Mikä kännykkä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 55DSL
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla tällä hetkellä käytössä ykkösluurina E71 ja silloin tällöin myös N96, käytöstä poistumassa N81 8GB ja N95 kun ei simmit riitä. Varmaan vaikea arvata, mikä firma maksaa palkan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla tällä hetkellä käytössä ykkösluurina E71 ja silloin tällöin myös N96, käytöstä poistumassa N81 8GB ja N95 kun ei simmit riitä. Varmaan vaikea arvata, mikä firma maksaa palkan...

Samoja luureja, ja E90. Firma ei ole Nokia. Arvaatko omani puhelimien perusteella? Et.

Mutta E51 on kyllä ykkönen :D Siis ainoa sopivan kokoinen joka sisältää edes kohtuu ominaisuudet.

Meitsi ei ole yhtään seurannut näitä kännykkä markkinoita. Mikä on tällähetkellä hyvä kamerapuhelin? Pitäisi alkaa puhelinta ostelemaan ja budjetti pyörii siinä 300e. Kamerapuhelinta haetaan, muistot on kivoja!

Meitsi ei ole yhtään seurannut näitä kännykkä markkinoita. Mikä on tällähetkellä hyvä kamerapuhelin? Pitäisi alkaa puhelinta ostelemaan ja budjetti pyörii siinä 300e. Kamerapuhelinta haetaan, muistot on kivoja!

Olisko Nokian 6220 classic passeli puhelin? http://www.nokia.fi/A4835672

* 5-megapikselin kamera ja Carl Zeiss -automaattitarkennuslinssi
* Sisäänrakennettu Xenon-salama ja automaattitarkennuksen valo
* Toissijainen CIF-kamera (CIF+ 384 x 320 pikseliä) videopuheluille
* Jopa 30 fps:n VGA-kuva videoiden taltioinnissa ja toistossa

N82=Unelimen hyystö!

Tänks pistetään takaraivoon. On vaan nokioiden kanssa palanu lähivuosina hermo. Pitää katsella jotain vastustajaa tuolle.

Kannattaa todellakin testailla uusia nokialaisia. Kovin ovat muuttuneet noista alkupään älypuhelimista, missä toiminta oli melko hidasta.

Nokia 3510i, ensimmäinen ja viiminen puhelin minkä oon omistanu. Vasta melkein 6 vuotta vanha. Kiva kusettaa kännissä kavereita, vetästä puhelin taskusta ja osottaa sillä sillai "Nonih, jätkät, mää otan teistä kuvan." ku eihän siinä tietenkä kameraa o. =P

Kamera on aivan surkuhupaisan surkea. Muuten puhelin on lähes täydellinen.
Kyllä. Vaihdoin itse E90 commusta tuohon E71 ja oikeastaan ainut asia mitä jäin kaipaamaan oli tosiaan kameran laatu. Paperilla näyttäis olevan sama kamera, mutta ei sit kuitenkaan, commun kameralla tekikin jotain.

Jahas, kytkysopimus lähenee loppuaan ja ajattelin hävittää tuon Nokia N73:n.
Oisko suosituksia uudelle puhelimelle:
-Akun pitäis olla kestävä
-Hyvä jos kestäisi roiskeita ja likaa
-Sähköposti & mp3-soittoäänet ois kivat, ei pakolliset
-Merkki Nokia tai sony ericsson
-Hinta <300€

Nokia E63 voisi täyttää nuo kriteerit. Roiske ja likasuojattu ei taida olla ihan siinä mielessä, että niitä voisi mainostaa.

Onko kenelläkään kokemuksia Lenovon puhelimista?
Ei tarvitse nyt olla mistään tietystä mallista mutta yleisesti, nyt olisi vaan niin edullinen kapistus että muutaman kympin voisi kokeilumielessä sijoittaa jos noista nyt yleensä on edes mihinkään.

Löytyykö kokemuksia Samsungin b2700:sesta? Lähinnä käyttöjärjestelmän toimivuus kiinnostaa?

Nykyinen nokian e70 on ollut noin 2.5 vuotta käytössä ja se myös näyttää siltä. Olen yrittänyt varoa tuota. Esim. festareilla toinen puhelin mukana. Olen pitänyt avaimia eri taskussa silti on aika kulunut tuo jo. Tatti paskana, vaikka vaihdettu takuussa uudeksi(enää ei takuuta jäljellä). Yhdestä kulmasta kuori halki vaikka puhelin ei ole kertaakaan tippunut. Nyt pitäisi siis ostaa puhelin jota ei niin tarvitsisi varoa, mutta joka ei silti hajoa heti käteen. Tuota voisi esim. sateella pitää taskussa huoletta, eikä tarvitsisi pelätä että jos jokin osa menee rikki niin takuu ei korvaa koska puhelin olisi kostunut.

Itselläpä on: Sony Ericsson P990i. :)

Siinä on kosketusnäyttö, qwerty näppis, 2mpix kamera, vastaa Nokialaisen varmaan yli 3,2mpix kameraa, koska N93:sessa oli huonompi kuva, kun tuon P990i:n. Saa esim. iPhone teeman, pelejä, sovelluksia, wlan b, 3g, cif kamera, 262k väriä näytös, Symbian 9.x joku se oli käyttis, mp3-soitin, bluetooth, gprs, infrapuna, jne... Loistava luuri kyl. Vaihdoin EVGA e-GeForce 8800GTS 512MB näyttiksen kyseiseen luuriin. Luuri maksoi uutena sen 600€, käytettynä 200-500€ riippuen toki kunnosta. Itsellä tosi hyvässä kunnossa. Voittoa tuli kaupoissa parisataa euroa melkeen. :D

Saakeli unohdin kokonaan vanhan luurini: Nokia 7500 Prism, joka toimii tällä hetkellä herätyskellona. Pitäs myydä se, kun en muuten tarvitse enää. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom