Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Minä suosin Samsung Galaxy S puhelimia.
Itselläni on Galaxy S3 ja siitä löytyy kaikki ominaisuudet jota tarvitsee.
Esim. IPhonet ovat ylihintaisia p**k*j* ja niissä ei ole edes muistikortin paikkaa.
Mitäs sä sinne tunget jos 64 gigaa muistia ei riitä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs sä sinne tunget jos 64 gigaa muistia ei riitä?
Eikös iPhonea myydä monella eri muistikoolla varustettuna? Se on vähän niin kuin pakkorahastusta, kun jos haluat enemmän tilaa, niin maksat myös perkeleesti enemmän. Muistikorttipaikan kanssa kukaan ei ostaisi yli 16 gigaista, vaan lisäisi laitteeseen muistikortin, jos enemmän tilaa tarvitsee. Lisäksi muistikortti on ihan kiva, kun kaikki tiedostot pysyy mukana vaikka vaihdat puhelinta. Onhan nykyään noi pilvipalvelut, mutta ei mulla kaikki siellä ole.

Mitäs muuten on itketty siitä kun gMaps ei toimi offline navigaation suhteen, eihän myöskään iOS maps? Oletin että iOS toimisi kun niin hehkutetaan.

192706_10151037638957397_1091758212_o.jpg

Olin just tulossa kirjoittamaan noista huonoista arvosteluista liittyen Applen karttoihin, taitaapi olla aika laajakin mielipide. Paljon on Applella tekemistä tuoda samat palvelut karttoihinsa kuin mitä oli Google Mapsissa.

http://theunderstatement.com/post/31855177665/quantifying-the-impending-ios-6-maps-backlash

In iOS 6, Apple no longer uses Google’s traffic, transit, or street view features, switching instead to their own traffic data, and adding turn-by-turn navigation and a 3D Flyover view. As a result, features will be lost in dozens of countries:

• [*=1]Transit: Removed from 51 countries with 4.9 billion people.
    [*=1]Traffic: Removed from 24 countries with 2.4 billion people.
    [*=1]Street View: Removed from 41 countries with 3.0 billion people.

Mua ei oikeestaan kiinnosta paskaakaan onko IP5 parempi kun uusi nokia, ostan vitosen ja oon tyytyväinen että nokia häviää myyntiluvuissa iphonelle.
Ei vaan nokia kiinnosta 3310 jälkeen yhtään.

Miksi? Mikä siinä voi vituttaa ihmistä niin paljon, jos toinen tykkää applesta?

Mä en kanssa ymmärrä tätä että jos mä tykkään Applesta niin kai mä saan sanoa että se on hyvä ja Nokia ei?

Sama asia jos sulla on vaikka mersu niin se on hyvä ja lada on paska siihen verrattuna. Jonkun mielestä.
Ei kai siitä itkemään tarvi hei! :)

Miksi niin moni toivoo Nokian epäonnistuvan? Minun mielestäni olisi ihan mukava, jos onnistuisi ja alkaisi menestyä taas kunnolla.

Mä en kanssa ymmärrä tätä että jos mä tykkään Applesta niin kai mä saan sanoa että se on hyvä ja Nokia ei?

Sama asia jos sulla on vaikka mersu niin se on hyvä ja lada on paska siihen verrattuna. Jonkun mielestä.
Ei kai siitä itkemään tarvi hei! :)

Jos kaikki myötäilisivät toistensa puheita ei keskustelua synny. Tää väittely on ollut hauskaa luettavaa. :D

Onko sulla paljonkin hands-on kokemuksia Lumia 920:ta? Tai ylipäätään mistään Lumian versiosta? Jos ei, niin tämä sinun(kin) mielipiteesi on yhtä tyhjän kanssa. Fanitat sokeasti jotain, mutta et oikein tiedä edes miksi. Mutta toki, osta Applea vaikka maailman tappiin saakka jos siltä tuntuu. :) Perustele nyt edes itsellesi miksi niin teet.

Ei vaan nokia kiinnosta 3310 jälkeen yhtään.

Miksi? Mikä siinä voi vituttaa ihmistä niin paljon, jos toinen tykkää applesta?
Paras yleensä saa negaa niskaansa. Ja jos jollain yksilöllä ei ole elämää ja mielikuvitusta ja muutenkin ahdasta itsensä kanssa, niin se oireilee teiniangstina esim Applea ja sen käyttäjiä kohtaan. Jos mua vituttais noin paljon jonkun puhelimen käyttäjä, niin katsoisin kyllä, että onkohan elämässä tarpeeksi sisältöä ja miten sitä sitten keksisi. Katson ton olevan vain kuivien ihmisten tylsän elämän lässytystä. Ite ymmärrän täysin esim jalkapallofanit, vaikka en fudiksesta tykkääkään yhtään enkä ite ikinä menis tuolla joku pelipaita päällä.

Ainakin nää edelliset Lumiat on tuntunut omaan käteen niin "halvoilta" ja kohloilta. Siskoillani semmotteet on.
Ja jotenkin se koko valikko ja järjestelmä ei oo vaan mun juttu.

Eikös iPhonea myydä monella eri muistikoolla varustettuna? Se on vähän niin kuin pakkorahastusta, kun jos haluat enemmän tilaa, niin maksat myös perkeleesti enemmän. Muistikorttipaikan kanssa kukaan ei ostaisi yli 16 gigaista, vaan lisäisi laitteeseen muistikortin, jos enemmän tilaa tarvitsee. Lisäksi muistikortti on ihan kiva, kun kaikki tiedostot pysyy mukana vaikka vaihdat puhelinta. Onhan nykyään noi pilvipalvelut, mutta ei mulla kaikki siellä ole.
Muistikortin reikä on taas yksi ylimääräinen reikä designiin. Enkä kyllä tajua oikein, että mikä hinkun sitä korttia on käyttää jos kerran on tarjolla eri kokoisia muisteja kiinteenä. Muistikortit on melko väsynyttä tekniikkaa, kyrsii kamerassakin veivaa niiden kanssa. Ja jos joku väittää, että 64 gigaa on liian vähän, niin paskaa puhuu. Eiköhän noi ole melko tutkittuja juttuja, sillä ei taida kamalammin isommilla muisteilla varustettuja luureja olla. Jos 64 gigaa tulee täyteen, niin aivan salettiin siellä on karsittavaa pois jo.

En kyllä itekkään kaipaa luuriin mitään ylimääräistä muistipaikkaa, 16 gigasella on pärjänny melko hyvin. Toki se on melko pullollaan musiikkia, ni 32 giganen versio taitaa tulla seuraavaks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom