Mikä on ulkonäöllisesti tavoitteesi , välietappisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
185/~100kg ja rasvat alle 14.

"There is nothing like dream to create the future. Utopia to-day, flesh and blood tomorrow. - Victor Hugo"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vyötärö 92 cm -> 82 cm
Rinta 104 cm -> 118 cm
Hauis 35 cm -> 43 cm
Kyynärvarsi 28,5 cm -> 36 cm
Reidet 58 cm -> 63 cm
Pohkeet 40 cm -> 44 cm

Ja tietysti jännittämättömänä näkyvät tiukat vatsalihakset. :rolleyes:

Kisapaino ei saisi nousta yli 90kg. Mutta yhteistulos taasen yli 900kg sitten tulevaisuudessa.:evil: Joo-o, kyllä on työsarkaa edessä, perkele.

175/87 tavoite tiukkana.. eipä tule raja ihan heti vastaan.. reeniä luvassa. :whip:

ennen tavoite oli bruce lee tyylinen tiukka kroppa.. (nahkaa luun ja parin lihaksen päällä) nyt sitä ajattelee että paskaas tässä kynäniskana. =)

Semmonen 184 cm/100-105 kg semmosilla rasvoilla että päkki näkyy ihmeemmin jännittelemättä. Samalla olisi tarkoitus vielä säilyttää/kehittää nopeus- ja ketteryysominaisuuksia. Vie aikaa aika hitosti, mutta mikäs kiire täällä on?

Ehkä joskus oli jotain ulkonäöllisiäkin tavoitteita, mutta nykyään tavoitteet on lähinnä voimapuolella.

Originally posted by merkkari
http://sun.atki.net/~merkkari/kuvat/venakko.jpeg

tollasessa kondiksessa kun olen joskus niin olen taas tyytyväisempi.

joku ryssä toi on ilmeisesti, nimestä ei hajua, mutta ei sillä väliä.

No perhana,täsmää aika paljon myös mun tavoitteiden kanssa.Vahvan näköinen sälli ja tytötkin varmaan tykkää...
Taidan aloittaa samaistumisen hiustyylistä niin saadaan homma mukavasti alulle...

Tavoitteena on tällä hetkellä saada painoa tavalla tai toisella mihin kohtaan tahansa, 'tuttaa kun tuuli vie mennessään :)

Tavoite ois saada ylimääräset läskit pois mutta ei tunnu millää onnistuvan...
Epätoivoon tässä ihan vaipuu
Onko ainoa pelastukseni DNP :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom