Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Sanoisinpas, että kovat on ainakin luulot nokialla. Aika vitun ylimielinen asenne.

Näytön rikkojille uusi iPhone on loistava!

El6QfQ4IFThwHHqH.jpg

GWLCgtMOk1cX6FfE.jpg

[ e ]
Mutta kylmä totuus on se, että Lumia 920 on kova laite, vaikka sitä miten haluaisi kierrellä.

:david: Eikai muuta tarvitse sanoa, aika aikaista julkistaa tuommoinen tieto.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös se valmistajan velvollisuus ole kehua omaa tuotetta, muistaakseni Applekin sen osaa. Taisi olla mm. edistyksillisin näyttö uudessa iphonessa applen mukaan.

On tämä ihmeellistä tämä applemania. Kaikki mitä apple tekee on parasta ja jos apple ei sitä tee niin se on paskaa/tarpeetonta. Mike ottaa mieluummin applen ilman muistikortin reikää sivussa parikyt prossaa kalliimmalla, koska muistikortin reikä rikkoo desingin. Laturin johto on kuitenkin kova sana. Langaton lataus on tarpeeton. Hyvää kameraa ei tarvitse kännykässä, nyt jo tiedostokoot ovat liian isoja. Varmaan tuollainen 8 megapikselin kuva on juuri optimaalinen 8,7 on jo liikaa. Hehkutetaan hyvää käytettävyyttä, mutta naville ei ole niin väliä. Autossa voi kantaa erillistä navia.

Jos kaikki on tarpeetonta ja nopea ja hyvä käyttöliittymä on se ainoa tärkeä asia kännykässä niin suosittelen etsimään jostain käsiinsä nokia 6110 tms. Siinä on nopea ja varma käyttöliittymä, ei varmasti kaatuile. Ei vittu, siinäkin oli irroitettava akku. Mikä on paska... ööö...ööö... koska se voi irrota vaikkapa tippuessa lattialle. Iphone ei kuitenkaan ole huono jos menee rikki tippuessaan lattialle, koska kännykkää ei ole tarkoitus tiputtaa lattialle.

Iphone menee rikki pakkasessa... Ei haittaa. Eihän nyt kukaan käytä kosketusnäyttöpuhelinta kylmässä, koska sitä ei voi käyttää hanskat kädessä. Noh, Nokialaista voi. Tarpeetonta, koska iphonessa on handsfree. Tätä vois jatkaa loputtomiin. Miksi ei voi vain myöntää, vaikka tykkääkin iphonesta ja pitää sitä parempana kuin muut, että kilpailijoilla on paljon hyviä ominaisuuksia joiden toivoisi olevan myös iphonessa.

Laturin johto on kuitenkin kova sana.
Missä olen sanonut, että laturin johto on kova sana?

Langaton lataus on tarpeeton.
Missä olen sanonut, että langaton lataus on tarpeeton?

Hyvää kameraa ei tarvitse kännykässä, nyt jo tiedostokoot ovat liian isoja. Varmaan tuollainen 8 megapikselin kuva on juuri optimaalinen 8,7 on jo liikaa.
Olen sanonut monta kertaa jos sä kiimassas osaisit lukea, että ottaisin vaikka heti vielä paremman kameran iPhoneen, mutta tiedostokokoa en haluaisi lisää, ihan tarpeettoman kokosia jo nyt kuvat. Vievät vain tilaa.

Hehkutetaan hyvää käytettävyyttä, mutta naville ei ole niin väliä. Autossa voi kantaa erillistä navia.
Navilla on väliä, siksi mulla onkin puhelimessa ja iPadissa Navigon ladattuna.

Iphone menee rikki pakkasessa... Ei haittaa.
Ei mene, ei ole yksikään vielä mennyt.

Joten haistappa vittu ja lopeta paskanpuhuminen. Keksi jotain todellista välillä tai vielä parempaa, hommaa nörtti elämä.

Tuo iPhonen hajoaminen pakkasessa on kyllä isointa pulunkakkaa mitä olen kuullut..

Ja sitten tämä "langaton lataus" :lol2: voitteko edes te isoimmat mokian fanit kutsua tuota langattomaksi? Tuo on hyvä sitten vasta kun sähkö osaa hypätä oikeasti ilman johtoa.

Ps: mullaki on iPadissa langaton lataus.. Pistän sen telakkaan kiinni ja telakasta piuha pistokkeeseen. Langaton lataus siis. :david:

Kyllä mullekin kelpaisi iPhoneen parempi kamera ja ties vaikka millainen navi. Nämä kuitenkin on minulle vaan lisiä, joita luurissa käytän hyvin harvoin. Nokia panostaa asioihin, joilla ei ole minulle merkitystä. Tämän takia itseäni kiinnostaa enemmän Applen tuotteet ja hiukan seuraan myös Samsungin saavutuksia, koska sen tuotteet näyttää seuraavaksi mielenkiintoisilta. Nokia on lähinnä vitsi :)

En ole Apple uskovainen, en usko jumalaankaan, mutta applea myönnän fanittavani. Tarvittaessa voisin jopa "loikata" toisen merkin käyttäjäksi, mutta en jaksa uskoa, että siihen on koskaan tarvetta.

Tuo iPhonen hajoaminen pakkasessa on kyllä isointa pulunkakkaa mitä olen kuullut..

Ja sitten tämä "langaton lataus" :lol2: voitteko edes te isoimmat mokian fanit kutsua tuota langattomaksi? Tuo on hyvä sittenkin sähkö osaa hypätä oikeasti ilman johtoa.

