Toki massoille pitää tehdä mut sun vertauskuva on vähän huono, en kuvailisi nokiaa autoksi jossa on iso moottori ja se kulkee kovaa, vaan autoksi jossa on todella pehmeät niskatuet, ne on toki hyvät olla olemassa, mutta ne on kuitenkin niskatuet. Ja naurattaisi aina sisäisesti kun naapuri kehuu ostaneensa auton juurikin niskatukien takia, ohjaus sikseen, kulutus myös, tavaratilat sikseen, bensatkin voi tankata letkuttomasti, kuhan on oma tynnyri mukana joka paikassa.
Pehmeät niskatuet? :D Väärin. Eihän tässä ole kysymys siitä että ajaminen (kännykän käyttö) olisi mukavaa vaan se että se auto kulkee helvetin lujaa (ottaa parhaat kuvat). :D Vaatii toki hyvän kuskin joka osaa ajaa sillä kovaa.
Ei kukaan ole varmasti koskaan kehunutkaan että esim. Nokia 808 olisi käytettävyydeltään paras kännykkä mitä on tehty, vai onko? Eikä kukaan muskeliautojenkaan omistaja varmasti kehu toiselle että minulla on kaikkein _mukavin_ auto mitä on tehty? Vai kehuuko? :D Ovat perkele rikkikin useammin kuin ne tojotat.
Ja ne tojotakuskit nauravat varmasti aina "sisäisesti" kun naapuri räjäyttää sen tehopelinsä käyntiin. Joo kulkeehan se kovaa joo joo mutta ei varmasti ole niin mukava ajaa kuin tämä mun camry. Ja kulkee tämäkin aika kovaa, ainakin mun mielestä. Ja mainoksessakin sanottiin niin. :D Muskeliautoilijalla on sitten varmaan myös ihan omat mietteet siitä tojotakuskista.
Ttu mitä lässytystä tämä on :D mutta toisaalta nyt kun asiaa tuon kautta miettii niin onhan tuossa yhtäläisyyksiä, kännyillä ja autoilulla :D
------------
Ja jos asiaan mennään niin Lumioita vastaan ei nyt niin valtavasti kannata keulia "käytettävyydellä" vrt. muut kännykät. Jos se jossain häviää niin jotain muuta se tekee paremmin kuin muut.
Sen sijaan tuo bensavertaushan on ihan paras, päätit sitten ottaa sen esimerkiksi. :D
Satuillaanpa vähän lisää kun vauhtiin päästiin:
Katsos kun sen Lumia -merkkisen auton voi tankata standardista letkusta ihan missä vaan huoltiksella missä tankataan kaikkia muitakin autoja.. ai niin, PAITSI niitä iPhone -merkkisiä autoja jotka vaativat sen oman letkunpään jollaista ei valitettavasti löydy jokaiselta bensa-asemalta. Onneksi niitäkin on sentään aika tiheässä.
Ai niin MUTTA kun se vanha ei letku sovikaan uusiin iPhone -merkkisiin autoihin sillä niissä onkin ihan erilainen letku. No sitä varten voi sitten kuljettaa auton takakopassa joko kokonaista uutta letkua tai sitten semmoista päätä siihen uuteen letkuun jolla saa sopimaan. Muista myös että niitä päitä on kahta erilaista, semmoista joka sopii siihen vanhaan letkuun ja semmoinen joka sopii kavereiden autojen letkuun. Ne pitää ostaa sitten erikseen sieltä autokaupasta. Eli kaikki ok jos vaan muistaa ottaa nuo mukaan, paha vaan kun kädethän siinä tahriintuu kun räplää noiden kanssa.
Lumia -auton omistaja sen sijaan kurvailee kotiinsa ja on tankannut autonsa ihan missä huvittaa, kaikki käy paitsi tietenkin iPhone -autojen bensaletkut.
Mutta mitäs tapahtuukaan kun hän saapuu kotiin ja ajaa autonsa talliin. Se fakin auto tankkaa itse itsensä!!
:D
- H