Mitä isompi ihminen, sitä helpompaa vieläpä! Joku 450kg möykky ois helppo listiä kun se ei edes jaksa itse liikkua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meritaistelussa jos sallitaan sukelluspuku, niin Sinivalas. Uisin sen mahaan ja raapisin sinne reikiä, niin se kuolis sisäiseen verenvuotoon.
Tällaset tredit vois pitää jatkossakin jollain muropalstoilla, voi vittu oikeeesti!
Yritä repiä nahkatakkiin reikiä sormillas. Ei ole kovin helppoa... ja sinivalaan kokoisella elukalla olisi vastassa luultavasti astetta paksumpi takki.
Aika tasasta näyttäisi olevan:itse olenki funtsinu että kumpikohan voittais, gorilla vai karhu?
Aika tasasta näyttäisi olevan:
Itse veikkaisin kuitenkin karhun voittavan, sillä gorilla näyttäisi olevan painiessa pienessä alakynnessä, eikä jaksa heittää tarpeeksi isoja kiviä haavoittaakseen karhua.
Aika tasasta näyttäisi olevan:
Itse veikkaisin kuitenkin karhun voittavan, sillä gorilla näyttäisi olevan painiessa pienessä alakynnessä, eikä jaksa heittää tarpeeksi isoja kiviä haavoittaakseen karhua.