Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mietin kans et ehkä tutkimukset osoittaa ettei sitä fm-radiota niin kauheasti käytetä vaan nettiradioita, ja sit spotifyitä ja omia soittolistoja muistilta, niin jättävät siksi pois.

No ei ole ihme ettei tässä ketjussa ymmärretä yhtään mitään.

Linkatun jutun otsikko on:
Samsung explains why missing FM Radio on the Galaxy S4

Ja Venäjän Sampan vastine tiedusteluun on ollut:
Our studies show a trend shift of interest to digital broadcasting, specifically – focus on listening to music content in social networks or on the channel YouTube. The flagship model of our products are focused on customers who use digital content, which use modern formats and channels of information consumption. (translated from Russian).

Ja sitten jengi arvelee täällä miksi Samppa ois jättänyt radion pois (tai mikä on ainakin virallinen selitys). :hyvä:

Mietin kans et ehkä tutkimukset osoittaa ettei sitä fm-radiota niin kauheasti käytetä vaan nettiradioita, ja sit spotifyitä ja omia soittolistoja muistilta, niin jättävät siksi pois.

Aattelivat että sama jättää pikkuhiljaa näitä ominaisuuksia pois kun porukka ostaa kuitenki. Ensin aletaan leikata kuoret ämpärin kyljestä, sitte jätetään radio pois... mitä vielä? Ei näin.

Tajusivat vihdoin. Note III voi olla jo vaihtoehtona HTC käyttäjälle, HTC fanina kun itse olen ihan puhtaasti materiaalien takia. :)
Ei mikään huono juttu, vaikka taas kerran mua ei oikeastaan kiinnosta. Ostan puhelimen ihan muun kuin ulkonäön tai tuntuman mukaan, mutta onhan se mukava jos jatkossa tulisi laadukas vaikutelma kaupan päälle. Ei se missään nimessä huonokaan asia ole. HTC:sta kun oli puhe, niin en tiedä sitten onko mun silmissä vikaa, mutta toi ONE on mun silmään ihan saatanan ruma. Ne stereokaiuttimet siinä edessä tekee siitä kamalan. Liikaa reikiä varmaan ja ne rikkoo puhtaat linjat tosi törkeesti. Takapuolelta onkin sit fiksumman näköinen. Ei SGS4 ole myöskään mikään kedon kukkanen, mutta on se hien... öööö... vähemmän ruma kuin ONE. Siinä on vain joku mikä ei sovi mun silmään.

Ei mikään huono juttu, vaikka taas kerran mua ei oikeastaan kiinnosta. Ostan puhelimen ihan muun kuin ulkonäön tai tuntuman mukaan, mutta onhan se mukava jos jatkossa tulisi laadukas vaikutelma kaupan päälle. Ei se missään nimessä huonokaan asia ole. HTC:sta kun oli puhe, niin en tiedä sitten onko mun silmissä vikaa, mutta toi ONE on mun silmään ihan saatanan ruma. Ne stereokaiuttimet siinä edessä tekee siitä kamalan. Liikaa reikiä varmaan ja ne rikkoo puhtaat linjat tosi törkeesti. Takapuolelta onkin sit fiksumman näköinen. Ei SGS4 ole myöskään mikään kedon kukkanen, mutta on se hien... öööö... vähemmän ruma kuin ONE. Siinä on vain joku mikä ei sovi mun silmään.
Niin, oma unelmaluuri olisi ihan vanilla Android ja HTC:n kuorissa. Yes please:
http://androidheadlines.com/2013/02/htc-nexus-2013.html
http://pocketnow.com/2013/03/18/htc-nexus-5

Jos nyt kuitenkin katsotaan sitten noita Androideja missä on valmistajan oma UI, niin Samppaan kun lykätään HTC:n (tai vaikkapa iPhonen) materiaalit niin taitaa olla kukkulan kuningas. Samsungilla on jo Applen tasoinen kiinnostus luurejaan kohtaan, ja tuskin heikentäisi menestystä parempi materiaali.

Niin, ja en niinkään täysin painota materiaalivalinnoissa sitä ulkonäköä vaan juurikin luurin tuntumaa. Ulkonäkö nyt on vähän vaikea, kun luurista on se yksi muoto ja korkeintaan eri värejä.

Hahhahhhaaaaa!!!!! Ei vittu... Nyt japi viimestään jo huutonettiin se romu myyntiin ja lähimmän NOKIA-jälleenmyyjän juttusille neuvottelemaan puhelinkaupoista.

Hahhahhhaaaaa!!!!! Ei vittu... Nyt japi viimestään jo huutonettiin se romu myyntiin ja lähimmän NOKIA-jälleenmyyjän juttusille neuvottelemaan puhelinkaupoista.

Ei oo parempia markkinoilla ni ei voi vaihtaa, ehkä sitten ku julkaistaan s4, mutta todennäköisesti pidän vielä tätä. Homma sinä joku sen mokian tilalle niin pääset kunnon puhelimen käyttäjäksi.

Ei oo parempia markkinoilla ni ei voi vaihtaa, ehkä sitten ku julkaistaan s4, mutta todennäköisesti pidän vielä tätä. Homma sinä joku sen mokian tilalle niin pääset kunnon puhelimen käyttäjäksi.

Ei pysty, oot kuitenki Samsungin palkkalistoilla ja saat vähä boonuksia ku netissä vähän kehut sitä luuria ja haukut muita kivasti.. Itseasiassa sullakin on varmaan oikeesti Nokialainen laatupuhelin. Kyllä minäki voisin alkaa tollaseksi mainosmieheksi.. otatko yhtetyttä sinne pääkallopaikalle ja yritä neuvotella mullekki joku tommonen diili, vaikka ~500€ riittäs kuussa, nii alan itekki kehuun sitä samppaa huolimatta siitä ettei se niin hyvä olekkaan.

Hei,

Tyttöystävälläni oli aiemmin HTC:n One-puhelin, jossa oli kovasti vikoja. Nyt hänellä on upouusi Samsung Galaxy (c) S4 -puhelin, joka on nopea ja toimii moitteettomasti. Elämämme hymyilee ja tyttöystävänikin on jopa laihtunut.

Terveisin,
Lainemies

Onko Kauppalehdellä jotain Nokiaa vastaan, vai kuseeko se firma ihan kunnolla? Menin tonne jonnekin blogiin ja sivu väärällään Nokian noloa matkaa.

Screen Shot 2013-04-18 at 14.20.18.png

Screen Shot 2013-04-18 at 14.20.26.png

Screen Shot 2013-04-18 at 14.20.32.png

Screen Shot 2013-04-18 at 14.20.37.png

Screen Shot 2013-04-18 at 14.20.44.png

Kauppalehdellä on yleensä se yksi Nokia-vastainen uutinen per päivä. Nyt osaripäivänä toki enemmän, etenkin kun osarissa ei ollut positiivista oikeastaan kuin hiukan kasvaneet Lumia-myynnit vrt. Q4.

Aika kiltisti sitä on tänään käsitelty ottaen huomioon ettei halpisluurit enää kelpaa edes kehitysmaissa, sen sijaan lumian myyntimäärät sekä ohjeistus q2:selle olivat aika hyvät.

Suositut

Back
Ylös Bottom