Mikä kännykkä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 55DSL
  • Aloitettu Aloitettu
Sananen tuosta HD2:sta. Laite itsessään on todella hyvän tuntuinen. Rakenne on tukeva ja kaikki toimii nopeasti. Näyttää vain siltä, että HTC ei ole taaskaan malttanut tehdä rommia valmiiksi vaan täytyy odotella päivityksiä. XDA:n koijareiden mukaan omien rommien tekeminen voi olla vaikeaa, koska HSPL:n tekeminen on ainakin vielä epäonnistunut.
Onneksi tähän on kuitenkin jo nyt löytynyt tweakkia ja epävirallisia bonuspaketteja, joten olen tyytyväinen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä vain, itsellä tuo HD2 on nyt ollut viime viikosta ja ei voi muuta kuin kehua. Oma luurini taisi tulla vasta toisesta tuotantoerästä, tai ainakin vaikuttaisi siltä ettei siinä ole noita vikoja mitä xdassa on mainittu (tai no en nyt tiedä onko nuo kaikki bugit siis softaperäisiä). Kertaakaan ei ole tarvinnut buuttailla, sms ja herätys toimii (mms ei), kuvissa en kyllä äkkiseltään havaitse pinkkeyttä. Vähän vaikuttaa että on yksilövikaisia seassa kuitenkin, onneksi oma expansysin kappale on aikalailla priimaa mitä nyt nopeasti voi tulkita.

Nopeus on aivan uskomaton joka suhteessa (vaikkapa iPhoneen verrattuna) ja ruutua kun on hipelöinyt niin mikään reso alle 480x800 vaikuttaa postimerkiltä. Kokonaisuutena HD2 on ihan tolkuton luuri noin ohueen keissiin, ja vielä winmon päälle rakennettuna. Huomaa kyllä että rankalla laskentateholla saavutetaan aika näppärää liikettä.

Mulla on myös nyt hyppysissä uunituore 5530xm. Onks sulla pelittänyt yhä hyvin.....?
Hyvin on toiminu. Toi kosketusnäyttö on aivan huippua. En vaihtais enää tavalliseen luuriin. Mul ei oo mikään puhelin toiminu näin kauaa ilman mitää vikoja. JEEE:dance2:

^ Loistavaa!! Mä olen nyt vuorokauden ehtinyt tätä omaani käytellä ja oon täysin myyty! N73 on mun viimeisin luurini enkä meinaa sietää sitä enää silmissäni. Sen lisäksi että on/oli aivan törkeän ylihintainen niin kestokyky oli turhan rajallinen. Vaikka kait se pisimpään mun nokioistani jaksoi vääntää etiäpäin.
Iphone olis kyllä tähtäimessä kunhan vapautuu kytkystä, ja erityisesti Sonerasta...mutta tällä epelillä pärjään kyllä loistavasti - siis jos se ei paskaksi mene ennenaikojaan.

^ Loistavaa!! Mä olen nyt vuorokauden ehtinyt tätä omaani käytellä ja oon täysin myyty! N73 on mun viimeisin luurini enkä meinaa sietää sitä enää silmissäni. Sen lisäksi että on/oli aivan törkeän ylihintainen niin kestokyky oli turhan rajallinen. Vaikka kait se pisimpään mun nokioistani jaksoi vääntää etiäpäin.
Iphone olis kyllä tähtäimessä kunhan vapautuu kytkystä, ja erityisesti Sonerasta...mutta tällä epelillä pärjään kyllä loistavasti - siis jos se ei paskaksi mene ennenaikojaan.

Odotan kans iPhonea että saa pelkän luurin. Mut kyl tällä pärjää pitkälle. :rock:

onkohan kellään kokemusta nokian 6303:sta? itelläni on nyt n73 ja ajattelin vaihtaa sen varmaankin kyseiseen luuriin koska siinä tuntuu olevan kaikki kohdallaan hintaansa nähden, eikä ennen inttiä viitsi kalliimpaa ainakaan ostaa, jos sattuu hajoomaan... olis mukava tietää, mitkä ovat 6303:n hyviä ja huonoja puolia.

Onko Nokian E75 hyvä? Firman puolesta sais 15€/kk 24kk:n sopparilla tuon ja siihen tulee firman sähköposti ym. työohjelmia.

Kai se on jos tykkää :)

Itselleni ei oikein avaudu tuo form-factori. Mutta on siinä Nokian tykein rauta ja parhaasta päästä oleva akkukesto.

Kai se on jos tykkää :)

Itselleni ei oikein avaudu tuo form-factori. Mutta on siinä Nokian tykein rauta ja parhaasta päästä oleva akkukesto.

E72 on tykimpi rauta näistä markkinoilla olevista, jos tarkkoja ollaan. Muutenkin mielestäni paljon parempi niin kameran kun mekaniikan puolestakin. Akunkestossakin taitaa E72 pestä E75.

Ostin pari päivää sitten tuon Nokia 6303:n ja verrattuna N73:een on paljon parempi, näin parin päivän kokemuksella. Pienempi, kevyempi, paremmat liitännät ja microSD kortti... samalla ostin 4G kortin, joten mahtuu kaikenlaista... jos jotakuta kiinnostaa kyseinen puhelin ja haluaa tietää jotain siitä niin kyselkää. aika huonosti siitä tuntuu löytyvän kokemuksia, koska kuuluu keskihintaisiin luureihin... :D

Onko Nokian E75 hyvä? Firman puolesta sais 15€/kk 24kk:n sopparilla tuon ja siihen tulee firman sähköposti ym. työohjelmia.

Muuten hyvä ja loistava puhelin mutta noissa on älyttömästi laatuongelmia. Oma E75 kesti vain reilun viikon. Vein sen sitten huoltoon, missä se on nyt maannut päivän yli kuukauden. Ankaran kiukuttelun ansiosta saan huomenna uuden tilalle. Toisena miinuksena on onneton akun kesto. Aiemmin käytössäni oli 9300 pikkukommunikaattori, minkä akku kesti suunilleen viikon. Samalla käytöllä E75:n saa ladata kahden päivän välein. Muuten ei ole pahaa sanottavaa. Pieni, jämäkkä ja loogisesti toimiva kapine.

Muuten hyvä ja loistava puhelin mutta noissa on älyttömästi laatuongelmia. Oma E75 kesti vain reilun viikon. Vein sen sitten huoltoon, missä se on nyt maannut päivän yli kuukauden. Ankaran kiukuttelun ansiosta saan huomenna uuden tilalle. Toisena miinuksena on onneton akun kesto. Aiemmin käytössäni oli 9300 pikkukommunikaattori, minkä akku kesti suunilleen viikon. Samalla käytöllä E75:n saa ladata kahden päivän välein. Muuten ei ole pahaa sanottavaa. Pieni, jämäkkä ja loogisesti toimiva kapine.

Jos kohdalle sattuu maanantaimalli, niin firma antaa uuden puhelimen tilalle. Oottelen jo innolla tammikuuta, että pääsee tuota räpeltämään:)

Itsellä ollut syyskuusta asti E75 käytössä ja todella tyytyväinen olen ollut. Varsinkin uusin ohjelmistopäivitys nopeutti käyttöliittymää huomattavasti. Ostaisin "uudestaan" jos olisi uudelle puhelimelle tarvetta.

Ostin pari viikkoa sitten vihdoin uuden puhelimen. Alkoi mennä jo hermo 3 viikon jälkeen kun selaili nettisivuja läpi ja etsi sopivaa.
Viimeisellä viikolla oli jo karsittu valikoima neljään puhelimeen. Nokia N900, Samsung Omnia HD, HTC HD2, HTC Touch Pro2

Nyt on Omnia HD taskussa ja ohjelmisopäivityksen jälkeen todella tyytyväinen. Ominaisuuksiltaan paras meikäläiselle, varsinkin akunkesto ja kamera saa ison kiitoksen.
Päivitin samalla puhelinliittymää 400min puhetta, 50viestiä ja netti kokeilussa pari kuukautta.
Suosittelen

Mitäs luuria täällä suositellaan jos maksimihinnaksi laitetaan 250e? QWERTY-näppis ois ihan jees, kun tulee lähinnä tekstareita laitettua. Netti ois kans aika kova sana. Toisaalta, kun ei ole ennen ollut mitään puhelinta, jossa olisi jotain nykypäivän hienouksia (kuten wifi jne.) niin en tiedä, että teenkö sellasilla mitään puhelimessa :E

Ehdotuksia kehiin?
E: niin ja itte kuolannut tuota HTC Snap:pia. Ulkonäön puolesta ainakin hienoimpia puhelimia markkinoilla tällä hetkellä

En jaksanut lukea kaikkea läpi niin nostetaan tämä ja kysytään.

Eli pitäs uus puhelin hommata.

Vaatimukset:
-Musapuhelin(löytyy radio ja kohtalaisen hyvä soitinjärjestelmä.
-Ei simpukka mallinen ja mukavan massiivinen että tietää mistä pitää kiinni, tykkäsin aikoinaan Nokia N70 malleista
-Kosketusnäyttökin kelpaa miten tämä http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK5230BLACK/nokia-5230-black
-Hinta siinä 100-150€ ei kyllä budjetti kykene enempään
-Olen vannoutunut Nokia-fani:rock:

Tossahan noita on, oikeastaan kaikki muut ulkoisesti käy mutta ei simpukkamalliset, kiitokset jollekulle jos tietää jonkun sopivan:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom