Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Jos ne joskus saa kauppoihin sen.. :lol2: Katsotko samalla videoita tietokoneella kun lähetät s-postia? Mitä tuolla oikeasti tekee? Ja miten jakaminen tuohon liittyy?
No kunhan viisastelin. Ja tuo ominaisuus voi olla mäkkimiehille vieras mutta se on niinsanottu moniajo eli voit tehdä monta asiaa kerralla. Joko iPhonessa onnistuu moniajo? Ja miten niin joskus saa kauppoihin? Eikait ne huvikseen esittele puhelinmalleja,''Katsokaas, tässä on hieno puhelin mutta ei me sitä teille myydä."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaapi olla kyse siitä erosta vs. Apple, kun Apple yleensä julkaisee ja pari viikkoa niin kaupan hyllyssä. Kyllähän Nokia on tosiaan hitusen noissa odotellut, otetaan vaikka ne ekat WP luurit....

Joko iPhonessa onnistuu moniajo?
Onhan tuo onnistunut jo kauan sitten.

Taitaapi olla kyse siitä erosta vs. Apple, kun Apple yleensä julkaisee ja pari viikkoa niin kaupan hyllyssä. Kyllähän Nokia on tosiaan hitusen noissa odotellut, otetaan vaikka ne ekat WP luurit....
Tätä juurikin meinasin.

Katsotko samalla videoita tietokoneella kun lähetät s-postia? Mitä tuolla oikeasti tekee? Ja miten jakaminen tuohon liittyy?

Katson. Useammalla näytöllä voi tehdä montaakin asiaa samaan aikaan, tosin tarpeeksi suuri näyttökin riittää useamman eri asian tekoon erillisissä ikkunoissa. Tervetuloa nykypäivään.

Tuossa on muuten moniajossa yksi suuri ero iOS6 vs Android. Android on usein hidas senkin takia että ne softat pyörii taustalla oikeasti, mutta niiden välillä vaihtaminen voi olla nopeampaa. iOS:n multitasking on käytännössä "recent apps", pl. tietenkin jos soitat musaa taustalla ja se toki pyörii ihan for real. Androidilla toki ne kuolee taustalta myös siinä vaiheessa kun loppuu keskusmuisti ja enää mahdu sinne.

Katson. Useammalla näytöllä voi tehdä montaakin asiaa samaan aikaan, tosin tarpeeksi suuri näyttökin riittää useamman eri asian tekoon erillisissä ikkunoissa. Tervetuloa nykypäivään.

Kiitos. Taitaa sulla olla estrotasot korkeella jos tommoseen pystyt. Tai sitten et lähettele mitään kauhean tärkeitä viestejä.. VARSINKAAN puhelimen näytöllä.

Kiitos. Taitaa sulla olla estrotasot korkeella jos tommoseen pystyt. Tai sitten et lähettele mitään kauhean tärkeitä viestejä.. VARSINKAAN puhelimen näytöllä.

Puhuit tietokoneista. Tässä vielä muistinvirkistystä kun taitaa siellä päristä vähän liikaa.

Katsotko samalla videoita tietokoneella kun lähetät s-postia? Mitä tuolla oikeasti tekee? Ja miten jakaminen tuohon liittyy?

Ei kyllä mikään ihme, että ES-Jonne ei osaa keskittyä mihinkään. Sitten joskus kun ehkä pääset työelämäänkin, niin tulet huomaamaan monien asioiden tekemisen samanaikaisesti olevan välillä hyvinkin tärkeää.

Puhuit tietokoneista. Tässä vielä muistinvirkistystä kun taitaa siellä päristä vähän liikaa.
Tuo nyt oli vaan esimerkki, kun en osannut kuvitella, että joku tekee tuota edes tietokoneella. Alunperin kysymys oli kuitenkin kännykän ominaisuudesta.

Ei kyllä mikään ihme, että ES-Jonne ei osaa keskittyä mihinkään. Sitten joskus kun ehkä pääset työelämäänkin, niin tulet huomaamaan monien asioiden tekemisen samanaikaisesti olevan välillä hyvinkin tärkeää.
Olen ollut nyt töissä kohta vuoden, mutta kertaakaan mua ei ole pistetty katsomaan youtubesta videoita ja kirjoittamaan s-postia samaan aikaan. :rolleyes:

Ps: En juo esaa.

Ei vittu sääkin olet kyllä sankari.

Kai sää vaan provoot, vai ootko oikeasti noin saatanan tyhmä? Vai suutuitko niin paljon kun en tykkää samsungin ominaisuudesta.. :(

Oliskohan tuonkin kuvan pointti ollut kuitenkin siinä, että alkuperäisen kokoisesta voi käydä laskemassa sällin partakarvat eikä niinkään valotuksessa. No, oli se silti keskimääräistä Tubekommenttia älykkäämpi.

E: Ja sun pointtisi kyllä ymmärsin, tekninen erinomaisuus ei tee huonosta kuvasta parempaa.

Minä suosin Samsung Galaxy S puhelimia.
Itselläni on Galaxy S3 ja siitä löytyy kaikki ominaisuudet jota tarvitsee.
Esim. IPhonet ovat ylihintaisia p**k*j* ja niissä ei ole edes muistikortin paikkaa.

Jos ne joskus saa kauppoihin sen.. :lol2: Katsotko samalla videoita tietokoneella kun lähetät s-postia? Mitä tuolla oikeasti tekee?
Ihan siltä varalta, ettet tiedä tarkalleen mistä on kyse: Sehän ei siis liity pelkästään sähköpostin lähettämiseen se videon katselu, vaan videota katsellessa voit pinchillä pienentää videon ja vetää sen mihin kohtaa ruutua tahansa ja tehdä samalla mitä tahansa muuta. Vaikka nyt katsoa imdb:stä, että mitäs muita leffoja tällä Peter Stormarella nyt olikaan? Ei tarvitse pysäyttää videota siksi aikaa ja taas kaivaa jostain taustalta auki, vaan se on siinä koko ajan ja pääset takaisin siihen yhdellä klikkauksella. Onhan se todellakin sellainen pippelinvenytysominaisuus, enkä mä ole sitä koskaan tarvinnut (no, en katso videoitakaan), mutta kyllä sille käyttöä voi keksiä. Kyllä mä usein sohvalla istuessakin leffaa katsoessa kaivan luurin esiin ja googletan samalla jotain pysäyttämättä leffaa.

Ihan siltä varalta, ettet tiedä tarkalleen mistä on kyse: Sehän ei siis liity pelkästään sähköpostin lähettämiseen se videon katselu, vaan videota katsellessa voit pinchillä pienentää videon ja vetää sen mihin kohtaa ruutua tahansa ja tehdä samalla mitä tahansa muuta. Vaikka nyt katsoa imdb:stä, että mitäs muita leffoja tällä Peter Stormarella nyt olikaan? Ei tarvitse pysäyttää videota siksi aikaa ja taas kaivaa jostain taustalta auki, vaan se on siinä koko ajan ja pääset takaisin siihen yhdellä klikkauksella. Onhan se todellakin sellainen pippelinvenytysominaisuus, enkä mä ole sitä koskaan tarvinnut (no, en katso videoitakaan), mutta kyllä sille käyttöä voi keksiä. Kyllä mä usein sohvalla istuessakin leffaa katsoessa kaivan luurin esiin ja googletan samalla jotain pysäyttämättä leffaa.

Juu, voisi olla kätevä isolla näytöllä, mutta kännykän näyttö on kyllä liian pieni tuohon, jos haluaa muutakin kun kuunnella. Kyllä minäkin selaan nettiä monesti elokuvan aikana. Kokohomman pointti olikin, ettei kännykän näyttö riitä tuohon.

Eipä tosiaan kuullosta hassummalta jos onnistuu tuollainen videon pienentäminen ruudulla ja muun tekeminen siinä ohessa. :thumbs:

- H

Juu, voisi olla kätevä isolla näytöllä, mutta kännykän näyttö on kyllä liian pieni tuohon, jos haluaa muutakin kun kuunnella. Kyllä minäkin selaan nettiä monesti elokuvan aikana. Kokohomman pointti olikin, ettei kännykän näyttö riitä tuohon.

Eipä se tosiaan ole liian pieni koska ei niiden videoiden tarvitse olla elokuvia tai sellaisia joita kaikkia pitää tapittaa silmä kovana. Joitain klippejä katsottaessa voi hyvinkin olla eduksi että voi googlettaa samaan aikaan tms. Voi olla vaikka jokin opetusvideo. Siis oikea opetusvideo. :D Tai jokin muu, kyllä tuolle käyttöä löytyy.

Pitääpä itse asiassa testata tuota kun taloudesta löytyy tuo galaxykolmonen.. sittenhän sen tietää.

- H

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom