Sad Mexican torso is sad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-400m alle 60sek
-cooper +3000m
-dippejä +20 (puhdasta)
-leuat +20 (puhdasta)
-muscle-ups +5 (puhdasta)
-planche +10sek
-human flag +8sek
-maastaveto 3x omapaino
-penkki 1,5x omapaino
-kyykky 2x omapaino.
noihin vois tulevaisuudessa yrittää pyrkiä.
Aika helppoo, ei tartte olla kuin sairaalloisen laiha.
Mun mielestä hyvä ja monipuolinen aerobisen/lihaskestävyyden mittari on liike kuten kahvakuulatempaus. Nostajan paino ei juurikaan vaikuta tulokseen. 200 toistoa 24 kilon kuulalla 10 minuuttiin on jonkunlainen hyvän kunnon raja (salaisen palvelun joku läpipääsy raja). Mielestäni jos tuota tahtia tekee tunnin ajan elikkä 6 "testiä" ilman taukoja eli yhteensä 1200 toistoa tuntiin on aika hyvä kunto.
Työntäkää nää 50 kilosen kaverin ei tartte edes treenata ja 100 kiloselle mahdottomuus standardit perseeseenne.
Kova kunto vaatii tietynlaisen ruumiinrakenteen, kuten kohtuullisen painon. Turha itkeä, jos kovan kunnon kriteerit eivät ole 120 kiloiselle räätälöityjä. Olen toki sikäli samaa mieltä, että myös jotain "absoluuttisia" standardeja, joissa ei ole vain oma paino vastuksena, tarvitaan.
Mulla ei olis paljoa niinku valittamista jos tuolla ei olisi ollut maastavetoa, penkkiä ja kyykkyä, mutta siellä oli. Jotkut tuntuu ajattelevan että se 100 kilon penkkikin on kova tulos jos se on 2,5 kertaa oma paino. Olen erittäin paljon eri mieltä, huijaatte vain itseänne. Unohtakaa nostelut ja juoskaa vain, kiitos.
Topic kuuluu: "mikä on MIELESTÄSI kova kunto?
Minä ymmärrän ihan hyvin jos ei kaikki ihannoi isokokoista ja vahvaa kroppaa. Sillä 120kg omapainolla ja 200kg raakapenkillä ei vaan tee juurikaan mitään niiden kisojen ulkopuolella vaan yleensä siitä on vain haittaa kärsineen kestävyyden ja ketteryyden myötä.
Mä voisin ottaa sellaisen 90kgomapaino bf 10% - penkki 150kg - 200 kyykky - 3300 cooper -combon
Mitä vikaa noissa on? Mieti nyt mitä olisi, jos 40kg tyyppi nostaisi 100kg penkistä - kova tulos. Vähän saa mittasuhteita jos miettii, että nyrkkeilyn alin sarja on 47kg.
Aika helppoo, ei tartte olla kuin sairaalloisen laiha.
.
Huono vertaus, sillä "läski" on by definition huonossa kunnossa, mutta 40 kiloinen huntin penkkaaja ei ole määritelmällisesti huonossa kunnossa. Toisin sanoen rinnastat huono kuntoisen cooperin ja pienen miehen penkin. Tuo ei siis ole mikään argumentti, vaan ainoastaan uusi tapa sanoa, että 100 penkki 40kg tyypille ei ole kova tulos. Ja tämän minän kiistän.
Vittu mitä skeidaa! :D Kymmenen sekunnin full planche, juu ihan pikkujuttu kunhan on vaan laiha :D Voi olla, että en nyt tajua sarkasmia, mutta jos olit tosissasi niin olet vitsi.