Joskus olen haaveillut ansoittavani telkänpöntön partaveitsillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuohihan kaatuu kyljelleen kun se pelästyy (linkki). Tappamisesta en tiedä mutta vuohen voittaisin varmasti pisteillä UFC:n nykysäännöillä, huutaisin "PÖÖ" ja sitten päälle makaamaan sivuhallintaan.
Ihminen ei kylla saa hengilta melkein mitaan elaimia ilman apuvalineita.
Mulla on vähän sellainen kutina, että aseistamaton keskivertomies pärjäisi tappelussa yllättävän harvalle elukalle. Pienempiä öttiäisiä vastaan ihmisen puristusvoimasta ja pitkistä raajoista saattaisi tiettyyn pisteeseen saakka olla hyötyä, mutta vähänkään isomman elukan kanssa olisi pian hätä kädessä. Joskus naurattaa kuulla, miten jotkut kuvittelevat ison ja vahvan miehen päihittävän tappelussa esimerkiksi täysikasvuisen afrikansimpanssin. Ei vittu mitään saumaa.
Olen joskus paininut koiran kanssa ja se ei osaa puolustaa rear naked chokea, triangelia eikä jujia. Uskon, että jos karhu ei saisi kynsiä tai purra, niin kuristaisin sen.
^ Olenpa silitellyt kissaa joskus joten jos leijonalla ei olisi hampaita ja voimakkaita niskalihaksia nitistäisen sen mennen tullen :jahas:
Eka pitäs varmistua et vastustaja ois just oikeaa lajiketta.Vuohihan kaatuu kyljelleen kun se pelästyy (linkki). Tappamisesta en tiedä mutta vuohen voittaisin varmasti pisteillä UFC:n nykysäännöillä, huutaisin "PÖÖ" ja sitten päälle makaamaan sivuhallintaan.
haha niimpä niin.. komppaan poolia.
karhu heittelis sua ympäriinsä ja istuis sun päälle.
haha niimpä niin.. komppaan poolia.
karhu heittelis sua ympäriinsä ja istuis sun päälle.
Kuinkas moni veikkais pärjäävänsä ampiaiselle tai mehiläiselle?