Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ite käytän forum runneria

Tapatalk2 käytössä mullakin.
Se on siitä hyvä, että löytyy jopa perus moderointi toiminnot ja parin testin perusteella jopa toimivat sellaiset :D
Lisäksi etenkin 3g yhteyden varassa paljon nopeampi kuin selainversio.

Kyllähän nyt millä tahansa mittarilla Tapatalk vie käytettävyydessä vs. puhelimen selain aivan 100-0.

Juu, ei siinä mitään jos tykkää.

Silti, onhan se ainakin ajallisesta ja datakäytöllisestä näkökulmasta aivan kamalaa. :D Toki sekin riippuu ihan käyttötavoista... mulla toi selailu tahtoo vaan olla sellaista, että tsekkaa nopeasti (aikaa max. pari minuuttia tjsp) Participated ketjut läpi onko mitään, ja korostuu myös jos netti on jossain huitsin nevadassa hetkellisesti surkea. Tapatalk tuntuu lataavan nopeasti vaikka olisi vain gprs jostain syystä.

Tuo on muuten, miksi ei vbulletin (vai enkö ole ikinä löytänyt) tarjoa selaimen puolella tota Participated näkymään? Aivan kuningas. Tapatalk sen avulla jopa hakkaa pakkiksen selauksen ihan tietokoneella selaimessa.

Subscribed ilmeisesti ajaisi saman asian, kö, mutta jos ei muista subsribee kaikkee. Plus sillon pitäs disabloida subscriben muut notifikaatiot.

EDIT: Joo ilmeisesti auto-subcribe ajaisi saman asian, ja sitten subcribed thread näkymä. Sillon tosin poistuu subscriben normi tarkoitus, jos oikeasti haluaa seurata jotain yhtä tärkeää threadiä. Sitten on jotain custom hakuja millä voi emuloida... olisi hyvä tuollainen omana linkkinään, kuten Uudet viestit.

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288559275542.html
Onko tuo shift ja z-kirjain mitä kuvassa näkyy. Tulisiko viimein fyysisellä näppiksellä varustettu oikea älypuhelin. (Symbianit oli niin huonoj, että niitä en laske enää älypuhelimiksi.)

Ei olisi kyllä yllättävää nokialta yrittää palata ajassa taakseppäin, kun muut kehittelevät ja myyvät satoja miljoonia lähemmäs viiden tuuman kosketusnäytöillä toimivia älypuhelimia niin nokia haluaa palata aikaan jossa on 0,5" näyttö ja fyysinen näppis, kai tohon on vielä jotkut saranatkin laitettu johonkin kohtaan että jonkunlainen läppä olisi mukana. Saas nähdä koska tuovat takaisin 1610 luurista tutun antennin. Voihan tossa olla sympparikin mistä sitä tietää.

Kai siellä joku huomasi ettei pärjätä käyttöajoissa kun ei osata laittaa kunnon akkua, 4" näyttö vie liikaa virtaa joten laitetaan se korkeintaan 1" näyttö mielellään mustavalkoinen niin saadaan standby aika yli vuorokauden mittaiseksi.

Kauppahan käy kuin häkä suomessa, ainakin 100 ihmistä ostaa.

http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288559275542.html
Onko tuo shift ja z-kirjain mitä kuvassa näkyy. Tulisiko viimein fyysisellä näppiksellä varustettu oikea älypuhelin. (Symbianit oli niin huonoj, että niitä en laske enää älypuhelimiksi.)
Ei kai nuo muuta voi olla? Huh, toi on aika iso juttu. Oikeasti.

Kyllä niitä commarin faneja riittää, ja voi puhelin olla kunnon älypuhelin vaikka siinä olisi 0,5mm tjsp lisää paksuutta auki liukuvasta näppiksestä. Iso näyttö, jne.

Ei olisi kyllä yllättävää nokialta yrittää palata ajassa taakseppäin, kun muut kehittelevät ja myyvät satoja miljoonia lähemmäs viiden tuuman kosketusnäytöillä toimivia älypuhelimia niin nokia haluaa palata aikaan jossa on 0,5" näyttö ja fyysinen näppis, kai tohon on vielä jotkut saranatkin laitettu johonkin kohtaan että jonkunlainen läppä olisi mukana. Saas nähdä koska tuovat takaisin 1610 luurista tutun antennin. Voihan tossa olla sympparikin mistä sitä tietää.

Kai siellä joku huomasi ettei pärjätä käyttöajoissa kun ei osata laittaa kunnon akkua, 4" näyttö vie liikaa virtaa joten laitetaan se korkeintaan 1" näyttö mielellään mustavalkoinen niin saadaan standby aika yli vuorokauden mittaiseksi.

Kauppahan käy kuin häkä suomessa, ainakin 100 ihmistä ostaa.
Mulle on aivan sama mitä muut tekee tai haluaa. Minä haluan älypuhelimen fyysisellä näppäimistöllä piste. Sä voit kantaa niitä sun 10 tuuma kosketusnäyttöjäs ja käyttää niitä nenälläs (tuon takia sä muuten varmaan tykkäät noista isoista näytöistä, eihän niitä pieniä voi nenällä käyttää), mutta minä haluan fyysisen näppäimistön ja sen vuoksi tämä olisi hyvä minulle. Mulla katsos on oma tahto ja ostan puhelimen itselleni, en niille kymmenille miljoonille muille, enkä niiden mielipiteen perusteella.

Saat ostaa, olet yksi niistä harvoista, se on hyvä että Noksu tekee marginaaliryhmille puhelimia. Se onko se kannattavaa on ihan toinen juttu, mut eikai niillä ole tarkoituskaan yrittää enää keikkua kehityksen kärjessä.

Saat ostaa, olet yksi niistä harvoista, se on hyvä että Noksu tekee marginaaliryhmille puhelimia. Se onko se kannattavaa on ihan toinen juttu, mut eikai niillä ole tarkoituskaan yrittää enää keikkua kehityksen kärjessä.

Kehityksen kärjessä? Väitätkö sä oikeasti, että kosketusnäyttö on kirjoittamiseen paras ratkaisu? On se ihme, että tietokoneissa kuitenkin on vielä fyysiset näppäimistöt. Juu, onhan noita tabletteja mutta koitas kirjoittaa niillä oikeast jotain muutakin kuin "ihq", "WTF" tai "LOL" yms. Mulla menee päivittäin hermot näihin kosketusnäyttöihin niillä ei vain pysty kirjoittamaan ilman virhelyöntejä. Tai no, pystyy kunhan oikein keskittyy. Alan sitten "fanittamaan" jotain uutta ratkaisua tuon kirjoittamisen suhteen, kun joku sellaisen keksii/kehittää. Vielä sellaista ei ole tullut, joten on vähän hölmöä puhua "kehityksestä" kun ollaan menty siinä taaksepäin. Vain sen takia kun miljoona kärpästä sanoo, että paska on hyvää.

Edit: ja hei, mulla on tuossa pöydällä myös galaxy s3. Kirjoittaminen silläkin on yhtä paskaa, nenällä vielä vaikeampaa.

Edit II: Vittu, mun keittolevykin on noilla saatanan hipausunäppäimillä. On ihan vitun siistiä joo, mutta käytettävyydeltään sellainen perinteinen pyöritettävä rulla/vipu on helpompi, nopeampi ja 10 kertaa parempi.

Edit III: ei saatan, liesituuletin niin ikään on hipaisunäppäimillä. Ihan paska sekin muuten, mutta kuitenkin "siisti".

Japilla näköjään taas paha olo. On se kyllä jännä kun yksi firma on pilannut elämän noin pahasti.

Taita olla julkistus peruspuhelimien puolelta kun kerran mobile phones puolen kaveri on siellä. Tai sit on jotain ihan muuta eikä liity pelkästään yhteen platformiin.

Kehityksen kärjessä? Väitätkö sä oikeasti, että kosketusnäyttö on kirjoittamiseen paras ratkaisu? On se ihme, että tietokoneissa kuitenkin on vielä fyysiset näppäimistöt. Juu, onhan noita tabletteja mutta koitas kirjoittaa niillä oikeast jotain muutakin kuin "ihq", "WTF" tai "LOL" yms. Mulla menee päivittäin hermot näihin kosketusnäyttöihin niillä ei vain pysty kirjoittamaan ilman virhelyöntejä. Tai no, pystyy kunhan oikein keskittyy. Alan sitten "fanittamaan" jotain uutta ratkaisua tuon kirjoittamisen suhteen, kun joku sellaisen keksii/kehittää. Vielä sellaista ei ole tullut, joten on vähän hölmöä puhua "kehityksestä" kun ollaan menty siinä taaksepäin. Vain sen takia kun miljoona kärpästä sanoo, että paska on hyvää.

Edit: ja hei, mulla on tuossa pöydällä myös galaxy s3. Kirjoittaminen silläkin on yhtä paskaa, nenällä vielä vaikeampaa.

Edit II: Vittu, mun keittolevykin on noilla saatanan hipausunäppäimillä. On ihan vitun siistiä joo, mutta käytettävyydeltään sellainen perinteinen pyöritettävä rulla/vipu on helpompi, nopeampi ja 10 kertaa parempi.
Edit III: ei saatan, liesituuletin niin ikään on hipaisunäppäimillä. Ihan paska sekin muuten, mutta kuitenkin "siisti".

Mutta pystyykö sellaista pyöritettävää vipua käyttämään nenällä? Ei taida pystyä.

Suositut

Back
Ylös Bottom