Deleted member 50104
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastaus alkuperäiseen kysymykseen
tota ku kysyy siriltä ja selailee juurikin tuosta vastauksesta infoo vähän alaspäin ni siinä lukee että "based on 4 reviews"... Että tulin vaa nussimaa pilkkua omenapuhelinmiehenä :D
Turha selittää, SIRI on puhunut!
mikä on muuten paskin luuri sirin mukaan?Kysyin myös paskinta puhelinta ja sirin omaa mielipidettä sekä sitä että tarviinko tänää sukkia mut ei halunnu kertoo :D
mikä on muuten paskin luuri sirin mukaan?
En ole seurannut näitä hommia paljoakaan, ja vielä jokunen kuukausi sitten olin kuolaamassa samsung galaxy S2sta koska tyypit kehuu sen muokattavuutta.
Sama kyssäri kuin pari postausta aiemmin jollain muulla: Mikä on hinta-laatusuhteeltaan paras androidiluuri tällä hetkellä?
Hanki N9 jos jotain kautta satut saamaan. Ainakin täällä Suomen päässä 64Gt mallin hinnat jossain 200 ja 300€ välissä, elikkäs kokonaisuuteen nähden halpaa kuin leipä.Pitaiskohan mun pikkuhiljaa myos taipua, kun alkaa akkukin vahan vedella viimeisia. Olen periaatteen vuoksi ollut sita mielta, etta puhelimella soitetaan ja se on siina. Yksi opiskelija nauroi mulle pain naamaa tassa viime viikolla, koska sille selvisi, etta mulla on Nokian 3310. ;)
Eli sanotaanko, etta en pida Applesta, koska sulkevat kaikki heidan tuotteensa ja ovat kontrollifriikkeja. Tasta syysta luurissa on siis oltava Android. Yhdysvalloissa kun ollaan, niin kytkyna tuo tietty tulee hankittua, kun ei muutenkaan taida saada. Eli mika puhelin pitaisi ostaa? Vaatimuksena on kaytannossa siedettava puhe- ja valmiusaika, kaikki muu on vain plussaa.
http://www.tietokone.fi/uutiset/nokia_n9_muuttui_android_puhelimeksiMeego kehittäjät on kyllä jo Nokialla siirretty uusiin tehtäviin, eli päivityksiä ei kyllä ole enää luvassa.
Kyllä jotkut Nokialaisetkin vielä kestää:
Komps. Lumia 800 on vielä OK, mutta 900 on liian iso housujen etutaskuun.Nää nykyset älypuhelimet vaan alkaa oleen niin isoja, että vaatti vähintään hiphopparin housut, jos meinaa taskuun saada mahtumaan:D