Mikä on ulkonäöllisesti tavoitteesi , välietappisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mase
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on selvää minkälaisen kehon haluaisin ja oon kiinnostunut
teidän muidenkin tavoitteista.
Eli perusteluja, kuvia, kommentteja.
Kauan luulet, että kestää saavuttaa oman tavoitteesesi?

Itellä ois tavoitteena saada aika lähelle tän näkönen http://www.tyrese.com/extras/tyrese_paper1_1024.jpg keho
ei liian treenattu, kiinteä. Varmasti tavoite muuttuu sitte ku ollaan tohon päästy, eikä kestä enää hirveen montaa vuotta.
:D Ihonväri on eri enkä oo sitä muuttamassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tavoite: (Joskus 15 vuoden kuluttua)
Sellanen mikä Mike oli kunnon massoilla. (Kuva roiniksen puolelle)
Siis ne kuvat oli IHAN järkyttäviä. :MASS: :MASS:

Tainno jos unelmia aletaan kelailee ni eiköhän se olis joku Cutlerin näkönen jässikkä. Tietenkin se letti vittuun ja pää kaljuksi.

Ps. Mase, toi äijä oli ihan hinttarin näkönen. :D

95kg ja 15% rasvat. Noi riittäis mulle aivan passelisti.

Originally posted by Sale
175cm/100kg 10% rasvoilla tai alle.

sulla ainakin on kovat tavoitteet..:eek: ei taida tuommoinen massa nuilla rasvoilla olla natuna mahdollista..vai oletko harkinnut jossain vaiheessa kuurittaa..sori meni vähän..:offtopic:

Päätavoite: aamupaino yli 100kg.

Välitavoite: aamupaino 80kg ja se että musta näkee, että on treenattu.

Välietappi: olla ensi kevättalvella saman painoinen kuin viime keväänä (n.104.5), mutta vähän pienemmillä rasvoilla, jotain 12% ois ok, keväällä siis jotain 14-16%. Tällä hetkellä paino siis 95 ja vyötärö yhtä kapee kuin 80-kilosena 5 vuotta sitten (82cm) ;).

Kaukainen tavoite: 110kg n.15% rasvoilla ennen kuin täytän 30WEE.

venakko.jpeg

tollasessa kondiksessa kun olen joskus niin olen taas tyytyväisempi.

joku ryssä toi on ilmeisesti, nimestä ei hajua, mutta ei sillä väliä.

Originally posted by merkkari

tollasessa kondiksessa kun olen joskus niin olen taas tyytyväisempi.

[/B][/QUOTE]

Kohtuu tiukassa kunnossahan tuo näyttää olevan mutta ei kovin massiivinen, rintalihakset näyttä vät melko olemattomilta verrattuna esim käsiin. Itse haluan enemmän lihaa mutta yhtä vähän rasvaa. Oma tavoite on 177/100 kiloa kohtuu tiukassa kunnossa.

10kg välitavoittein tullaan alaspäin. ja ensi kesänä 100kg tavote

Päätavote on laittaa peili seinälle ja pystyis kävellä sen ohi ilman suurta vitutusta.

Pientä taustaa jotka ei tiedä diettiäni. 148 kg oli lähtöpaino vajaa 2 vuotta sit. Nyt ollaan 118 kg:n tietämissä.

Eli taas tässä kohtaa suur kiitokset pakkotoistolle josta olen saanut toimivimmat diettivinkit :worship:

No, kerran noi kisahaaveet on nyt ainakin tältä erää haudattu, niin ehkäpä voisin myöntää itselleni suunnilleen olevani siinä tavoitteessa, mitä joskus lähdin tavoittelemaan. Tavoitteena saada pidettyä tulokset ja lihasmassa natuna suunnilleen samoissa ja tiukentua hieman. Nyt aamupaino sellaisen 88-89 kg ja vatsat näkyy toki ympäri vuoden. Rasvat ehkä 10-11 %. Jos tästä natuna nipistäisi kevääksi vähän vielä rasvaa pois ilman että paino laskee alle 85 kg:n, niin eiköhän siihen voisi olla tyytyväinen. Keväällä sitten pitäisi taistella roinapeikkoa vastaan, mutta voi olla aika hiljaista... :lol2:

Lihasmassan suhteen tavoitteena saada vielä lisää pihviä selkään, pohkeisiin ja reisiin. Muuten lihastasapaino onkin jotakuinkin kunnossa. Selälle ja jaloille on tehonnut aivan helvetillisen hyvin korkeat toistomäärät ja sellainen tuntumahakuinen treeni ja odotankin hurjasti lisää kehitystä seuraavan vuoden aikana. Pohkeisiin on tullut viimeisen vuoden aikana sellaisen 2 senttiä lisää ja hurjasti erottuvuutta psykedeelisen kaksi kertaa viikossa -treenin ansiosta.

Originally posted by efuman
Pientä taustaa jotka ei tiedä diettiäni. 148 kg oli lähtöpaino vajaa 2 vuotta sit. Nyt ollaan 118 kg:n tietämissä.
Damn! Toi on kyllä niin kunnioitettava saavutus, että huh huh!
:worship:

Huvittaisko sua käydä treenaamassa vaikka viikon treenit tossa Ruoholahden Mayors'illa? Salimaksuja en pysty sulle kustantamaan, mutta voitaisiin katsoa treeniohjelma, liikkeiden suoritustavat, ruokavaliot, ym. asiat kuntoon. Saataisiin sulle vielä enemmän sitä motivaatiota, vaikkakin päättäväisyyttä ja motivaatiota tuntuu olevan jo kotitarpeisiin. :)

Ps. Voit kysyä Odulta ja Kattilalta fiiliksiä muutaman mun ruoskiman treenikerran jälkeen. :)

Originally posted by Tomi
Damn! Toi on kyllä niin kunnioitettava saavutus, että huh huh!
:worship:

Huvittaisko sua käydä treenaamassa vaikka viikon treenit tossa Ruoholahden Mayors'illa? Salimaksuja en pysty sulle kustantamaan, mutta voitaisiin katsoa treeniohjelma, liikkeiden suoritustavat, ruokavaliot, ym. asiat kuntoon. Saataisiin sulle vielä enemmän sitä motivaatiota, vaikkakin päättäväisyyttä ja motivaatiota tuntuu olevan jo kotitarpeisiin. :)

Pannaan korvan taakse,vaikkaki kolleegasi on tähän mennessä antanu mun tyhmiin kysymyksiini pirun pätevät ja toimivat ratkaisut.

95kg (tai pari kiloo enemmän) 10%:n rasvoilla olis ihan jees... Pystys vielä osallistuu triathloniin ja Sulkavaan.:D

Kympin rasvat ja jasperpääkkösmäinen reilun 75-80 kilon massa 176 cm varressa. Eli selvästi treenatun ja sopivan kireän näköinen kroppa, mutta kuitenkin sellainen jonka päälle mahtuu kaupasta (ei H&M:stä) ostetut vakiovaatteet eikä katsojan ensimmäinen ajatus ole "bodari!".

Käytännössä tuo olisi painon puolesta nykytilanne, niin että joku vajaa 5 kiloa läskiä muuttuisi lihakseksi. Tuntuu vain olevan helvetillisen hankalaa tuo loppumatka.

Silmää ei miellytä kauheat lihaskimput, vaikka kunnioitusta herättääkin työmäärä mikä sen eteen on tehty, roinaa tai ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom