Mikä kännykkä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 55DSL
  • Aloitettu Aloitettu
Juu, hyvä pointti tuokin. Itselläkin E71 käytössä ja täysin tyytyväinen olen, pirun hyvä puhelin tämä on.
Ihan vaan sen takia tuon E72:n mainitsin, että jos et vaikka ollut tietoinen uuden mallin tulosta.

En itseasiassa ollut tietoinen tuosta uudesta mallista, koska en seuraa kovin tarkasti mobiilimaailmaa. Ensimmäinen vaihtoehto minulla oli E75, jota kovasti kehuttiin Mikrobitissä, mutta kiinnostus lopahti korkeaan hintaan. En tainnut oikein ymmärtää mikä siinä on parempaa verrattuna E71:een.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos kellään Pakkiksen raadista kokemusta LG Arena KM900 -puhelimesta? Melko kehuttu kosketusnäyttöpuhelin näyttäisi olevan ja aika edulliseen hintaankin näyttäisi saavan, reilu 350e.

Tuo ko. malli löytyy nyt tästä päivästä lähtien täältä.

En tajua näitä iPhone-klooni tarinoita. Ei tässä mielestäni ole mitään muuta yhtäläisyyttä sen kanssa kuin tuo yksi valikko. Ulkonäöllisesti täysin erilainen(mitä nyt kosketusnäytöllinen voi olla). Omaan makuun jopa iPhonea paljon paremman näköinen ja tuntuinen vehje.

Kaikki pelittänyt toistaiseksi vallan mainiosti, ei mitään hyytymisiä eikä ongelmia.

Ainoa miinus tulee käyttöohjeiden totaalisesta puuttumisesta. Tai kyllä ne löytyy, mutta vain viroksi, liettuaksi ja latviaksi:D

Niin ja jos ostat, osta mustana.

Haulla tulosten selailu meinasi tehdä hulluksi...kysyn siis näin: kokemukset/käsitykset Noksun 5800 xpressmusicista ja Samsungin S5600'sta kiinnostavat kovasti. Kiitollisna olen kuulolla!

Nokian 5800 on ollut itsellä käytössä jo jonkun aikaa ja käyttökokemukset ovat olleet positiiviset. Juuri tunti sitten tuuppasin uusimman firmiksen sisään ja hyvin tuntuu käyttis rullaavan. Softaa alkaa myös löytymään puhelimeen jo melko paljon, joilla voi sitten täydentää omia tarpeita.

Kamerahan tuossa ei kovinkaan kummoinen ole kuvattaessa huonossa valossa, mutten sitä tosin odottanutkaan. Optimivalaistuksessa kuitenkin saa ihan ok kuvaa.

Jokusen kerran tehnyt soitettaessa niin, että linja on auki muttei mitään kuulu. Vähän epäselväksi jäänyt kummassa päässä vika on ollut.

Kannattaa ainakin tutustua ja käpistellä puhelinta tarkemmin, jotta tiedät onko se omaan mieleesi. Se on tullut jo monesti selväksi näissä puhelinasioissa, että toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta :)

Laita vaikka tarkentavia kysymyksiä minulle puhelimesta, niin koitan vastailla parhaani mukaan.

...
Jokusen kerran tehnyt soitettaessa niin, että linja on auki muttei mitään kuulu. Vähän epäselväksi jäänyt kummassa päässä vika on ollut.
Olen huomannut saman vian soitellessa isäni kanssa, jolla tuo puhelin on. Itselläni on 5 vuotta vanha Nokia, joka toimii loistavasti. Vika on siis tuossa Xpressmusicissa. Homma korjaantuu kuulemma irrottamalla akku - pelkkä uudelleenkäynnistys ei auta.

Olen huomannut saman vian soitellessa isäni kanssa, jolla tuo puhelin on. Itselläni on 5 vuotta vanha Nokia, joka toimii loistavasti. Vika on siis tuossa Xpressmusicissa. Homma korjaantuu kuulemma irrottamalla akku - pelkkä uudelleenkäynnistys ei auta.

Itsellä noi on todella satunnaisia. Ei tartte akkua irroitella tai mitään muutakaan kikkailla. Puhelu poikki ja uutta perään niin pelaa taas. Saa nähdä voisko olla joku bugi vaan. Päivitin tänään puhelimen, joten saa nähdä korjaantuisiko sillä.

Tuo on kyllä ihan tyypillinen ongelma nykyisisä ja hieman vanhemmissakin nokioissa. Itsellä edelliset pari noksua teki tuota samaa ja pikkuhiljaa paloi hermot kiinni.

Mikä kännykkä mulle?

Käyttö:
- puhetta ja sms:ssää
- sähköpostia ja kalenteria päivittäin (lähinnä lukua). gmailia.
- surffausta päivittäin
- äänikirjoja ja musaa useamman kerran kuussa
- satunnaista kuvien räpsimistä, aika harvoin
- ei näköpuhelua eikä paljon videokuvaamistakaan
- minua ei kiinnosta säätää tekniikkaa, eli mahdollisimman intuitiivinen ja helppokäyttönen sekä asetuksiltaan, että käyttöliittymältään.

Vaihtoehtoina mulla on joku nokia blacberry-klooni (esim E71) tai sitten iPhone 3G S.

Olen kallistumassa tuohon apleen, kun sormeni ei kerta kaikkiaan sopineet E71:n napeille.

Laitanko rahani väärään?

Et noilla spekseillä varmaan pety omppuun.

Nokian 5800 on ollut itsellä käytössä jo jonkun aikaa ja käyttökokemukset ovat olleet positiiviset. Juuri tunti sitten tuuppasin uusimman firmiksen sisään ja hyvin tuntuu käyttis rullaavan. Softaa alkaa myös löytymään puhelimeen jo melko paljon, joilla voi sitten täydentää omia tarpeita
Laita vaikka tarkentavia kysymyksiä minulle puhelimesta, niin koitan vastailla parhaani mukaan.

Aloinkin tässä tsekkailemaan rutkasti edullisempia puhelinmalleja. En nimittäin tarvitse nettiominaisuuksia missään muodossa, joten tuntuu turhalta maksella 3G/wlan-hässäköistä. Sen sijaan musapuoli on tärkeä ja kamerakin saisi olla edes kohtalainen, mutta ensisijaiset vaatimukset on kosketusnäyttö ja qwerty-näppäimistö (näytöllä, ei fyysistä). Eli nyt mietiskelen sitten seuraavia vaihtoehtoja, kiinnostusjärjestyksessä:
Noksu 5230 (tulee myyntiin joulukuun alussa)
LG KP500
Samsung S5230

Saapi mielellään kommentoida!

Mä on jo kauan kattellut tuota nokia 5800. Se on tänkin tredin mukaan oikeen mukava vehje. Nyt oon kyllästyny käyttämään näitä vanhoja ja otan asiakseni hommata tämä.

Nyt kun aloin tutkimaan niin huomasin nokian 5800 ja 5530. Eihän ole suurempaa eroa kuin Hinta. Molemmissa lähes samat speksit. Ja hintaeroa satanen. Onks toi 5800 vaa uudempi malli. 5530 expertiltä 179€ ja 5800 n. 300€.

Käväisin ostamassa Nokia N71:sen. (Piti ostaa 72-malli ja pihiys iski, kun myyjä viel myi hiukan halvemmalla noi vanhemmat mallit.)

Kävelynavin takia sen lähinnä ostin, ja nyt kun testailin niin hyvin toimi. Huomasin vaan, et tos on vuoden käyttöoikeus karttoihin valmiina. Mitä mä sit teen, kun se vuosi loppuu? (T:Blondi)

Käväisin ostamassa Nokia N71:sen. (Piti ostaa 72-malli ja pihiys iski, kun myyjä viel myi hiukan halvemmalla noi vanhemmat mallit.)

Kävelynavin takia sen lähinnä ostin, ja nyt kun testailin niin hyvin toimi. Huomasin vaan, et tos on vuoden käyttöoikeus karttoihin valmiina. Mitä mä sit teen, kun se vuosi loppuu? (T:Blondi)
En tiedä, minkälainen vuoden käyttöoikeus tuossa on, mutta itselläni ainakin on ääniohjaava navigointi autokäyttöön vuodeksi, mutta senkin jälkeen pystyy karttoja ja kävelynavia käyttämään. Puhelimena siis E75 itselläni.

Kuitenkin uuden lisenssin voi ostaa vaikka Nokian Online Kaupasta.

En tiedä, minkälainen vuoden käyttöoikeus tuossa on, mutta itselläni ainakin on ääniohjaava navigointi autokäyttöön vuodeksi, mutta senkin jälkeen pystyy karttoja ja kävelynavia käyttämään. Puhelimena siis E75 itselläni.

Kuitenkin uuden lisenssin voi ostaa vaikka Nokian Online Kaupasta.

Tackar och bockar!

Tuossahan tuo sitten olla möllöttää. Pikaisen tutustumisen perusteella nopeahko vekotin mutta ensimmäistä kertaa elämässäni jouduin resetoimaan puhelimen ennen ensimmäsitä käyttökertaa. Vituttaa myös se, että HTC muutti latauspiuhan liitännän kokoa niin, että Touch HD:n piuha ei kelpää tähän.

Liitteet

• IMAG0024.jpg
    IMAG0024.jpg
    150,7 KB · Katsottu: 312

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom