Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi ei voi vain myöntää, vaikka tykkääkin iphonesta ja pitää sitä parempana kuin muut, että kilpailijoilla on paljon hyviä ominaisuuksia joiden toivoisi olevan myös iphonessa.
Missä olen sanonut, että laturin johto on kova sana?Laturin johto on kuitenkin kova sana.
Missä olen sanonut, että langaton lataus on tarpeeton?Langaton lataus on tarpeeton.
Olen sanonut monta kertaa jos sä kiimassas osaisit lukea, että ottaisin vaikka heti vielä paremman kameran iPhoneen, mutta tiedostokokoa en haluaisi lisää, ihan tarpeettoman kokosia jo nyt kuvat. Vievät vain tilaa.Hyvää kameraa ei tarvitse kännykässä, nyt jo tiedostokoot ovat liian isoja. Varmaan tuollainen 8 megapikselin kuva on juuri optimaalinen 8,7 on jo liikaa.
Navilla on väliä, siksi mulla onkin puhelimessa ja iPadissa Navigon ladattuna.Hehkutetaan hyvää käytettävyyttä, mutta naville ei ole niin väliä. Autossa voi kantaa erillistä navia.
Ei mene, ei ole yksikään vielä mennyt.Iphone menee rikki pakkasessa... Ei haittaa.
Tuo iPhonen hajoaminen pakkasessa on kyllä isointa pulunkakkaa mitä olen kuullut..
Ja sitten tämä "langaton lataus" :lol2: voitteko edes te isoimmat mokian fanit kutsua tuota langattomaksi? Tuo on hyvä sittenkin sähkö osaa hypätä oikeasti ilman johtoa.
Ps: mullaki on iPadissa langaton lataus.. Pistän sen telakkaan kiinni ja telakasta piuha pistokkeeseen. Langaton lataus siis.
Pitäskö sun edes JOSKUS perehtyä siihen hommaan, mitä kommentoit? No ei tietenkään, mistäs lähtien uskovaiset olisi välittäneet faktoista...Tuo iPhonen hajoaminen pakkasessa on kyllä isointa pulunkakkaa mitä olen kuullut..
Tuo iPhonen hajoaminen pakkasessa on kyllä isointa pulunkakkaa mitä olen kuullut..
Ja sitten tämä "langaton lataus" :lol2: voitteko edes te isoimmat mokian fanit kutsua tuota langattomaksi? Tuo on hyvä sitten vasta kun sähkö osaa hypätä oikeasti ilman johtoa.
Ps: mullaki on iPadissa langaton lataus.. Pistän sen telakkaan kiinni ja telakasta piuha pistokkeeseen. Langaton lataus siis.
Ja sitten tämä "langaton lataus" :lol2: voitteko edes te isoimmat mokian fanit kutsua tuota langattomaksi? Tuo on hyvä sitten vasta kun sähkö osaa hypätä oikeasti ilman johtoa.
Äläs nyt, myös Rautalammelta löytyy kartan mukaan toinen latauspiste :DOnko tuossa lumiassa myös langallinen mahdollisuus ladata? Ajattelin vaan, että jos lataus alusta menee rikki, niin täytyykö lähteä sitten sinne lentoasemalle lataileen?
Onko tuossa lumiassa myös langallinen mahdollisuus ladata? Ajattelin vaan, että jos lataus alusta menee rikki, niin täytyykö lähteä sitten sinne lentoasemalle lataileen?
Pitäskö sun edes JOSKUS perehtyä siihen hommaan, mitä kommentoit? No ei tietenkään, mistäs lähtien uskovaiset olisi välittäneet faktoista...
http://www.taloussanomat.fi/tietoli...rajahti-pakkasesta-apple-ei-korvaa/2011346/12
Joten haistappa vittu ja lopeta paskanpuhuminen. Keksi jotain todellista välillä tai vielä parempaa, hommaa nörtti elämä.
Äläs nyt, myös Rautalammelta löytyy kartan mukaan toinen latauspiste :D
Totta. Mutta koko kaupunki on jätetty pois Applen kartoista, koska iPhone ei voi käyttää noita latauspisteitä. Sangen nerokas linjaus, joka säästää datamäärää.Göteborgista löytyy myös latauspiste, tässä kartta