Mikä on ulkonäöllisesti tavoitteesi , välietappisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Pain
Onko toi maski kuinka oleellinen osa tavoitettasi?

Enhän mä sellasta vois käyttää, ku menee naama piiloon...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päätavoitettani en edes uskalla veikata, koska mä olen ihan aloittelija vielä. Treeniä takana vasta touko- tai kesäkuusta asti. Pituutta mulla on 172 ja painoa sellaiset 77. Mahaa on vähän (ei roiku) ja se tuo bonuspainoa, mutta onneksi on reidet, pohkeet ja perse millä puolustella. Jos mä saisin sellaiset 85 kiloa kymppirasvoilla kasaan jossakin välissä niin se olisi jo hienoa se.

Saa nähdä mihin suuntaan mä olen menossa, voima- vai kroppapuolelle. En tiedä vielä täysin itsekään.

varmaankin tämä
addict2_lo.jpg

80-83kg ~13% rasvoilla. Tällä hetkellä painoa on 83 ja rasvaa siitä 5-6kg. Matka on pitkä ja kivinen. Sitten kun on tollasessa kunnossa niin kehtaa liikkua ilman fi-xvd:n esittelemää maskia :D.

se tavoite vois olla sellanen 170cm/95-100kg n.10% rasvoilla.kädet vois olla 50-55cm.tällä hetkellä painoa 88kg,rasvat 14-15% ja kädet 43cm...säälittävät kädet..mutta periksi ei anneta:whip:

Originally posted by RikuRiuku
Öööh... Kuka vittu on Jussi?

Öööh... Jussi, tarviiko sun mulle avautua jos tavoitteet ei näytä käyvän toteen??!!:eek:

Meet salille ja reenaat!! Ja muista, matkaa on vielä pitkästi :D

Originally posted by Isolation
Öööh... Jussi, tarviiko sun mulle avautua jos tavoitteet ei näytä käyvän toteen??!!:eek:

Meet salille ja reenaat!! Ja muista, matkaa on vielä pitkästi :D

Vitutus käyrä nousee... Taidat sekottaa mut johonkin toiseen ihmiseen? Nimittäin mua ei tunneta Jussina irl.
Että parempi olla hiljaa... Ja jos tuo Jussi on joku vitun inside joke niin pyydän nöyrästi anteeksi.:curs:

Originally posted by RikuRiuku
Vitutus käyrä nousee... Taidat sekottaa mut johonkin toiseen ihmiseen? Nimittäin mua ei tunneta Jussina irl.
Että parempi olla hiljaa... Ja jos tuo Jussi on joku vitun inside joke niin pyydän nöyrästi anteeksi.:curs:

Jussi hei! Ei nyt tarvii suuttua...:kippis1: Ihmisiähän me kaikki ollaaan.. Toiset on vaan Jusseja ja toiset eivät..:( Näin se homma etenee!:thumbs:

Originally posted by Isolation
Jussi hei! Ei nyt tarvii suuttua...:kippis1: Ihmisiähän me kaikki ollaaan.. Toiset on vaan Jusseja ja toiset eivät..:( Näin se homma etenee!:thumbs:

Heh...

Tavoitteeni ovat täysin suorituskyvyn puolella eikä ulkonäköllä ole käytännössä mitään sijaa harjoittelussani, mutta tokihan se tulee muuttumaan. Tällä hetkellä mitat ovat 173cm ja 75 kg, rasvat viimeksi mitattuna 12%. Paino tulee joskus varmaankin nousemaan tuonne n.80 kiloon ja rasvat yritän ensi keväänä saada 8-9% tuntumaan. Lisälihas tulee kertymään lähinnä jalkoihin ja selkään.

Tällä hetkellä välietappina on näyttää mahdollisimman paljon raskaana olevalta, ja lokakuun jälkeen tavoitteena on näyttää mahdollisimman vähän raskaana olevalta.

Ja loppujen lopuksi, (toistaiseksi tuntemattomalla aikavälillä)sellaiselta, että saisin kirkastettua SM-mitalin pykälän verran kirkkaammaksi :D

Minulla on kait sitten kohtuu pienet tavoitteet,verrattuna
muihin: 175cm/75-77kg n10% rasvoilla.
Tämän hetken tilanne 175/72 ja n 11-13% rasvat

Luulisin pääseväni tuohon ensi kesäksi...en tiedä sen
jälkeen. Kasvaako nälkä syödessä...:evil:

On vain niin hidasta tuo massan lisäys....:rolleyes:

......siis LIHAS massan.

Tavoitteeni:

hyvä olo ja ulkonäkö (=luut ei näy eikä läskit hölsky). Luultavasti menee pari kuukautta että pääsen tohon, sitten voi taas miettiä mihin jatketaan. Naisellisen ulkomuotoni (tiimalasivartalon ja "pehmeyden") haluan säilyttää mutta lihaksia en pelkää.
Lisään kuvan joskus jos satun löytämään...

Vellu Niskanen look on tavoitteena....Kun suurinpiirtein saman pitusia olemme...

Tällä hetkellä 191cm / 103kg , rasvat n. 13-14%...

Eli pitäs saada sellaset 15 kiloa vielä lisää lihaa, aikaa on, hitaasti kiirehtien....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom