- Ikä
- 39
Riittää varmasti basistille, omat tulokset on juurikin mainitsemasi mutta mä soitankin kitaraa :D
:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riittää varmasti basistille, omat tulokset on juurikin mainitsemasi mutta mä soitankin kitaraa :D
Mr.Olympia. Muuta en arvosta.
Mr.Olympia on vain titteli. Tässä on kova mies: http://www.youtube.com/watch?v=DU2hdNIS2WI (266 kg suorille käsille työnnössä :wtf
Kova kunto ja olla vahva on itelle kaksi täysin eri asiaa...
Jos sen coopperin tosiaan vetää sinne kolmeen tonniin on kova juoksukunto.
Tässä puhutaan nyt taas niin monenlaisesta eri kunnosta että...
Alkupään viestien perusteella ei ole kova kunto ellei kyykkää, penkkaa ja vedä maasta tarpeeksi monia kiloja? Mun mielestä se, että saat väännettyä jonkun tietyn painon maasta tai penkistä kerran, ei osota kunnosta mitään, mutta jos saisit saman painon esimerkiksi 10 kertaa, voisi sanoa, että on ihan hyvässä kunnossa niiden lihasten osalta.
Cooper osoittaa melko lailla hyvin kestävyyden tason, en siis sitä tässä moiti. 3000 on semmonen melko hyvä raja; jos se ylitetään REILUSTI, niin hararstetaan todennäköisesti juoksua/aerobista urheilua hieman enemmänkin, ja jos jäädään sen alle REILUSTI, niin ei missään hirveän hyvässä kunnossa olla.
Toisaalta, kyllähän ne siellä armeijassakin tietää, miten perunkuntoa mitataan. Eli punnerrukset, leuat, selät, vatat ym likkeet osoittaa lihaskestävyyttä kanssa melko hyvin.
800 kilon yhteistulos on kova (kyykky ja veto 300, penkki 200)