Pari juttua noista kuvista viellä.
Kun tässä tredissä ollaan, niin mun mielestäni ulkonäöstä ei pitäis tapella. Oon aika varma että toi voimanostaja on helvetisti kovemmassa kunnossa fyysisesti vaikka onkin ruma. Itse en kumpaankaan kuntoon haluaisi, mutta lihava voi aina laihduttaa ja laiha voi lihottaa/kasvattaa lihaa. Kumpikaan ei helppoa oo, mutta mahdollista.
Vaikka mua ei kiinnostais toisen sukupuolen mielipiteet, niin en mä siltikään haluais olla mikään donitsimaha, koska siitä on paljon haittaa muutenkin.
Sinänsä kyllä rasvaprosentin voisi ottaa tähän keskusteluun mukaan, jos käsittää kovan kunnon osaksi myös terveenä kroppana, eikä pelkästään fyysisenä suorituskykynä. Silloin myös pitäis ottaa huomioon mahdollisten lääkeaineiden käyttö, joka on saattanut vaurioittaa sisäelimiä pahastikin. Tässä tapauksessa joku jättiläisvoimanostaja (en osoita ketään) saattais pudota hyvinkin alas listalla, ja jopa vähän treenatun laiheliinin alapuolelle, vaikka kykenis älyttömästi kovempiin fyysisiin suorituksiin.
Täällä ollaan jo monesti todettu, että se riippuu täysin siitä mistä näkökulmasta asiaa tarkastellaan. Turha meidän on väitellä siitä, onko joku voimanostaja kovempi kuin maratoonari...
Laitan nyt sitten omasta mielestäni kovan kunnon, joka on myös tämänhetkinen tavoite. Listaan varmaan tulee lisääkin tavoitteita matkan varrella. Kaikki pitäis pystyä suorittamaan viikon sisällä.
-Coopper 3000 väh (on jo saavutettu, mutta pitäis ylläpitää)
-Penkki 150, kyykky 200, maastaveto 230, rinnalleveto 150. Palomiespunnerruksia tietyn pituinen sarja, ehkä 10-20 toistoa.
-Rasvat 10-15% ja ihan hitusen lisää rintakarvoitusta.
Useinhan käy niin, että nälkä kasvaa syödessä ja noi luvut saattavat noustakin, mutta mun mielestäni tota vois sanoa kovaksi kunnoksi. Oikeastaan varmaan vähempikin riittäis kovaksi kunnoksi, jos urheilua harrastamattomalta kysyttäis.
Mites elu jos tuota pitempää juoksua 10/21km? rullaluistelua, hiihtoa,leukoja omalla painolla millaset tavoitteet? Nuo on aika voimavoittosta. vai oleetko kevyttäkin sarjaa...