Mikä olisi suurin eläin, jonka voisit tappaa paljain käsin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en kovin mielelläni nallen kanssa haluaisi painia. Videossa nallukka painii miehen kanssa, herkimmät älkää katsoko.

Taitaa olla Tanskasta tuo video, mies käsittääkseni hyppäsi itse tuonne karhuaitaukseen ja nalle siitä suivaantuneena alkaa miehen kanssa painimaan. Näyttäisi siltä että perseeseen sattuu miestä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo tosiaan ainakin näyttää siltä, että pyllyyn saattoi vihlaista nallen käsittelyssä.

Itse hakkaisin riikinkukon! Oon aina halunnut kurittaa sellaista. Repisin sen koreilevaa pyrstöä. Ne parin metrin sulat repisin irti ja sättisin sitten sen rumuutta kun sen pylly ei oliskaan enää niin hieno ja verhoiltu, vaan yhtä alaston kuin omani.

Itse en kovin mielelläni nallen kanssa haluaisi painia. Videossa nallukka painii miehen kanssa, herkimmät älkää katsoko.

Taitaa olla Tanskasta tuo video, mies käsittääkseni hyppäsi itse tuonne karhuaitaukseen ja nalle siitä suivaantuneena alkaa miehen kanssa painimaan. Näyttäisi siltä että perseeseen sattuu miestä.

Sattui Bernissä, Sveitsissä. Oli muuten suomalainen tuo karhu :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tästä ketjusta tulee kovasti mieleen legendaarinen "kuinka monta 5-vuotiasta voittaisit tappelussa?" -aihe, jota nähtiin monellakin palstalla monia vuosia sitten. Ajatuksena vähintään huvittava... säännöt oli siis:
  • You are in an enclosed area roughly the size of a basketball court
  • There are no weapons or foreign objects
  • Everyone is wearing a cup (so no kicks to the groin)
  • The children are merciless and will show no fear
  • If a child is knocked unconscious, he is "out." The same goes for you.
Noh, anyway, tähän ketjuun vastaten niin ensimmäisenä näkis että ehkä jokin peura tms. vois onnistua jos ei jää potkittavaks. :D

Sika, ensin haavoittaisin mahd. paljon potkimalla jalkohin ja hakisin lopetus monottamalla ohimot sisään.
Porsailla on vaan jumalattoman terävät hampaat, ei siinä käsiään pahemmin kannattaisi käyttää.
Ei hitto mikä threadi:lol2:

Kyllähän sen joku suhteellisen hidas pitäis olla. Kuinkahan paha manaatti olisi?

Meritaistelussa jos sallitaan sukelluspuku, niin Sinivalas. Uisin sen mahaan ja raapisin sinne reikiä, niin se kuolis sisäiseen verenvuotoon.

Leijonat on aivan niinkuin kissoja, joten jos niitä ottaa niskavilloista kiinni, niin ne käpertyy sikiöasentoon. Sen jälkeen ne on helppo potkia hengiltä.

Sormilla ja räpylöillä.

Kynnethän siinä katkeais, eikö sen maha oo aika kova? :F

Taitaa olla, "sinivalaalla on paksu rasvakerros, joka sekä suojaa kylmältä että toimii vararavintona". Lähde Vikipedia Voidaan päätellä että nahkakaan ei ohuimpia ole joten saattaisi protein-90 kynnelle tehdä pipiä... :D (eläimen keskipituus 25m, kieli niin iso että sen päällä voisi seisoa afrikannorsu)

Anakonda. Se kun kiertyis mun ympärille ja alkais kuristaa, pullistaisin lihaksiani ja kärmes katkeasi.

Ei mut oikeesti. Miten vois voittaa sellaisen +100kg Anakondan?

250px-Armadillo.jpg

Tilanne: aidattu alue, jossa ei mitään apuvälineitä. Sinä alasti vastaan eläin. Aikaa rajattomasti, mutta kummallakaan ei ruokaa / juomaa.

Harhaisia ihmisiä tässä langassa :D

Ihminen olisi varmaan helpoin. Takaa hiippailet ja niskat nurin.

Huoh :( ,ymmärrän kyllä leikkimielisyyden mutta en oikein sitä kun ei edes viitsitä lukea ekaa postia. Kuvitellaan tilanne että olet toista ihmistä vastaan "panoksena henki". Toinenko siinä katsoisi monttu auki kun sinä hiippailet taakse... epäilen

Ah, syvimmät anteekspyytöni :D No siltikki sanoisin ihmisen olevan suurin minkä pystyisin listimään paljain käsin. Jokainen muu petoeläin joka alkaa painaa yli 50kg on poissa kysymyksestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom