Mikä kännykkä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 55DSL
  • Aloitettu Aloitettu
En jaksanut lukea kaikkea läpi niin nostetaan tämä ja kysytään.

Eli pitäs uus puhelin hommata.

Vaatimukset:
-Musapuhelin(löytyy radio ja kohtalaisen hyvä soitinjärjestelmä.
-Ei simpukka mallinen ja mukavan massiivinen että tietää mistä pitää kiinni, tykkäsin aikoinaan Nokia N70 malleista
-Kosketusnäyttökin kelpaa miten tämä http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK5230BLACK/nokia-5230-black
-Hinta siinä 100-150€ ei kyllä budjetti kykene enempään
-Olen vannoutunut Nokia-fani:rock:

Tossahan noita on, oikeastaan kaikki muut ulkoisesti käy mutta ei simpukkamalliset, kiitokset jollekulle jos tietää jonkun sopivan:worship:

Nokia N81 8GB hintaa en tiiä, kattele ite, mutta imo hyvä puhelin ja musat soi! Pari vuotta vanha malli joten tuskin tuhansia maksaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksanut lukea kaikkea läpi niin nostetaan tämä ja kysytään.

Eli pitäs uus puhelin hommata.

Vaatimukset:
-Musapuhelin(löytyy radio ja kohtalaisen hyvä soitinjärjestelmä.
-Ei simpukka mallinen ja mukavan massiivinen että tietää mistä pitää kiinni, tykkäsin aikoinaan Nokia N70 malleista
-Kosketusnäyttökin kelpaa miten tämä http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK5230BLACK/nokia-5230-black
-Hinta siinä 100-150€ ei kyllä budjetti kykene enempään
-Olen vannoutunut Nokia-fani:rock:

Tossahan noita on, oikeastaan kaikki muut ulkoisesti käy mutta ei simpukkamalliset, kiitokset jollekulle jos tietää jonkun sopivan:worship:

Tuo Noksun 5230 on varmasti parasta mitä tuohon hintaan ja tuohon käyttöön voit saada. Se on jo oikeasti ihan hyvä puhelin.

halvin samsungi oisko 15e ja kyllä on käytön logiikka kaukana nokian vastaavasta ainakin minun makuuni. Minun tarvitsee vain vastaanottaa puhelut ja joskus soittaa.

Kyselläämpä pakkislaisilta vähän vinkkejä. Kolme vuotta vanha E51 sanonee itsensä irti vihdoin ja viimein. Huomenna onkin tarkoituksena lähteä katsastamaan kapulalle seuraajaa. Itse en kännyköistä tiedä mitään, joten turvaan Teidän apuun. Haluttuja speksejä:

-Hyvä akunkesto
-Edellytykset selata nettiä sujuvasti
-Hyvä näppis. QWERTY:lle en lämpeä, mutta en kyllä ole koskaan kokeillutkaan
-Merkillä ei väliä. Nokia ja Samsung todettu luotettaviksi
-Hinnalla ei suurta väliä, mutta alle 300e olisi hyvä juttu
-TOIMIVUUS. Ei suuria ongelmia softassa, eikä itse fyysisessä puhelimessakaan
-Nopeus on tietysti plussaa

Kiitokset jo näin etukäteen.

Kyselläämpä pakkislaisilta vähän vinkkejä. Kolme vuotta vanha E51 sanonee itsensä irti vihdoin ja viimein. Huomenna onkin tarkoituksena lähteä katsastamaan kapulalle seuraajaa. Itse en kännyköistä tiedä mitään, joten turvaan Teidän apuun. Haluttuja speksejä:

-Hyvä akunkesto
-Edellytykset selata nettiä sujuvasti
-Hyvä näppis. QWERTY:lle en lämpeä, mutta en kyllä ole koskaan kokeillutkaan
-Merkillä ei väliä. Nokia ja Samsung todettu luotettaviksi
-Hinnalla ei suurta väliä, mutta alle 300e olisi hyvä juttu
-TOIMIVUUS. Ei suuria ongelmia softassa, eikä itse fyysisessä puhelimessakaan
-Nopeus on tietysti plussaa

Kiitokset jo näin etukäteen.

Pistä satku lisää hintaa saat jeesusluurin eikä tarvitse ikinä kantaa huolta puhelimesta, etkä kutsu nokiaa enää puhelimeksi.

Tuli tilattua uus kapula, oli se varmaan jo aikakin :D Sellaisen kiinalaisen kosketusnäytöllä ja WiFillä varustetun luurin tilasin, saapa nähdä että miten toimii vai toimiiko ollenkaan :D

Pistä satku lisää hintaa saat jeesusluurin eikä tarvitse ikinä kantaa huolta puhelimesta, etkä kutsu nokiaa enää puhelimeksi.

Just just, on se hyvä, että uskoa riittää :hyvä:

Eilen tuli (5 viikon odottelun jälkeen) tuo uus luuri, Diel T1091 (muistaakseni) siis kyseessä. Äsken sain yhdistettyä WLANiin ja ei voi ku kehua vuorokauden käyttökokemuksien perusteella :) Hinta/laatu loistava, tuntuu ihan jämäkältä kädessä ja onhan tuo ihan hienokin.

Eilen tuli (5 viikon odottelun jälkeen) tuo uus luuri, Diel T1091 (muistaakseni) siis kyseessä. Äsken sain yhdistettyä WLANiin ja ei voi ku kehua vuorokauden käyttökokemuksien perusteella :) Hinta/laatu loistava, tuntuu ihan jämäkältä kädessä ja onhan tuo ihan hienokin.

Ittellä on perus nokia 6700 ja ihan hyvin on toiminu+ töis jo kerran betonille tippunu ja kyllä kestää :D.

2 vuotta oli kaytossa e71. Nyt se sitten pollittiin ja edessa oli uuden puhelimen metsastys. Niin sita vaan tykasty ettei loytyny parempaa vaihtoehtoo omiin tarpeisiin ku e72.. hiton hyvia luureja molemmat. suosittelen

Nokia 5800 em on ollut käytössä reilut puolitoista vuotta. Loistava puhelin kertakaikkiaan ja kaikki toimii edelleen kuin uutena. Kertaakaan ei ole korjauksessa tarvinnut käyttää, eikä mitään vikoja muutenkaan ollut.

Täl hetkel on käytössä Samsungin halvin luuri, mut pistän varmaan Nokian C5:n tilaukseen. Hinta-laatusuhde vaikuttaa ainakin mun mielestä olevan kohdallaan.

E: Tai ehkä sittenkin Nokia 5800 jos laittaisi muutaman kympin lisää euroja peliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom