Mikä olisi suurin eläin, jonka voisit tappaa paljain käsin?

Karhu varmaan. Se saattaa olla vähän vahvempi mutta mä olen nopeampi ja parempi nyrkkeilemään. Paljon liikettä, suoria lyöntejä ja lopetus kuristuksella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suden tappais niin että, ku se hyökkää ni nappaa kurkusta ja repii kurkun paskaks:D en kyl tiedä onnistuisiko tosi tilanteessa, mutta olen kokeillut oman koiran kanssa leikkiessä napata kurkusta kiinni ,mutta tosi tilanteessa elukoitten nopeus on kyllä huima.

Vanhana luomuteurastaja vois kyllä lehmän saada hengiltä. Alapotkuilla muuli nurin ja sitten puolen tunnin GnP

E. Nytkun tota alko miettiin,niin toi olis kyllä helvetin hieno päästä kokeileen. Juhanukseks on jo ostettu kokonainen lammas, ni vois kyl kokeilla sillä

Vuohihan kaatuu kyljelleen kun se pelästyy (linkki). Tappamisesta en tiedä mutta vuohen voittaisin varmasti pisteillä UFC:n nykysäännöillä, huutaisin "PÖÖ" ja sitten päälle makaamaan sivuhallintaan.

Elefanttia ottaisin kärsästä kiini ja KURISTAISIN VITTU.

Itse vastaavassa tilanteessa antaisin eläimen tappaa minut jotta se saisi syötävää ja pysyisi hengissä.

t.Animalia forever

En kyllä mitään eläintä vastaan kävisi taistelemaan, lähtisi pallit varmasti samantien. Kengurua vastaan voisi nyrkkeillä.

Mikä vitun ketju tämä on? Kai nyt kaikki tappaisi tuossa tilanteessa ennen pitkää niin ison eläimen, kuin vain saisi hengiltä. Mistä ketjun aloittajalle tuli mieleen edes tämmöinen idea? Jos vaikka eläintarha suljettaisiin ja jäisit sinne loukkuun?

Tiedän varmaksi että kana koska olen tappanut kanan paljain käsin. Kalkkunankin olen tappanut (useita) mutta kirveellä, ja ne on niin raivopäisiä ja pelottavia otuksia ettei uskaltaisi paljain käsin yrittää. Tietty monet eläimet voisi esim potkia hengiltä mutta se on tosi kamala ajatus, rääkkäystä :( Kuoleman pitää olla nopea ja kivuton.

Edit: Kana on kyllä säälittävän pieni, mutta on se ihan kookas esim matoon tai etanaan verrattuna :D

Olen joskus paininut koiran kanssa ja se ei osaa puolustaa rear naked chokea, triangelia eikä jujia. Uskon, että jos karhu ei saisi kynsiä tai purra, niin kuristaisin sen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom