- Ikä
- 48
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, HTC syrjäytti Nokian lumian piikkipaikalta mikkisoftan käytössä, HTC on leading product WP8 puhelimissa... BURN.. "mut on siin silti aika hyvä kamera.."
Kyllä mä speksien perusteella valitsisin helposti Lumian ennen HTC:tä http://www.wpcentral.com/comparison-htc-one-8x-vs-nokia-lumia-920
Lumiassa isompi (4,5") ja parempi näyttö (sensitive touch), suurempi muisti (32Gb), LTE verkko, parempi kamera ja langaton lataus. Lumia on myös paljon siistimmän näkönen. HTC:n puolesta ei puhu oikeastaaan mikään muu kuin että se on kevyempi.
Eli aika heikko esitys mielestäni.
Mikkisofta näyttää luottavan pienempään ja tarkempinäyttöiseen HTChen.
HTC vähän kopioinut Lumiaa. Menee melko naurettavaksi jo nämä design- ja patenttitaistelut.
Tai sit HTC kopioi myös ipodeja kuten Nokia.
Tai sit HTC kopioi myös ipodeja kuten Nokia.
Samaa paskaa nuo htceet ja lumiat. Tuollaisia teinityttöjen luureja. Enään kännykoru puuttuu noista.
Jos Applella olisi moinen niin se olisi niiin makee juttu. Niin makee että ilman ei tulisi toimeen. Nimi voisi olla joku iShare. 'Share the best moments of your life with your friends and family with a new innovative feature called iShare'.Samsungissa voi lähettää mailia samalla katsoen videota. Jumalauta, uskomatonta ja todella käytännöllistä.
Nokia Lumia 920 on paras koska minä ostan sen ja minä ostan aina vain parasta. Että siinä!
Jos Applella olisi moinen niin se olisi niiin makee juttu. Niin makee että ilman ei tulisi toimeen. Nimi voisi olla joku iShare. 'Share the best moments of your life with your friends and family with a new innovative feature called iShare'.