toolate sanoi:No "kilpailuunhan" mahtuu mukaan, nyt kun Larzan on diskattu ;)
Tässähän pian voittaa oman sarjansa kun ei ainakaan vielä näy muita osanottajia. ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toolate sanoi:No "kilpailuunhan" mahtuu mukaan, nyt kun Larzan on diskattu ;)
Tbm sanoi:Toolate on aika lailla samoissa mitoissa mitä minäkin, pituus mulla 178 ja painoa nyt noin 86 ...
Painoa 90 suht pienillä rasvoilla olisi mulle kova kunto.
Heilahtelin tässä itsekin tuon mittanauhan kanssa. Ei pumppia.toolate sanoi:On taas syöttöporsaalla ihme luulot omista mitoista. Kyllä tohon vyötäröön saa lisätä n. 10 senttiä (aamulla varmaan hieman vähemmän). muut mitat näin iltapäivään (ilman pumppia):
Hanska: ~39 cm
Rinta: ~113 cm
Reidet: ~64 cm
Eli tässä ollaan pieni syöttöporsas... ja todellakin painitaan ihan eri sarjassa Larzanin kanssa :jahas:
Rinnan mittaileminen on kyllä melkoista säätämistä yksin. Menin peilin eteen ja katoin että nauha menee suurinpiirtein vaakatasossa torson ympäri. Pötsin mittasin rentona, eli miten se normaalisti on. Ei sisäänvetoa muttei myöskään pömpötetä. Kädet sulla on kyllä reilusti edellä jos esim. minuun verrataan.Timba79 sanoi:Pistetään nyt jotain mittoja kun kerran muutkin niitä laittaa. :D
Reisi paksuimmasta kohtaa: 64 cm
Hauis: 43 cm
Vyötärö 83 cm
Rinta: 108 (vitun vaikee mitata itekseen, että en tiedä paljonko heittää)
Ihan surkeat mitat siis, no ehkä tuo käsi nyt on jonkin kokoinen.
EDIT: Mittaatteko muuten tuon vyötärön silleen, että maha on vedetty sisään ja yritetään saada mahd. pieni mitta, vai rentona? Mä mittasin rentona.
Tbm sanoi:Rinnan mittaileminen on kyllä melkoista säätämistä yksin. Menin peilin eteen ja katoin että nauha menee suurinpiirtein vaakatasossa torson ympäri. Pötsin mittasin rentona, eli miten se normaalisti on. Ei sisäänvetoa muttei myöskään pömpötetä. Kädet sulla on kyllä reilusti edellä jos esim. minuun verrataan.
Jokaisella on vahvat lihasryhmät, mulla ne taas on jalat. Aina ovat olleet aika paksut. Liha tarttuu helposti, vaikka kyykkytulokset ovatkin aivan naurettavia. Kädet taas on ollut mulle se murheenkryyni, mutta minäkin olen nyt huomannut että ehkä nuo narut tuosta vielä kasvavat joku päivä.Timba79 sanoi:Joo, saattaa heittää jonkinverran tuo rinnanympärys, mutta aika lähellä se tota on, mittasin useamman kerran.
Ja kädet on varamaan paras lihasryhmä mulla, enkä niihin ole koskaan mitenkään panostanut, ne vaan kasvaa hyvin. Jokaisellahan se on joku hyvä lihasryhmä. Selkä taas valittavasti on aina ollut mulle hankala, tosin nyt olen löytänyt ainakin hyvin perille menevän treenin, joten toivotaan että kasvua sinne suuntaan on luvassa.
ÄmS sanoi:Pitäisiköhän näitä juttuja siirtää siihen ehkä-joskus-ilmestyvään omaan threadiinsä. Kun rupee noita mittoja jne tulemaan. On kohta kokonaan aiheesta ulkona. Kun ei kellään vielä postanneella kuiteskaan omasta mielestä ole kova kunto. :D
njietro sanoi:Mites tommonen kymmenottelijan kunto? Kai niilläkin lihasta ja kestoo riittää. Tai en tiä, en oo kunnon kuvaa nähny.
Herman sanoi:Niin, mitä pidätte kovana kuntona? Onko se kovalta näyttävä kunto, kova tuloskunto, kova aerobinen kunto vai jokin yhdistelmä näistä?