Ps: mullaki on iPadissa langaton lataus.. Pistän sen telakkaan kiinni ja telakasta piuha pistokkeeseen. Langaton lataus siis. :david:

Intelli on myös kehittänyt langattoman latauksen tekniikkaa jolloin kännykkä latautuu kun on kannettavan vieressä. Siinä sulle daavittia kun fanitat sitä "uutena keksintönä" parin vuoden päästä ultrabookkisi lataillessa sun iPhonea huomaamatta...

e: sori, airihan se onkin macillä nimeltään :)

Ja sitten tämä "langaton lataus" :lol2: voitteko edes te isoimmat mokian fanit kutsua tuota langattomaksi? Tuo on hyvä sitten vasta kun sähkö osaa hypätä oikeasti ilman johtoa.

Eikös tuo langaton lataus ole ihan näppärä ominaisuus. Meet vaikka lentokentälle ja pistät puhelimen pöydälle, jossa se alkaa automaattisesti lataamaan. Tai pistät puhelimen yöpöydälle, puhelin alkaa automaattisesti lataamaan ja pistää haluamasi softan pyörimään nfc:n avulla automaattisesti, esim. kelloradion näytölle. Ilman että tarvitsee pimeässä ruveta johtoja väsäämään. Pieniä, elämää helpottavia juttuja.

Ps: mullaki on iPadissa langaton lataus.. Pistän sen telakkaan kiinni ja telakasta piuha pistokkeeseen. Langaton lataus siis.

Vähän eri asia kuin PowerKiss-latauspisteet kahviloissa ja lentokentillä. Siinä vain lasket kännykän pöydälle niin se alkaa lataamaan. Nuo erikseen myytävät lisälaitteet kun ovat vain yksi kyseisen ominaisuuden hyödyntämiseen tarjottu mahdollisuus. Kannattaa tutustua Qi-standardiin ja siihen tarjolla oleviin palveluksiin ja sovelluksiin.

Tässä wikipedia-linkki: http://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_Power_Consortium ja tässä yhden valmistajan tarjoamat latauspisteet: https://maps.google.com/maps/ms?msid=215565890830179593869.0004aecbaa7e7731628b5&msa=0 ja jos haluat käyttää iPhonellasi näitä niin voithan aina ostaa siihen söpön lisäosan: http://powerkiss.com/ring/

Onko tuossa lumiassa myös langallinen mahdollisuus ladata? Ajattelin vaan, että jos lataus alusta menee rikki, niin täytyykö lähteä sitten sinne lentoasemalle lataileen? :)

Onko tuossa lumiassa myös langallinen mahdollisuus ladata? Ajattelin vaan, että jos lataus alusta menee rikki, niin täytyykö lähteä sitten sinne lentoasemalle lataileen? :)
Äläs nyt, myös Rautalammelta löytyy kartan mukaan toinen latauspiste :D

Tietenkin siinä on langallinen mahdollisuus, käyttäähän se standardin mukaista micro-USB:tä toisin kuin Apple. Tuo langaton lataus on lisäominaisuus.

Pitäskö sun edes JOSKUS perehtyä siihen hommaan, mitä kommentoit? No ei tietenkään, mistäs lähtien uskovaiset olisi välittäneet faktoista...

http://www.taloussanomat.fi/tietoli...rajahti-pakkasesta-apple-ei-korvaa/2011346/12

Noh, kyllä noita maanantaikappaleita ihan jokaiselle valmistajalle sattuu, mistään laajemmasta hajoamisilmiöstä ei kaiketi ollut kyse.

Onhan tuossa langattomassa lataamisessa sekin puoli, että onpahan vähemmän riippuvainen mekaanisista osia, jotka tuppaavat hajoamaan tai muuten vain keräämään likaa.

Viimeksi muokattu:
Joten haistappa vittu ja lopeta paskanpuhuminen. Keksi jotain todellista välillä tai vielä parempaa, hommaa nörtti elämä.

En mä jaksa alkaa vänkäämään sun kanssas. Yksi asia mikä kertoo elämän laadusta on, että minä en suutu ja ala itkemään siitä, että joku on eri mieltä kanssani internetissä. Mulle internet ei ole koko elämä enkä sen vuoksi viitsi raivota kotona tietokonepäätteelle siitä kun joku ei tykkää mun puhelimesta.;)

Göteborgista löytyy myös latauspiste, tässä kartta
tumblr_many0lw3GY1rhptwbo1_1280.jpg
Totta. Mutta koko kaupunki on jätetty pois Applen kartoista, koska iPhone ei voi käyttää noita latauspisteitä. Sangen nerokas linjaus, joka säästää datamäärää.

On se mukavaa kun omasta 3 vuotta vanhasta älypuhelimesta löytyy parempaa softaa kuin uusista Omenoista. Onhan tuo nyt jo naurettavaa, noin iso firma ja julkaisee tuommosta paskaa. Ei taideta paljoa asiakkaista välittää, lähinnä käytetään heitä beta-testaajina näköjään. Ensin tehdään puhelin jolla ei voi soittaa ja sitten puhelin jossa on hyödytön karttasofta. Aika vitun innovatiivista.

Mutta kohta tulee Pakkiksen vakio-Appletardit puolustelemaan miksi et tarvitse tarkkaa karttapalvelua ja kuinka kartat kuitenkin toimii heillä. 3....2....1...

Tuo lumiahan vaikuttaa kivalta puhelimelta. Voisin pienemmälle tyttärelle ostaa sellaisen, kun sen hello kitty puhelin on mennyt rikki. Lähes saman näköinen ja samoissa väreissäkin saa. Ja muovistahan kumpikin tehty vai muovin näköisestä alumiinista? :)

Suositut

Back
Ylös Bottom