Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:

image81.png

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tota ku kysyy siriltä ja selailee juurikin tuosta vastauksesta infoo vähän alaspäin ni siinä lukee että "based on 4 reviews"... Että tulin vaa nussimaa pilkkua omenapuhelinmiehenä :D

Turha selittää, SIRI on puhunut!

En ole seurannut näitä hommia paljoakaan, ja vielä jokunen kuukausi sitten olin kuolaamassa samsung galaxy S2sta koska tyypit kehuu sen muokattavuutta.

Sama kyssäri kuin pari postausta aiemmin jollain muulla: Mikä on hinta-laatusuhteeltaan paras androidiluuri tällä hetkellä?

En ole seurannut näitä hommia paljoakaan, ja vielä jokunen kuukausi sitten olin kuolaamassa samsung galaxy S2sta koska tyypit kehuu sen muokattavuutta.

Sama kyssäri kuin pari postausta aiemmin jollain muulla: Mikä on hinta-laatusuhteeltaan paras androidiluuri tällä hetkellä?

SGS+ vois olla kova hinta-laatusuhteeltaan. Tähän tulokseen ainakin päädyin, kun jokin aika sitten oli uuden kalikan vaihto ajankohtainen. Lopulta päädyin N9:iin, kun Gigantti aloitti polkumyynnin. Siitäkin saa tarvittavassa android-luurin :)

Pitaiskohan mun pikkuhiljaa myos taipua, kun alkaa akkukin vahan vedella viimeisia. Olen periaatteen vuoksi ollut sita mielta, etta puhelimella soitetaan ja se on siina. Yksi opiskelija nauroi mulle pain naamaa tassa viime viikolla, koska sille selvisi, etta mulla on Nokian 3310. ;)

Eli sanotaanko, etta en pida Applesta, koska sulkevat kaikki heidan tuotteensa ja ovat kontrollifriikkeja. Tasta syysta luurissa on siis oltava Android. Yhdysvalloissa kun ollaan, niin kytkyna tuo tietty tulee hankittua, kun ei muutenkaan taida saada. Eli mika puhelin pitaisi ostaa? Vaatimuksena on kaytannossa siedettava puhe- ja valmiusaika, kaikki muu on vain plussaa.
Hanki N9 jos jotain kautta satut saamaan. Ainakin täällä Suomen päässä 64Gt mallin hinnat jossain 200 ja 300€ välissä, elikkäs kokonaisuuteen nähden halpaa kuin leipä.
Sovellustarjonta toki vähäisempää kuin muilla alustoilla mutta jos oot 3310:llä pärjännyt tähän asti etkä uusimpia pierusoftia kaipaa niin varmasti N9:nkin softista kaikki tarpeellinen löytyy.
Omassa luurissa sähköpostien synkkaus, gtalk ja erinäköisiä feedejä päällä ja akku kestää jotain parin, kolmen päivän välillä. Pelkkään puhumiseen ja viestittelyyn käytettäessä pääsee varmaan parempiikin lukemiin.

Jep, n9 oli yks parhaimpia puhelimia ikinä, se vain jäi markkinoinnissa pahasti alakynteen, kun noksun katseetkin siirrettiin kohti Nokiaa. Mutta n9:n käyttiksen päivitys ei tule vielä lähitulevaisuudessakaan loppumaan joten sitä suosittelen itsekkin.

Samsung Galaxy S+ on ainakin paskin älypuhelin mitä olen käyttänyt. Siinä ei ole mitään hyvää. No aika kevyt se on. Kaikki on totaalista paskaa. Aivan kamalaa paskaa.

Rupee ottaa kupoliin tää jatkuva varaosien tilaaminen ebaysta ja puhelimen korjailu. Onko nyt niin että ei ole kuin Defy+ ja Xcover jotka mahdollisesti kestää pikkusen runtelua? Siis ihan perusjuttuja kuten housun taskussa kun astuu autoon ja luuri jää reiden ja ratin väliin niin ei tarvis aina tilata uutta näyttöä tai etukantta... Onko kokemuksia kummastakaan, plussia ja miinuksia?

Kyllä jotkut Nokialaisetkin vielä kestää:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nää nykyset älypuhelimet vaan alkaa oleen niin isoja, että vaatti vähintään hiphopparin housut, jos meinaa taskuun saada mahtumaan:D
Komps. Lumia 800 on vielä OK, mutta 900 on liian iso housujen etutaskuun.

Ainakin 4,7" One X sopii perus farkkujen taskuun mukavasti, ja tilaakin jää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom