Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Taitaa olla kuvauksesta jotakin tietävien piirissä melkoisen heppoinen julkaisu tuo Digi Camera. Jos katsoo esimerkiksi dpreviewin arvioita tarkemmin (Johon nyt itse luotan ainakin enemmän) niin hieman eroa löytyy tuohon Digi Cameran testiin.

808:
Photo Mobile Score 81
Exposure and Contrast 78
Color 80
Autofocus 73
Texture 84
Noise 88
Photo Artifacts 89
Flash 81

S3:
Photo Mobile Score 73
Exposure and Contrast 75
Color 76
Autofocus 81
Texture 63
Noise 64
Photo Artifacts 77
Flash 81

Sen lisäksi Samppa sai myös huomattavasti huonommat arviot Kameran käytettävyydestä. Parempi älypuhelin tuo S3 on mutta kamerakäytössä ei ole kyllä mitään jakoa 808:lle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa olla kuvauksesta jotakin tietävien piirissä melkoisen heppoinen julkaisu tuo Digi Camera.

Varmaan tarkoitetaan edelleen tuota Digi Kuva -lehteä, josta Powerhousun vertailukin oli. Ihan vasta-alkajien lehtihän tuo on, vertautuu KotiPC-lehteen tietokonepuolella tai Hevoshulluun hevosurheilun puolella.

Varmaan tarkoitetaan edelleen tuota Digi Kuva -lehteä, josta Powerhousun vertailukin oli. Ihan vasta-alkajien lehtihän tuo on, vertautuu KotiPC-lehteen tietokonepuolella tai Hevoshulluun hevosurheilun puolella.
Joo, nimi vähän muuttu matkan varrella. Samalla porukalle tuo on varmaan suunnattu kuin Sampan älyluuritkin. :)

Kennon pikselitiheys on se joka ratkaisee kohinassa. Helvetisti pikseleitä kohisee aina enemmän kuin vähemmän pikseleitä jos kennon fyysinen koko ei kasva samassa suhteessa.
No, tässä tapauksessa se kenno kyllä kasvaa Samsungista Nokiaan samassa suhteessa. Käys huvikseen täällä, laita testikuvan alta päälle skaalaus 8MP:hen ja tökkää se kuva-ala oikean yläkulman mustavalkokuvaan. Ja tule sitten kertomaan, mikä noista kameroista kohisee - eikä näin vertaillessa edes käytetä tuota Pureview kohinanpoistoa toisin kun jos kuva otettaisiin 8MP tarkkuudella alunperin. Samsungissa kohina on isompirakeista, koska kohinanpoistolla on hukattu kuvasta kaikki detaljit. Mäkin osaisin tehdä autotestin, jonka perusteella 20 vuotta vanha Zastava voittaa pakasta vedetyn Bentleyn. Ja yhtä uskottavasti.
Screen Shot 2013-04-16 at 15.45.43.jpg

Ja tule sitten kertomaan, mikä noista kameroista kohisee
No mä en ole kyllä väittänyt yhtään mitään, vaan kerroin vain mitä lehti kertoi. Ja alkoi muuten taas vaihteeksi vituttaa Toolaten viimeisin kommentti. Pakko ihmetellä miten aikuiset ihmiset alentuu tuollaisiin. Ja tää on suunnattu monelle muullekin. No, ei tätä threadia ole kenenkään pakko avata. Pitäkää tunkkinne.

No mä en ole kyllä väittänyt yhtään mitään, vaan kerroin vain mitä lehti kertoi. Ja alkoi muuten taas vaihteeksi vituttaa Toolaten viimeisin kommentti. Pakko ihmetellä miten aikuiset ihmiset alentuu tuollaisiin. Ja tää on suunnattu monelle muullekin. No, ei tätä threadia ole kenenkään pakko avata. Pitäkää tunkkinne.
Tämä ketjuhan on nyt tunnetusti pelkkää provoilua täynnä, joten kohtuu herkästä alkaa näköjään vituttaan. Itsehän sä tarjosit täysin kritiikittä näiden "ammattilaisten" tulokset vertailusta. Sitten kun siitä on eri mieltä niin leimataan ettei edes ymmärretty testiä kun vaakakupissa painoi jotkut aivan toissijaiset asiat

Joo, nimi vähän muuttu matkan varrella. Samalla porukalle tuo on varmaan suunnattu kuin Sampan älyluuritkin. :)

Itseäni sen sijaan tämä huvitti suuresti ja nyökkäilen vieläkin hyväksyvästi tälle kommentille. Aijai niitä Samsungin omistajia, aina uskomassa kaikki sen enempiä kyselemättä.

Itseäni sen sijaan tämä huvitti suuresti ja nyökkäilen vieläkin hyväksyvästi tälle kommentille. Aijai niitä Samsungin omistajia, aina uskomassa kaikki sen enempiä kyselemättä.

Kuinkahan moni osti lumian kuvitellen että siinä on joku hyväkin kamera verrattuna muihin lippulaivoihin, sampat ja iluurit menee ohi oikealta ja vasemmalta. No mut voihan sitä silti kehua omassa kaveripiirissään parhaaksi ja jättää tulokset huomiotta.

Tämä ketjuhan on nyt tunnetusti pelkkää provoilua täynnä, joten kohtuu herkästä alkaa näköjään vituttaan. Itsehän sä tarjosit täysin kritiikittä näiden "ammattilaisten" tulokset vertailusta. Sitten kun siitä on eri mieltä niin leimataan ettei edes ymmärretty testiä kun vaakakupissa painoi jotkut aivan toissijaiset asiat
No vittu niinhän se oli. Ja niinhän mä olen koko ajan sanonut. Te ette ole edes lukeneet sitä artikkelia. Kukaan ei ole ikinä sanonut etteikö 808:n kamera olisi paras. Silti se ei tuossa vertailussa voittanut, koska siinä painotettiin muitakin asioita. Ja senkin toin esille. Ja heti ekassa viestissä sanoin että se oli mullekin yllätystulos. Tuntuu vain siltä että kaikki jauhaa vaan omassa päässään sitä samaa mantraa, että "Nokia on paras, Nokia on paras", eikä edes yritetä ymmärtää, miten jossakin testissä voi tulla erilainen tulos. Sitähän mä olen tässä jauhanut: Yrittänyt ymmärtää miten siinä näin kävi ja miksi.

Niin ja toi vitutus, mistä se tuli, niin se on mulle aivan sama vaikka haukutte Samsungia ja pidätte sitä paskana, mutta siinä vaiheessa kun aletaan ihmisiä laittamaan johonkin kategoriaan sen perusteella mitä puhelinta ne käyttää, niin huhhuh mutta ollaan kovaa kujalla. En ymmärrä.

Niin ja toi vitutus, mistä se tuli, niin se on mulle aivan sama vaikka haukutte Samsungia ja pidätte sitä paskana, mutta siinä vaiheessa kun aletaan ihmisiä laittamaan johonkin kategoriaan sen perusteella mitä puhelinta ne käyttää, niin huhhuh mutta ollaan kovaa kujalla. En ymmärrä.
Mutta kun kategorisointi toimii tässä tapauksessa. Suurin osahan ihmisistä on pitkälti imbesillejä ja tämä enemmistö sitten ostaa pääasiassa Samppaa ja ehkä myös Applea. Applen käyttäjät on trendiä viisi vuotta myöhässä seuraava lammasjoukko. Nokian käyttäjät sitten taas on älyköitä, pioneereja ja muutenkin komeita ja kauniita. Ei kai tässä nyt ole mitään mikä on hankala ymmärtää?

Mutta kun kategorisointi toimii tässä tapauksessa. Suurin osahan ihmisistä on pitkälti imbesillejä ja tämä enemmistö sitten ostaa pääasiassa Samppaa ja ehkä myös Applea. Applen käyttäjät on trendiä viisi vuotta myöhässä seuraava lammasjoukko. Nokian käyttäjät sitten taas on älyköitä, pioneereja ja muutenkin komeita ja kauniita. Ei kai tässä nyt ole mitään mikä on hankala ymmärtää?

Nokiaa ostavat tosissaan ne ketkä eivät ikinä ole parempaan päätyneet ja kuvittelevat hiljaa mielessään et on se nokia vieläkin paras ku se oli silloinkin kun iskä osti ekan kännyn. Näkeehän sen jatkuvasti testeistä ettei se nokia ole paras kenenkään mielestä missään, ainoat puolustelijat löytyvät suomesta ja sekin fanijoukko on pienenemään päin. Eikä siinä ole mitään pahaa kyllähän imbesillejä riittää aina ja nokia on hyvä keino tunnistaa ne isoista väkijoukoista.

Samsunghan on suht uus peluri markkinoilla ja valtasi ne nokialta ja nyt syö myös applea koska on oikeasti paras ja toimivin ratkaisu kaikkeen, pelottaa vaan kun meinasivat siirtyä nyt metallikuoriin että kaikki pyrkyrit rupeavat nyt sitten ostamaan sitä, olisivat pysyneet muovissa niin olisi halvempi ja pysyisi kaikki kuoren tuijottelijat muissa merkeissä.

Nokiaa ostavat tosissaan ne ketkä eivät ikinä ole parempaan päätyneet ja kuvittelevat hiljaa mielessään et on se nokia vieläkin paras ku se oli silloinkin kun iskä osti ekan kännyn. Näkeehän sen jatkuvasti testeistä ettei se nokia ole paras kenenkään mielestä missään, ainoat puolustelijat löytyvät suomesta ja sekin fanijoukko on pienenemään päin. Eikä siinä ole mitään pahaa kyllähän imbesillejä riittää aina ja nokia on hyvä keino tunnistaa ne isoista väkijoukoista.

Samsunghan on suht uus peluri markkinoilla ja valtasi ne nokialta ja nyt syö myös applea koska on oikeasti paras ja toimivin ratkaisu kaikkeen, pelottaa vaan kun meinasivat siirtyä nyt metallikuoriin että kaikki pyrkyrit rupeavat nyt sitten ostamaan sitä, olisivat pysyneet muovissa niin olisi halvempi ja pysyisi kaikki kuoren tuijottelijat muissa merkeissä.
Oletko tosissasi? Voin kertoa salaisuuden: Minä en ole!

Oletko tosissasi? Voin kertoa salaisuuden: Minä en ole!

Niin kyllähän se tosi on että suurin osa tässäkin threadissä nokiaa puolustelevaa heittää sen ihan vitsillä, jos on yhtään järkeä päässä niin eihän sitä näe muuta kuin verkon painona. Se on hyvä jos oikeasti tajuat hyvän päälle.

Meikäläisen seuraava luuri tulee ainakin olemaan Lumia. Onneks ei tarvi valita speksien perusteella parasta vaan voi valita ihan sen mikä tuntuu itestä parhaimmalta. Vittu jos pitäis leipäkin valkata aina sen mukaan missä ois parhaat ravintoarvot eikä maun perusteella. Menis monta tuntia kaupassa taulukoita tavaillessa.

T:"Lagaavan ämpärimuoviandroidin omistaja"

Aivan. Taidat olla oikeassa. Ei imbesilli tajunnut ennen kuin vääntää rautalangasta. ;) Jatkakaa.

Ei sitten kuunnella ratiota tuolla Sg4
Harmi, olisin ostanut tuon muuten:jahas:
http://www.sammobile.com/2013/04/17...-radio-on-the-galaxy-s4/#.UW5OM2aKIAw.twitter
Aika outo veto muuten, jos tosiaan on niin ettei siinä ole radiota. Ei sillä että mua haittaisi, kun olen viimeksi kuunnellut puhelimella radioo joskus aikoja sitten kun ekan puhelimen sain missä oli radio. Sitäkin vain kokeilin. Mutta ymmärrän kyllä että joillekin se on ihan mukava varuste ja on outoa jättää se pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom