Mikä olisi suurin eläin, jonka voisit tappaa paljain käsin?

Joskus jostain amerikkalaisesta dokumentista opin, että gorillalla on kolmen sumopainijan voimat. Mitenkä lie laskettu, mutta sitä vastaan olisi hauska vääntää! Suunnitelmana olisi arm drag ja sitä kautta selkään ja RNC.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihminenhän metsästi aikojen alussa simppelisti juoksemalla savannin eläimet kiinni. Siinä missä ihminen pystyy hikirauhastensa kanssa säätelemään kehonlämpöään samalla hengittäen, eläin läkähtyy kuumuudesta. Samaa taktiikkaa käyttävät nykyisetkin heimot Afrikan tasangoilla. Liekö lämpötila niin suuri tekijä tuossa, ettei sama toimi brittiheppoja sun muita vastaan, vai ovatko puhvelit ja antiloopit niin sopeutuneita juoksemaan spurtteja jellonia sun muita karkuun, ettei kestävyyteen ole niin satsattu.

Jep, niinpä näyttävät kisaavan. Ihmienn on tuon voittanut kaksi kertaa kolmestakymmenestäyhdestä. Erot ei ole kovin suuria kun katsoo noita tuloksia, yleensä jotain 5-15 min erolla voittaa hevonen.

Tilanne: aidattu alue, jossa ei mitään apuvälineitä. Sinä alasti vastaan eläin. Aikaa rajattomasti, mutta kummallakaan ei ruokaa / juomaa.

Hevosen, hyppäis selkään ja ratsastais niinkauan kunnes se kuolee...

Sorry että puutun mutta ihme puusilmästä porukkaa on, todennäköisesti ketjun aloittaja ei tarkoittanut mitään niin isoa kehää että sinä siinä ratsastaisit eläimiä kuoliaaksi... :jahas:

Jep, niinpä näyttävät kisaavan. Ihmienn on tuon voittanut kaksi kertaa kolmestakymmenestäyhdestä. Erot ei ole kovin suuria kun katsoo noita tuloksia, yleensä jotain 5-15 min erolla voittaa hevonen.

Jeh, ja muistaakseni ihmisten ajat olivat tuolla vielä sellaista luokkaa, että Suomen ennätystä hivotaan joka kerta. Dokumentissa, joka tuli jätkä veti 2.18. Silti ne pollet vetivät kovemmin. Kuinka moni peruspentti edes jaksaa vetää 42km esim. alle 5h, kun täällä mietitään, että "väsytetään" paskakestoinen eläin :)

Metsäkauris, juoksisin kiinni ja kutittaisin hengiltä!

Ja aiheeseen sopiva video:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noniin pojat Fight Clubia (elukoiden kanssa) pystyyn, joku rakentaa ison metallihäkin ja HD-streamia Pakkotoistoon ;)

Näyttäisi murot vetävät voiton tässä streemauksessakin. Pakkotoistossa on vastauksia, että "vompatin ehkä". Murossa taas luvataan tappaa karhu triangelilla :D

Näyttäisi murot vetävät voiton tässä streemauksessakin. Pakkotoistossa on vastauksia, että "vompatin ehkä". Murossa taas luvataan tappaa karhu triangelilla :D

Siinä onkin näiden kahden forumin ero ;) Tosin murolla saattaisi olla viihdyttävämpi streami, jos siellä joka toinen ottelee karhua vastaan.

Katselin äsken elokuvan nimeltä The Edge. Tämä kohtaus http://www.youtube.com/watch?v=_2MhQGFWdYU toi välittömästi tämän ketju mieleen. Oikeastaan oli aika naurettavaa, miten kaksi aikuista miestä ei meinannut pärjätä tollaselle köntykselle. Koko ajan vaan venasin, että Baldwin heittää jonkun rear naked chokin tai Hopkins nappaa jämäkän heel hookin, mutta ei. Olis nyt edes jonkun perus pyykkinarun vetässyt. Pilas vähän tollanen epärealistisuus elokuvaa.

Tuli mieleen heti jatkokyssäriä, että kuka on tappanut eläimen ilman välineitä ja minkä? Uskaltaako joku tunnustaa...

Tuli mieleen heti jatkokyssäriä, että kuka on tappanut eläimen ilman välineitä ja minkä? Uskaltaako joku tunnustaa...

