Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kerros mistä Applen tuotteesta nyt kitistään?
Olisko iPhone, noin niinkuin ihan pikaisesti loogisesti päättelisi sanoista Apple+ylihinta+puhelin? Olisko mitenkään?

Ja mitä ton yhden matkakeisarin kommentteihin tulee, niin kertoo jotain tämä kaverin asenteesta.

Oon huomannu omassa kaveripiirissa että kun ihminen saa omistukseensa jonkun applen tuotteen, muuttuu hän heti paria pykälää mulkummaksi

Tääkin narina sai alkunsa siitä kun kritisoin Applen hintoja, vaikkakin vielä totesin perään ymmärtäväni sen että muoti/brändi maksaa :rolleyes:

Tääkin narina sai alkunsa siitä kun kritisoin Applen hintoja, vaikkakin vielä totesin perään ymmärtäväni sen että muoti/brändi maksaa :rolleyes:

Ja sitten kaikki yhdessä ihmettelette että miksi joku kommentoi vastaan. Voidaan me tehdä teille oma ketju, jossa saatte luvan kanssa keskenänne dissata Applea. Mut mitä tähän ketjuun tulee, niin tämä on yleinen ketju, että jos te auotte täällä päätä, niin joku saattaa aukoa takaisin. Teen teille sen ketjun heti jos olette sitä mieltä, että vain teillä on oikeus soittaa suuta.

En mä nyt lähtis hintojen kauhistelua dissaamiseksi varsinaisesti sanomaan saati pään aukomiseksi laskemaan. Japin meininki Nokian tuotteita kohtaan on lähinnä sellasta aivotonta suunsoittamista mun mielestä. Huvinsa kullakin.

Jännä asenne vaan tuo, että kaikki pahat murot on Applea vastaan ja Mike ritarina joutuu tätä kunniakasta merkkiä yksin puolustamaan. Eikös tää oo kuitenki kaikki kaikkia vastaan :D

Olis mielenkiintoista tietää paljonko vaikka, Lumian tai s3 valmistus maksaa.. Onko näistä tietoa missään?

[ e ] kaikki on applea vastaan siinä syy.. :D

Kyllä tässä ketjussa enemmän melki Nokiaa dissataan kun Applea. Ainakin yhtä paljon.

Japin viestit on joo perseestä, sille ei voi mitään. Mut yksittäinen tapaus. Ei noissa Nokian ja muiden julkistuksissa tule tänne vakiolaumaa valittamaan. Mun mielestä Nokia tekee hyviä puhelimia, mut en vain tykkää muuten siitä merkistä ihmeemmin. Eikä mulla ole mitään tarvetta joka ikisen julkistuksen kohdalla mennä sinne vittuilemaan milloin mistäkin. Applen kohdalla taas on toisin, aikamoinen lauma aina soittelemassa kun jotain ulos tulee. Herää vain kysymys, miksi?

Yksi syy on ainakin se, että Applen laitteet on melkoinen vähemmistö täällä. Ihan marginaalikamaa. Mullon niin paljon Applen laitteita, että osani on varmaan 20% kaikista :D

Applen kohdalla taas on toisin, aikamoinen lauma aina soittelemassa kun jotain ulos tulee. Herää vain kysymys, miksi?

Tämä ois oikeesti mielenkiintosta tietää.. Kokkolassa yks tuttu oli ostamassa tietokonetta niin sille sanottiin että älä missään nimessä osta maccia, (siis joku ammattilainen sanoi, normi ihmisen suustahan tuota kuulee päivittäin) koska on vaikea käyttää.. :wtf:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olis mielenkiintoista tietää paljonko vaikka, Lumian tai s3 valmistus maksaa.. Onko näistä tietoa missään?

[ e ] kaikki on applea vastaan siinä syy.. :D

On noista arviot, muistaakseni 920:n osat oli vähän iPhonea kalliimmat. Tuotekehityksen yms. hinnoista ei taas tiedä kukaan.

Onhan se hankalaa. Ihan samalla tavalla kun olen aikoinaan asennellut linuxia sukulaisille, niin aika helvetin hankalaa alku on aina ollut vaikka se heidän käyttö ei ole yhtään sen ihmeelisempää alustasta riippumatta.

Onhan se hankalaa. Ihan samalla tavalla kun olen aikoinaan asennellut linuxia sukulaisille, niin aika helvetin hankalaa alku on aina ollut vaikka se heidän käyttö ei ole yhtään sen ihmeelisempää alustasta riippumatta.

Mutta aika helvetin tyhmää myyjältä haukkua OS X vaikeaksi käyttää kun siihen tottuu noin viikossa.. :D Eiköhän wintoosakin ole vaikea käyttää jos ei ikinä ole käyttänyt..

Tavalliselle tietokonetta käyttävällä ihmiselle menee pari minuuttia kun saa selaimen auki. Sillä pääsee pitkälle. Säätäminen mitä uuteen mäkkiin tulee on sitten hiukan oudompaa ja vaatii muutaman minuutin lisää.

Ei todellakaan voi sanoa vaikeaksi käyttää.

Tämä ois oikeesti mielenkiintosta tietää.. Kokkolassa yks tuttu oli ostamassa tietokonetta niin sille sanottiin että älä missään nimessä osta maccia, (siis joku ammattilainen sanoi, normi ihmisen suustahan tuota kuulee päivittäin) koska on vaikea käyttää.. :wtf:

Varmaan ollutkin tosi ammattilainen. Ei näitä helpompia paljon ole. Hyvä testi on, kun lähtee iOS ja Adroidia sekä OS X ja Windowsia työntämään vaimolle, siskolle, äidille, kavereiden puolisoille niin kummasti Applen systeemit tarttuu hanskaan helpommin ja on mukavampia käyttää. Yleinen kommentti on että miksei tätä ole aiemmin kokeillut tai toisesta miks tää on näin sekava/monimutkainen...

Juuh elikkäs 900euroa toi applen 5 puhelin. appleritarien mielipide = ei lainkaan ylihintaa

roflmao

Kallein malli joo, saahan tuon halvemmalla kun ei ota max speksejä. Voit toki ostaa osamaksulla tai kytkyllä, niin saat sitten. Mä maksoin 750 euroa vitosesta.

Kiivi3, ei ole vakiona, mutta sen varmaan tiesitkin jo.

SdaRT.jpg

iPHONE on paras.. ja iMAC ja iPAD

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom