Mikä kännykkä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 55DSL
  • Aloitettu Aloitettu
Tai ei "pidä" olla, kyllähän sinne nettiin pääsee ilmankin mutta kannattaa varmaan puhelinlaskuja ajatellen..
Jep, "pitää olla" oli huono sanavalinta. Pointti oli siis tuo, että jos haluaa inhimillisen puhelinlaskun paljolla nettiselailulla, niin se datapaketti pitää ehdottomasti olla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei, niillä pystyy soittamaan ja pelaamaan matopeliä.. Pystyy selaamaan nettiä, myös tuolla suunnittelemallasi c6:lla. Pitää tosin olla liittymässä jonkinlainen datapaketti.

Ei muuten varmaan ole matopeliä!
Kun oon nyt jääny puhelimien kehityksestä noin 5vuotta jälkeen niin onks nuissa kielenä muuten suomi vai lontoo, esim. ZTE BLADe tai htc merkeillä?

mikäs pulju tää htc muuten onkaan...?

koskaa kuullukkaa...

Ei muuten varmaan ole matopeliä!
Kun oon nyt jääny puhelimien kehityksestä noin 5vuotta jälkeen niin onks nuissa kielenä muuten suomi vai lontoo, esim. ZTE BLADe tai htc merkeillä?

mikäs pulju tää htc muuten onkaan...?

koskaa kuullukkaa...

Kyllä noissa uusimmissa Suomesta ostetuissa Android-luureissa on kielivaihtoehtona yleensä suomi. Jos ei ole, niin englanti ainakin löytyy jokaisesta.

www.htc.com , tuossa htc:n sivut ja sieltä näkee vähän, että minkälaisia luureja niillä on tarjolla. Itse harkitsisin vakavasti esim. vähän käytettyä desireä, niitä kun saa jo suht edukkaasti (300e ja siitä ylöspäin). Ja jos haluaa QWERTY-näppiksen, niin sitten Desire Z.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom