Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
z9Pby.jpg

http://i.imgur.com/z9Pby.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaha, HTC syrjäytti Nokian lumian piikkipaikalta mikkisoftan käytössä, HTC on leading product WP8 puhelimissa... BURN.. "mut on siin silti aika hyvä kamera.."

Kyllä mä speksien perusteella valitsisin helposti Lumian ennen HTC:tä http://www.wpcentral.com/comparison-htc-one-8x-vs-nokia-lumia-920

Lumiassa isompi (4,5") ja parempi näyttö (sensitive touch), suurempi muisti (32Gb), LTE verkko, parempi kamera ja langaton lataus. Lumia on myös paljon siistimmän näkönen. HTC:n puolesta ei puhu oikeastaaan mikään muu kuin että se on kevyempi.

Eli aika heikko esitys mielestäni.

Kyllä mä speksien perusteella valitsisin helposti Lumian ennen HTC:tä http://www.wpcentral.com/comparison-htc-one-8x-vs-nokia-lumia-920

Lumiassa isompi (4,5") ja parempi näyttö (sensitive touch), suurempi muisti (32Gb), LTE verkko, parempi kamera ja langaton lataus. Lumia on myös paljon siistimmän näkönen. HTC:n puolesta ei puhu oikeastaaan mikään muu kuin että se on kevyempi.

Eli aika heikko esitys mielestäni.

Mikkisofta näyttää luottavan pienempään ja tarkempinäyttöiseen HTChen.

Mikkisofta näyttää luottavan pienempään ja tarkempinäyttöiseen HTChen.

Ei tuossa nyt Mikkisofta oo valitsemassa mitään. Hyvähän tuo Nokialle vain on, että lisää valmistajia on tiiviisti mukana WP:ssä. Ihan asialliselta näytti nuo HTC:n kamppeet, veikkaisin silti että suurin osa WP-luurien ostajista valitsee Lumian.

Hyvä juttu tuo Noksun BT4.0-tuki, joka eilen ilmoitettiin. Oli ainoita miinuksia, mitä tuossa 920:ssa speksien perusteella näin.

Sekä muut mahdollisuudet NFC:llä kuten tägit, jota voi käyttää vaikka heti.

Tai sitten who gives a damn.

Tai sit HTC kopioi myös ipodeja kuten Nokia.

During the closing arguments of Apple's patent lawsuit against Samsung, Harold McElhinney, lead counsel for Apple, contended that design innovation was indeed happening outside Cupertino, notably with Nokia's Lumia device series. "Every smartphone does not have to look like an iPhone," he said, displaying pictures for the jury of Lumia and other smartphones, which were intended to show the lack of innovation happening at Samsung.

d0652403-003.jpg

Kas, pakkiksen midas on taas kehissä. Mies jonka kosketuksesta alumiinikin muuttuu muoviksi.

Samaa paskaa nuo htceet ja lumiat. Tuollaisia teinityttöjen luureja. Enään kännykoru puuttuu noista. :hyper:

Teinityttöjen puhelimia? Nyt taidat kyllä katsoa ihan väärään suuntaan. Katoppa vähän millaisia puhelimia on pissaliisoilla. Kyllä niissä on omenalogo.

Nokia Lumia 920 on paras koska minä ostan sen ja minä ostan aina vain parasta. Että siinä!

- - - Updated - - -

Samsungissa voi lähettää mailia samalla katsoen videota. Jumalauta, uskomatonta ja todella käytännöllistä.
Jos Applella olisi moinen niin se olisi niiin makee juttu. Niin makee että ilman ei tulisi toimeen. Nimi voisi olla joku iShare. 'Share the best moments of your life with your friends and family with a new innovative feature called iShare'.

Nokia Lumia 920 on paras koska minä ostan sen ja minä ostan aina vain parasta. Että siinä!

Jos Applella olisi moinen niin se olisi niiin makee juttu. Niin makee että ilman ei tulisi toimeen. Nimi voisi olla joku iShare. 'Share the best moments of your life with your friends and family with a new innovative feature called iShare'.

Jos ne joskus saa kauppoihin sen.. :lol2: Katsotko samalla videoita tietokoneella kun lähetät s-postia? Mitä tuolla oikeasti tekee? Ja miten jakaminen tuohon liittyy?

Suositut

Back
Ylös Bottom