Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tajusivat vihdoin. Note III voi olla jo vaihtoehtona HTC käyttäjälle, HTC fanina kun itse olen ihan puhtaasti materiaalien takia.http://www.kauppalehti.fi/etusivu/samsung+myontaa+naytamme+halvalta/201304403617?ext=rss
Ongelmien tunnustaminen on uuden elämän alku!
Mietin kans et ehkä tutkimukset osoittaa ettei sitä fm-radiota niin kauheasti käytetä vaan nettiradioita, ja sit spotifyitä ja omia soittolistoja muistilta, niin jättävät siksi pois.
Ei mikään huono juttu, vaikka taas kerran mua ei oikeastaan kiinnosta. Ostan puhelimen ihan muun kuin ulkonäön tai tuntuman mukaan, mutta onhan se mukava jos jatkossa tulisi laadukas vaikutelma kaupan päälle. Ei se missään nimessä huonokaan asia ole. HTC:sta kun oli puhe, niin en tiedä sitten onko mun silmissä vikaa, mutta toi ONE on mun silmään ihan saatanan ruma. Ne stereokaiuttimet siinä edessä tekee siitä kamalan. Liikaa reikiä varmaan ja ne rikkoo puhtaat linjat tosi törkeesti. Takapuolelta onkin sit fiksumman näköinen. Ei SGS4 ole myöskään mikään kedon kukkanen, mutta on se hien... öööö... vähemmän ruma kuin ONE. Siinä on vain joku mikä ei sovi mun silmään.Tajusivat vihdoin. Note III voi olla jo vaihtoehtona HTC käyttäjälle, HTC fanina kun itse olen ihan puhtaasti materiaalien takia.
Niin, oma unelmaluuri olisi ihan vanilla Android ja HTC:n kuorissa. Yes please:Ei mikään huono juttu, vaikka taas kerran mua ei oikeastaan kiinnosta. Ostan puhelimen ihan muun kuin ulkonäön tai tuntuman mukaan, mutta onhan se mukava jos jatkossa tulisi laadukas vaikutelma kaupan päälle. Ei se missään nimessä huonokaan asia ole. HTC:sta kun oli puhe, niin en tiedä sitten onko mun silmissä vikaa, mutta toi ONE on mun silmään ihan saatanan ruma. Ne stereokaiuttimet siinä edessä tekee siitä kamalan. Liikaa reikiä varmaan ja ne rikkoo puhtaat linjat tosi törkeesti. Takapuolelta onkin sit fiksumman näköinen. Ei SGS4 ole myöskään mikään kedon kukkanen, mutta on se hien... öööö... vähemmän ruma kuin ONE. Siinä on vain joku mikä ei sovi mun silmään.
Hahhahhhaaaaa!!!!! Ei vittu... Nyt japi viimestään jo huutonettiin se romu myyntiin ja lähimmän NOKIA-jälleenmyyjän juttusille neuvottelemaan puhelinkaupoista.
Ei oo parempia markkinoilla ni ei voi vaihtaa, ehkä sitten ku julkaistaan s4, mutta todennäköisesti pidän vielä tätä. Homma sinä joku sen mokian tilalle niin pääset kunnon puhelimen käyttäjäksi.
Ei oo parempia markkinoilla ni ei voi vaihtaa, ehkä sitten ku julkaistaan s4, mutta todennäköisesti pidän vielä tätä. Homma sinä joku sen mokian tilalle niin pääset kunnon puhelimen käyttäjäksi.