Kalan! Tarkemmin hauen! törkeen iso 3,3kg.

Olisi paljon kivempaa nähdä kun eläimet tappaisivat ihmisiä, nähtäisiin kuinka avuton se ihminen on paljain käsin petoja vastaan.

Jep, tätä ketjua selaillessa on tullut mieleen et jotkut heittää aivan läpällä noita elukoita tai sitten on aivan epärealistiset kuvitelmat omista kyvyistä...

Tuttu joka oli teurastajana vanhaan hyvään aikaan sano, et se lampaan kylmäks pistäminenkin yksin on aika saatanan työlästä hommaa vaikka työkalut on käytössä ja voimaakin tältä henkilöltä löytyi. Kyseinen henkilö oli semmonen 120 kilonen voimanostoa harrastava herra :)

Esim. Joutsen alkaa olemaan oikeesti jo sen kokoluokan elukka et jos soutuveneellä satut reviirille kun sillä on poikasia niin kyllä siinä oikeesti paskat tulee housuun ku se kesken kalastusreissun hyökkää veneeseen ja käy päälle, noinkin olen kuullut ihmisille käyvän ja joutsen harvemmin jää siinä tilanteessa kakkoseksi, ainakin jos aiheutettujen vammojen määrällä mitataan :D

Edit. Eikös muuten joskus jossain päin Afrikkaa järkätty joku 42 kääpiötä vastaan leijona matsi, muistaakseni leijona voitti 42-0 :rolleyes:

Tais olla ihan perinteinen niskatainnutus.

Ookkei, käsillä siis niskat nurin tai nyrkinisku niskaan. (Itse kalamiehenä(aikoinaan kun kalastelin) kolhaisin kyllä häpeällisesti airolla isompien haukien niskaan) :( puukonperällä sit ahvenilta, lahnoilta ja muilta sätkijöiltä, ja ihan pienet vieläkin häpeällisemmin annoin kuolla itsekseen...

No eiks tää oo ihan ztsoukki ketju kuitenkin?! Eläin vastustajana on aika kova vaikka olis pienikin otus. Mul on muistona ku olin 5 vanha ja oltiin kylässä äidin sedällä ni kukko huuti aamulla ni äidin setä sano mulle että se kukko huutaa sua tappelemaan! No minähän menin nyrkit pystyssä kukon luokse, sillä olin kovin tappelija asuin alueellani ;) ja kukko katto hetken mua ku olin nyrkit pystyssä siinä ja sanoin että haluatko turpaan!!! Kukko hyökkäs mun kimppuun ni voitte uskoa että juoksin lujaa sisälle piiloon ettei kukko saa mua kiinni ja ainakun menin ulos ni se kukko yritti hivuttautua mun lähelle salakavalasti ja hyökätä! (Se kukko oli mun kokoinen).Toinen kokemus eläinten raivosta oli kun mun faijan kissa oli kiimassa niin ajateltiin että se vois tehdä yhden pentueen ennenkuin se leikataan, no kaverilla oli kaks kollia toinen 8kg ja TOINEN 13KG ja tää neiti oli 2-3kg.No mä toin kaverille tän narttu kissan kaverille että kollit sais vähän pimppiä ja neiti oli kotona tosi kiimainen ni siin ajateltiin että hommat onnistuu, mut ei tää narttu tuli hulluks ja hyökkäs kollien kimppuun ja ne juos karkuun! Sit se hyökkäs meidän kimppuun, juosten pitkin seiniä ja kaverin emäntä juos kissojen kanssa vessaan turvaan ja minä pistin kahdet nahkahanskat päällekkäin ja yritin saada nartun kiinni, sain sen kiinni mutta kädet oli ihan auki ku yks raapi ku hullu.Se on vähän sama ku ihmis narttukin suuttuu ni parempi on paeta kavereiden kanssa ryyppäämään! Eli johto päätös! Kylmä saatana ainakin hyttyselle pärjään jos niit ei oo montaa!!!

Minä muuten olen pienenpänä hakannut hauen hengiltä. Kaverin kanssa saatiin ~2kg hauki rannalle, ei kapuloita missään niin nyrkeillä nuijoin päähän. Kova kallo oli :D
Mutta hanskat jotka oli murhahetkellä kädessä, haisi varmaan pari viikkoa aivan vitun kauhealle, vaikka pesi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom