Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en taas luota Googleen pätkääkään, niin monta täysin perusteetonta källiä se on tehnyt mulle. Ei saatana jos mun kaikki data olis Googlella, niin ei kiva.

Se on myöhäistä jo Googlen datavaltaa vastaan taistella... Jo pelkästään pakkiksen indeksoimalla Google tietää halutessaan sun kalsareiden värinkin :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työkaveri väitti että tuota saa jo. Ja että nyt se entinen lippulaiva ois jossain 350 euron huitteilla, eikä pitäisi olla huono sekään. Jos sitä lippulaivaa saa kytkynä hyvään hintaan niin sitä voisi tosissaan harkita, suoraan ostamalla en 600 euron luuria hanki.

Täytyy kattoo ehtiskö huomenna noita katteleen tarkemmin.

Tilasin sen Sony Xperia V mallin, 369 oli Gigantin verkkokaupassa. Myymälästä sitä ei saa.

Avaatko vähän detailjeja? Mulla on sekä omalla firmalla että työnantajalla käytössä Gmail, Drive ja Google Docs ja hyvin ovat toimineet. Varsinkin Google Docsin kommentointifeature on saittien välisessä katselmoinnissa erittäin kätevä.

Siis en pidä Googlesta yleisesti. Vituttaa niiden källit Tubessa ja sitten Adsensen puolella. En tosiaankaan laittais sinne backuppeja kuten iCloudiin.

Siis en pidä Googlesta yleisesti. Vituttaa niiden källit Tubessa ja sitten Adsensen puolella. En tosiaankaan laittais sinne backuppeja kuten iCloudiin.

Mä en pidä pilvipalveluistakaan yleisesti. Siis hemmetin hieno keksintö ja kätevää, mutta ikävä kyllä koskaan et voi tietää missä sun data oikeesti on ja mitä sille tehdään. Ainoa ratkaisu on käyttää omalle detikoidulle serverille near-real-time backuppia, tai olla skeptinen sen suhteen mitä pilveen menee. Kuten minä teen.

Mä en pidä pilvipalveluistakaan yleisesti. Siis hemmetin hieno keksintö ja kätevää, mutta ikävä kyllä koskaan et voi tietää missä sun data oikeesti on ja mitä sille tehdään. Ainoa ratkaisu on käyttää omalle detikoidulle serverille near-real-time backuppia, tai olla skeptinen sen suhteen mitä pilveen menee. Kuten minä teen.
Kynä ja paperi;)

Väittäsin, että ihan sama mihin jenkkipilveen datat tunkee, yhtä hyvässä/huonossa turvassa ne on siellä.

F-Securelta näyttäis tulevan pilvipalvelua, mihin saa 256AES-suojauksen, varmaan olis hyvä alku.

Pakko olla tyytyväinen nexus neloseen. Hyvillä rooteilla tosta saa vielä 10x kätevämmän kuin raakamallin.. tosin eikai tota kukaan raakana käytäkkään.

Kysynpä ihan mielenkiinnosta, että minkälaista dataa sulla mahtaa pilvipalveluissa olla? Jotain oikeasti tärkeää vai oletko muuten sopivasti vainoharhainen? Mä kun tossa mietin, että ne asiat mitä mulla on pilvessä, on sellaisia että on oikeastaan ihan sama mulle kuka ne näkee ja mitä niillä tekee. Ei ole siis mitään tärkeitä työjuttuja ja valtionsalaisuuksia, vaan ihan vain mun juttuja millä ei oikeasti ole kenellekään muulle mitään käyttöä. Jos joku nyt niitä haluaa kurkkia niin harmi, ei se tee mun ruokareseptikirjastolla tai muutamalla valokuvalla yhtään mitään.

Pakko olla tyytyväinen nexus neloseen. Hyvillä rooteilla tosta saa vielä 10x kätevämmän kuin raakamallin.. tosin eikai tota kukaan raakana käytäkkään.

Tämä on juuri se, että minkä vuoksi kyllästyin Androidiin. Aluksi oli kiva roottailla ja kikkailla. Sitten kyllästyin eikä voisi vähempää kiinnostaa. Toinen mikä Androidin kanssa alkoi ärsyttämään oli se lagittaminen jonka vuoksi oli niitä hetkiä, kun halusi taittaa puhelimen vaan kahtia.

Myöskään Applen tuotteille ei ole itselläni mitään käyttöä, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jäi Windows Phone mikä aluksi hieman epäilytti, mutta pidemmässä juoksussa olen oppinut pitämään siitä. Kaikki mitä tarvitsen toimii luotettavasti ja ennen kaikkea nopeasti.

eise androidi itsessään varmaan lagita, vaan puhelin
.

Niimpä. Hidasta ohjelmakoodia voidaan aina kompensoida tehokkaammalla raudalla. Määräävässä markkina-asemassa käyttöjärjestelmän optimointi kuluttaa rahaa, hidastaa uuden raudan myyntiä ja sitä kautta myös ohjelmistomyyntiä. Miksi siis tehdä sitä?

vy3PHys.png

Niimpä. Hidasta ohjelmakoodia voidaan aina kompensoida tehokkaammalla raudalla. Määräävässä markkina-asemassa käyttöjärjestelmän optimointi kuluttaa rahaa, hidastaa uuden raudan myyntiä ja sitä kautta myös ohjelmistomyyntiä. Miksi siis tehdä sitä?

vy3PHys.png

OT

Muuten hyvä esimerkki, mutta uusimman kohdalla ei pidäkään ilmeisesti paikkaansa. Windows 8 taitaa olla samalla raudalla ripeämpi kuin 7.

Riippuu miten asian mittaa. Seiskassa työpöytä avautuu huomattavasti nopeammin kuin kasissa.

Niin varmaan siinä tapauksessa jos ei muista ottaa "Metro" näkymää 8:ssa pois desktopin edestä. Kerrotko mulle, että miten olet asian mitannut ja miten olet päätynyt kyseiseen lopputulokseen? Haluan faktoja, en mitään mutuilua. Missään tapauksessa ei voi sanoa, että Windows 7 käynnistyisi työpöydälle HUOMATTAVASTI NOPEAMMIN, kuin Windows 8.

vy3PHys.png

90-luvun pöytäkonemarkkinoilla tuo piti vielä hyvinkin kutinsa, kun kilpailuakaan ei juuri ollut. Tämän päivän mobiilimarkkinoilla kilpailu on kuitenkin monin verroin kovempaa, eikä oikein ole varaa antaa muille löysää. Lisäksi mobiililaitteissa lainalaisuudet ovat pöytäkoneista hieman poikkeavat. Esimerkiksi sähkön ei oleteta tulevan suoraan seinästä ja laitteen fyysisen koon on mahduttava aina vain pienempiin rajoihin. Tällöin hyvin optimoidulla softalla saadaankin isolla kädellä karsittua tuotteen valmistuskustannuksia, kun komponenttieina voidaan käyttää vanhempia ja luotettavaksi havaittuja, lopputuloksen kuitenkin pysyessä kilpailukykyisenä.

Nokiakin oli menettänyt uskon WPhen koska sillä ei saanut puhelimia kaupaksi. Android oli jo kehitettynä valmiiksi, epäonnistunut WP kuitenkin tyhjensi kassan liian nopeasti että olisi päässyt yrittämään kuningaskäyttiksellä. New York Times: Nokia ehti kehittää Android-Lumian - Talous - Turun Sanomat

WPhen ja Lumppujen hyvyyteen ei enää uskoneet kuin fanipojat lasit silmillään.

Oliskohan Lumia 925 ollut sun mielestä sitten Androidilla reilusti sgs4:ää parempi, kun nythän se virallisten testien mukaan on vain vähän parempi?

Oliskohan Lumia 925 ollut sun mielestä sitten Androidilla reilusti sgs4:ää parempi, kun nythän se virallisten testien mukaan on vain vähän parempi?

Eihän 925 paskoista tehoistaan johtuen olisi androidimaailmassa pärjännyt, mutta edes niillä tehoilla mitä siihen lyötiin sillä ei tehnyt parhaiden älypuhelimien seassa yhtään mitään. WP ja lumppu yhteistyö on niin forssasta, se tajuttiin Nokiallakin, vihdoin ja viimein. Sitähän tässä on vuosikaudet jo naureskeltu muiden toimesta, mutta kuten sanottua jotkut katsovat lasien läpi ja kuvittelevat edelleen että se oli jotenkin hyvänlaatuista kamaa mitä sieltä yhteistyöstä tuli.

SGS4sta meni ekan kuukauden aikana muistaakseni jotian 20 miljoonaa kappaletta, jos 925 olisi ollut parempi ni kai sitä nyt olis ainakinse 21 Miljoonaa mennyt. Mahtoiko mennä ees 21K kpl?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom