No eiks tää oo ihan ztsoukki ketju kuitenkin?! Eläin vastustajana on aika kova vaikka olis pienikin otus. Mul on muistona ku olin 5 vanha ja oltiin kylässä äidin sedällä ni kukko huuti aamulla ni äidin setä sano mulle että se kukko huutaa sua tappelemaan! No minähän menin nyrkit pystyssä kukon luokse, sillä olin kovin tappelija asuin alueellani ;) ja kukko katto hetken mua ku olin nyrkit pystyssä siinä ja sanoin että haluatko turpaan!!! Kukko hyökkäs mun kimppuun ni voitte uskoa että juoksin lujaa sisälle piiloon ettei kukko saa mua kiinni ja ainakun menin ulos ni se kukko yritti hivuttautua mun lähelle salakavalasti ja hyökätä! (Se kukko oli mun kokoinen).Toinen kokemus eläinten raivosta oli kun mun faijan kissa oli kiimassa niin ajateltiin että se vois tehdä yhden pentueen ennenkuin se leikataan, no kaverilla oli kaks kollia toinen 8kg ja TOINEN 13KG ja tää neiti oli 2-3kg.No mä toin kaverille tän narttu kissan kaverille että kollit sais vähän pimppiä ja neiti oli kotona tosi kiimainen ni siin ajateltiin että hommat onnistuu, mut ei tää narttu tuli hulluks ja hyökkäs kollien kimppuun ja ne juos karkuun! Sit se hyökkäs meidän kimppuun, juosten pitkin seiniä ja kaverin emäntä juos kissojen kanssa vessaan turvaan ja minä pistin kahdet nahkahanskat päällekkäin ja yritin saada nartun kiinni, sain sen kiinni mutta kädet oli ihan auki ku yks raapi ku hullu.Se on vähän sama ku ihmis narttukin suuttuu ni parempi on paeta kavereiden kanssa ryyppäämään! Eli johto päätös! Kylmä saatana ainakin hyttyselle pärjään jos niit ei oo montaa!!!