin eikä mennyt koskaan läpi tuo palautus, perusjutut tuli tosiaan noin vartissa ja kaikki tuntuu olevan luurissa. Vedin sen sitten pakolla stoppiin, päivitin softan jne.
Voiskohan olla että backupissa ollut jo lakannut Exchange-palvelu veti ton juntturaan?

Lumia 1020 ajellu nyt muutaman viikon. Käyttöliittymä on mielestäni jopa snadisti Lumia 900 nopeampi (joka oli jo tarpeeksi nopea). Akku kestää pidempään, eli wlanit, 3G surffailut, musankuuntelut ym. perusjutut niin akku kestää reippaasti yli vuorokauden. 32Gb muistia niin mahtuu hyvin musaa ja muutama Jenna Jamesonin pätkäkin. Kamera toki n. 100x parempi, jota pidänkin puhelimen parhaimpana ominaisuutena. Tiedän että samppa-Japi ei osaa arvostaa puhelimessa hyvää kameraa mutta kyllä toi reissun päällä on ehdoton kun ei muuta pokkaria tarvitse mukana kantaa. Väittäisin että kun perusominaisuudet on näin hyvällä mallilla ja siihen lyödään ns bonuksena huippu kamera kylkeen niin ei paljoo muuta jää kaipaamaan. Maailman kartat ja navihan tässä on huippuluokkaa myös. Ihan ilmaseX.

ja ps. ei mulla ainakaan ole mitään 4sek viivettä vaikka nappaan ainoastaan full reso kuvia. Ftw.

Lumia 4evör.

Mä oon omistanut elämäni aikana niin iOS, Windows & Android - puhelimia laajalti - silti pidän parhaimpana puhelimena Samsung Galaxy S2 :)

Täällähän noksumiehet piti vergeä jumalan ilmoituksena vielä kesällä kun 925 vai 1020 sai huippupisteet sieltä? No nyt on 1520llan pisteen julki vergeltä ja tämä sai 7.4 tulokseksi, eiköhän se ole nokiamiesten osalta sitten tämä puhelin taputeltu. Ei muuta kuin pähkinälle vaan ja odottelemaan muita malleja.
Nokia Lumia 1520 review | The Verge

Minä pysyn edelleen kannassani että verge on syvältä, halusin vain tuoda esille niille noksumiehille tämänkin pointin, asettaa ne 925sen vai 1020 pisteet myös oikeaan valoon millä kesällä hehkuteltiin. :fuckyeah:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom