Mikä olisi suurin eläin, jonka voisit tappaa paljain käsin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meritaistelussa jos sallitaan sukelluspuku, niin Sinivalas. Uisin sen mahaan ja raapisin sinne reikiä, niin se kuolis sisäiseen verenvuotoon.

Yritä repiä nahkatakkiin reikiä sormillas. Ei ole kovin helppoa... ja sinivalaan kokoisella elukalla olisi vastassa luultavasti astetta paksumpi takki.

Tällaset tredit vois pitää jatkossakin jollain muropalstoilla, voi vittu oikeeesti!

Niinpä! Vituttaa kun offtopic-osiolle perustetaan tällaisia turhia threadeja! Pitäisi ravintoalueen lisäksi myös täällä puhua naudanlihan proteiinisynteesistä, alkoholin vaikutuksesta palautumiseen ja penkkipunnerruksen vaikutuksista rintafileiden kasvuun!

Yritä repiä nahkatakkiin reikiä sormillas. Ei ole kovin helppoa... ja sinivalaan kokoisella elukalla olisi vastassa luultavasti astetta paksumpi takki.

Eikö sinivalaan nahka ollut tyyliin jotain 50cm paksua tietyistä kohdista. Joskus jossain luontodokumentissa miettivät sinivalaan tappamista ja vihollisia. Pentuvalaita tappoi joku hammaskalalauma, mutta vähänkin isompia ei enää kukaan.

Tuosta karhujen voimasta vielä:

Itse en ehkä pystyisi karhua tappamaan ilman apuvälineitä... :rolleyes:

Itse tappaisin omin käsin alligaattorin kun Ventura hoitaa sellaiset niin helposti että alligaattorit meinaavat lähteä kesken tappelun karkuun:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tän threadin karhuvideot katsoneena voin kyllä sanoa että helvetin makea eläin. Siis voimakas ku mikä, tollanen köntti, ja voi raapia&purra. Oispa kivaa olla yhtä voimakas ku karhu. Sitä ei kyllä vittu kukaan tähän vastanneista voittais, muuta kuin tuurilla jonkun kehitysvammaisen yksilön.

itse olenki funtsinu että kumpikohan voittais, gorilla vai karhu?

mutta joo itse aiheeseen, veikkaisin että itselläni olisi pieni mutta olemassaoleva mahdollisuus tappaa kameli paljainkäsin. ihminen nyt tietenki menis kaikilta, sehän on itsestäänselvä asia.

itse olenki funtsinu että kumpikohan voittais, gorilla vai karhu?
Aika tasasta näyttäisi olevan:

Itse veikkaisin kuitenkin karhun voittavan, sillä gorilla näyttäisi olevan painiessa pienessä alakynnessä, eikä jaksa heittää tarpeeksi isoja kiviä haavoittaakseen karhua.

Itse veikkaisin kuitenkin karhun voittavan, sillä gorilla näyttäisi olevan painiessa pienessä alakynnessä, eikä jaksa heittää tarpeeksi isoja kiviä haavoittaakseen karhua.

toi ei oo gorilla vaan bigfoot, aidonoloinen matsi kyllä oli. itse en osaisi kyllä sanoa kumpi voittais, karhulla on kynnet mut gorillalla on paremmat kädet, molemmat varmaan suurinpiirtein yhtä vahvoja. olis varmaanki aika tasainen matsi.

Eikös tuo kivien heittely ole huijausta?

Minä fantasioin joskus nuorempana, että minulla olisi iso karhu lemmikkinä. Ratsastaisin sillä aina joka paikkaan ja se suojelisi minua kaikilta vaaroilta. Karhu söisi kaikki vihamiehet ja niiden tyttöjen poikaystävät joista minä tykkäsin.

Olishan tuollanen karhu ihan mukava lemmikki :D

bearpaw2001.jpg

hugebear2.jpg

chads%20bear%20161.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom