Mikä olisi suurin eläin, jonka voisit tappaa paljain käsin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihminen ei kylla saa hengilta melkein mitaan elaimia ilman apuvalineita. Ihmisella on aivot kehittynyt evoluution myota juuri sen takia, etta tappaminen hoidetaan apuvalineilla. Kaikki petoelaimet tappaa ilman apuvalineita, joten ovat siihen hiukka paremmin varustautuneita. Ihmiselta tuntuu myos puuttuvan sellainen tarpeellinen aggressio mita tuo vaatisi. Harvalle tulee esim. mieleen iskea purukalusto elaimen iholle ja antaa menna taysilla, vaan homma pyrittaisiin hoitamaan "puhtaasti" kayttaen kasia.

Ihminen ei kylla saa hengilta melkein mitaan elaimia ilman apuvalineita.

Siksi loogisesti isoin ihmisen tapettavissa oleva eläin on toinen ihminen. Se ei vaadi paljoa edes ja onnistuu takuulla toisin kuin jonkun simpanssin piekseminen tai lampaan kuristaminen. Tunti turpaan ja sitten henkitorvi kasaan kunnon polkaisulla.

No ihmisen hampailla ei montaa eläintä tapeta, eläinten kaulaa suojaa useimmiten karva/paksu nahka. Eikä ihmisen suu edes kovin paljon aukea joten vähänkin isompi eläin jolla paksumpi kaula niin... tai ehkä ennemmin kannattaisi purra eläimen palleja, senhän luulisi aiheuttavan kuoleman jos "iholle" sanalla tuota tarkoitit. Siinäkin tosin vaarana jos se taisteluaitaus pieni, eläin talloo sut vauhkoontuessaan.

Mulla on vähän sellainen kutina, että aseistamaton keskivertomies pärjäisi tappelussa yllättävän harvalle elukalle. Pienempiä öttiäisiä vastaan ihmisen puristusvoimasta ja pitkistä raajoista saattaisi tiettyyn pisteeseen saakka olla hyötyä, mutta vähänkään isomman elukan kanssa olisi pian hätä kädessä. Joskus naurattaa kuulla, miten jotkut kuvittelevat ison ja vahvan miehen päihittävän tappelussa esimerkiksi täysikasvuisen afrikansimpanssin. Ei vittu mitään saumaa.

En tiedä voittaisko loppupeleissä, mutta laaman kanssa haluaisin ottaa matsia ja suurena inspiraationa toimii nämä mainokset mitä pyörii TV:ssä....

Mulla on vähän sellainen kutina, että aseistamaton keskivertomies pärjäisi tappelussa yllättävän harvalle elukalle. Pienempiä öttiäisiä vastaan ihmisen puristusvoimasta ja pitkistä raajoista saattaisi tiettyyn pisteeseen saakka olla hyötyä, mutta vähänkään isomman elukan kanssa olisi pian hätä kädessä. Joskus naurattaa kuulla, miten jotkut kuvittelevat ison ja vahvan miehen päihittävän tappelussa esimerkiksi täysikasvuisen afrikansimpanssin. Ei vittu mitään saumaa.

Menkaa vaikka Washington DC:n Smithsonian Zoo:hon testaamaan koydenvetoa orankia vastaan. Ei tasan mitaan toivoa ja kuitenkin vedan maasta paalta 200kg. Pienen orangin kanssa olin aika tasoissa, mutta yksi suuremmista tosiaan voitti mut vetamalla yhdella kadella. :D

Olen joskus paininut koiran kanssa ja se ei osaa puolustaa rear naked chokea, triangelia eikä jujia. Uskon, että jos karhu ei saisi kynsiä tai purra, niin kuristaisin sen.

^ Olenpa silitellyt kissaa joskus joten jos leijonalla ei olisi hampaita ja voimakkaita niskalihaksia nitistäisen sen mennen tullen :jahas:

haha niimpä niin.. komppaan poolia.

karhu heittelis sua ympäriinsä ja istuis sun päälle.

Jos suurimmasta puhutaan, pitäisi löytää eläin ilman minkäänlaisia hampaita, sarvia saati voimaa. Eihän mitään sikaa vastaan olisi mitään jakoa susista ja kissapedoista puhumattakaan. Tai noh, sika voisi oikeastaan olla pahempi vastus 300 kg elopainollaan ja torahampaillaan.

Jättiläismuurahaiskarhu kuulosti ensin kivalle, mutta sillähän on ne jäätävät kynnet, joissa se repii termiittikekoja hajalle. Joku majava viel menisi.

Vuohihan kaatuu kyljelleen kun se pelästyy (linkki). Tappamisesta en tiedä mutta vuohen voittaisin varmasti pisteillä UFC:n nykysäännöillä, huutaisin "PÖÖ" ja sitten päälle makaamaan sivuhallintaan.
Eka pitäs varmistua et vastustaja ois just oikeaa lajiketta.

Sinänsä muuten hassua ettei ihmisellä oo lähes mitään jakoa itsensä kokoista eläintä vastaan. Realistiset tarjoukset tässäkin tulleita ovat jotain 1/4- maks. 1/2 aikasen ukon kehonpainosta. Olen entistä enemmän sitä mieltä, että ihmisen ruumis on annettu joillekkin kehari-insinööreille suunniteltavaksi. Eihän tällä tee perkele yhtään mitään.

Kyllähän elukat on liian kovia vastuksia ihmiselle, mutta mikäs tän kaverin nimi oli joka voitti suomen mestaruuden Tony Halmeelta nyrkkeilyssä? Kuoli täs muutamia vuosia sitten?! Ni sehän riehui Hesassa ja kyttiä oli yli kymmenen, eivätkä uskaltaneet mennä iholle vaan päästivät sussarin hyökkään kimppuun niin se äijä täräytti sussaria avarilla päähän ku se oli hyökkäämässä kimppuun ja siltä sussarilta lähti taju.

Ei siinä kyllä isolla karhulla tartte mitään kynsimään tai puremaan ruveta vaikka kuinka iso mies tulis vastaan. Korvatillikallahan siitä selvittäis. Kyllä minä veikkaisin että satakiloisessa karhussa on enemmän vastusta karhulle ku riskissä äijässä ja näinhän se Ranualla kävi:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/p...inpuiston-milla-karhun/art-1288339067959.html

Vetäisin sen guardiin ja sitoisin. Luulen myös että karhu ei osaa puolustautua heelhookkia vastaan.

Paha vastustaja olisi vuohi. Lapsena maatilalla vuohipuski minua ja taisi lähteä jopa taju. Siinä olisi tiukka paikka kun vuohi juoksisi päin ja puskisi. Se pitäisi saada jotenkin väsytettyä ja päästä kiertämään selkään. Vuohen jos saisi vietyä maahan, niin voitto olisi aika varma. Ei vuohi pärjäisi enää jos se olisi selällään tai olisit sen selässä.

Voisi muuten kuvitella, että olisi joku japanilainen tv-ohjelma jossa olisi ihmisten ja eläinten välistä taistoa. Nyt tekisi mieli katsoa härkätaisteluita :)

Voi olla, että mun kunto loppuis GnP:ssa ennenkun lehmä kuolis, ei näytä paljoo sattuvan, vaikka lyödään sorkkaraudalla naamaan

[video] http://www.youtube.com/watch?v=ls0NXAgLBeQ [/video]

E.linkki

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom