Mikä kännykkä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 55DSL
  • Aloitettu Aloitettu
Paljon tuosta pitäisi maksaa? Jos omalla rahalla pitäisi näitä ostella niin ottaisin tuon enkä N96:sta. Itse asiassa en kyllä ottais tuotakaan vaan ostaisin originaali N95:n kun siinä on linssinsuojus ja 8GB muistikortit on liki ilmaisia jo.

Uusista vaihtoehtona N85.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samsungia ainakin kehuivat testeissä. Muistaakseni ajoivat autolla sen samsungin yli parikertaa ja seki toimi ihan hyvin. Sitte ne upotti sen samsungin vesisankoon ja soitti sillä hetken kuluttua nii vieläki wörkki :) Se ericsonin iskunkestävä puhelinkin sai testissä kehuja oli muistaakseni paras näytön ja ohjelmiston suhteen.
Mitä mieltä porukka on nokian n95 8gt ?
Itselläni kyseinen luuri on ollut kesästä asti. Ja jos nyt pitäisi plussia ja miinuksia kerätä niin aloitan ensin miinuksilla.
MIINUKSET
-KOKO(puhelin on ehkä vähän turhaniso mitoiltaan ja hieman hankala kaivaa farkkujen taskusta aukaisematta läppää).
-Ohjelmiston hitaus paikoittain
-vitun raskas n-series ohjelma ainakin vanhemmille tietokoneille.
-läppä alkaa vähän hakea väljyyttä mutta ei nyt vielä radikaalisti häiritse(n.1mm sivuttaisliikettä vasemmalle).
-gprs ohjelmisto antanut parikertaa virheellisiä osoitteita.
-ehkä hivenen huono pelikäyttöön
-kameran suojusta ei ole(ei tuo nyt kyllä tosin kertaakaan ole ollut edes likainen toisin kuin näyttö vähänväliä)
-Symbian

PLUSSAT
+Omassa puhelimessa ei juurikaan bugeja ole ilmennyt. En ainakaan kertaakaan ole huomannut että puhelin olisi buutannut itsensä.
+Kamera
+Näytön koko.
+Wlan.
+Akunkesto(tulee aikapaljo räpellettyä puhelinta ja onhan tuo melkein aina sen 2päivää kestänyt).
+Helppokäyttöiset/sopivan isot näppäimet.
+gprs
+johto liitännät
+Musiikin kuuntelu paneeli

LOPPUARVOSTELU
Loppupeleissä olen kuitenkin ihan tyytyväinen puhelimen toimintaan vaikka välillä vähän jäätääkin galleriaa avatessa jne. Olen myös tyytyväinen akunkestoon vaikka tuo näyttö vie kohtuu reilusti virtaa. Voi liittää ihan omiinkin kuulokkeisiin ettei tarvitse olla niitä vitun rasittavia nokian original nappikuulokkeita(yhdetkään alle 15e nappikuulokkeet ei ole omissa korvissa pysyneet). Käsittääkseni puhelimen mukana tuli myös kuulokkeita mitkä voi liittää televisioon ja sitäkautta katsoa kuvia/videoita.
Kaikki johto liitännät ovat olleet hyviä. Lyhyesti sanottuna jos haet näppärää käyttöpuhelinta niin parempiakin valintoja varmasti on. Jos luulet tarvitsevasi wlania, gprs niin tämä on ihan hyvä valinta. Jos puolestaan et edellisiä ominaisuuksia tarvitse niin ehkä parempi olisi sijoittaa rahat johonkin halvempaan/pienempään.

Paljon tuosta pitäisi maksaa? Jos omalla rahalla pitäisi näitä ostella niin ottaisin tuon enkä N96:sta. Itse asiassa en kyllä ottais tuotakaan vaan ostaisin originaali N95:n kun siinä on linssinsuojus ja 8GB muistikortit on liki ilmaisia jo.

Uusista vaihtoehtona N85.
Sitä n95 on haukuttu ihan pirusti ja tuskin ihan syyttäkään(5kaverilla mennyt sekaisin kyseinen puhelin). Itse kiertäisin juuri sen helvetin kaukaa. n95 8gb huomattavasti toimivampi paketti enkä vielä toistaiseksi siitä ole pahaa sanaa juurikaan kuullut. Tuolla linssisuojuksella ei nyt seksuaalista merkitystä ole jos nyt et satu hiekkaisessa taskussa pitämään mikä tietäisi jo samalla sitä että näyttösi/kaiuttimet jne olisi aika tukossa. Kuten jo mainitsin ylempänä itsekin aluksi vähän mietin että mitenhän tuo kestää mutta en ole saanut edes yhtään sormenjälkeä tuohon linssisuojukseen tehtyä.

Meikäpojalla on n95 + 4gt muistikortti ja on sen verran hyvä peli ,ei ole ollut ollenkaan bugeja, en vähään aikaan vaihda.

Itsellä ollut nyt pari kuukautta tuollainen sonimi ja alun opettelun jälkeen omaan käyttöön todella pätevä puhelin. Itse en tarvitse mitään kameroita tai nettiselaimia vaan puhelimen joka kestää harrastukset ja työt ja jota ei tarvitse koko aikaa varoa. jotain plussia ja miinuksia voi listata omalla kokemuksella seuraavia:

+Naurettavan kova ääniset soittoäänet tarvittaessa, säikähtää meinaan oikeasti jos puhelin on jossain muualla kuin taskun uumenissa ja puhelu tulee
+Riittävän kova äänentoisto puhelimessa, eli kuuluu mitä se kaveri sielä puhelimessa yrittää selostaa vaikka sattuisi olemaan sielä kova äänisessä yökerhossa tai tehtaassa tai missä ny ikinä onkaan kova meteli
+käyttöliittymässä on omat hyvät puolensa ja perus hommat onnistuvat nopeasti parilla painalluksella
-tekstiviestien kirjottaminen oli varsinkin aluksi prkleen vaikeaa kun vähän erikoinen tuo systeemi mutta eipä ole paljoa sitä tullut harjoiteltua kun en muutenkaa niitä juuri lähettele
-ei käy ne nokian laturin mitä on nurkat täynnä
+mutta puhelinta pystyy lataamaan minkä tahansa tietokoneen ubs-liittimestä sitten kun se laturi on hukassa :D
-koko ja paino ovat aika miehekkäät itseä tämä ei niin haittaa kun kaikki puhelimet ovat olleet aika tiiliskiviä, eipähän huku niin helpolla
+iso ja selkeä näppäimistö jota pystyy käyttämään hanskat kädessäkin ihan helposti
+akku tuntuu kestävän ihan hyvin
+Miehekäs muotoilu ja koko, saa kavereiden data-luurit näyttämään ja tuntumaan ihan leluilta :rock:

n95 8gb huomattavasti toimivampi paketti enkä vielä toistaiseksi siitä ole pahaa sanaa juurikaan kuullut. Tuolla linssisuojuksella ei nyt seksuaalista merkitystä ole jos nyt et satu hiekkaisessa taskussa pitämään mikä tietäisi jo samalla sitä että näyttösi/kaiuttimet jne olisi aika tukossa. Kuten jo mainitsin ylempänä itsekin aluksi vähän mietin että mitenhän tuo kestää mutta en ole saanut edes yhtään sormenjälkeä tuohon linssisuojukseen tehtyä.
Yksi miinus mikä tulee heti mieleen on pääkameran linssinsuojan puuttuminen mikä on mielestäni aika tosi ISO miinus, tuo oli yksi syy minkä takia kallistuin N82 puoleen...

Nyt on ollut n95 jokusen päivän kovassa käytössä, ja ihan hyvältä on tuntunut. Ainoana miinuksena tähän mennessä tuo "hitaus", mitä ilmenee välillä. Kamera, mp3 soitin jne toimii kuten pitääkin. Kamerassa vielä yllättävän hyvä kuvanlaatu (pimeässäkin kuvat onnistuu).

nokia 6210 navigator. tarkottaako tuo 6kk lisenssi että se ääniohjaus loppuu sen jälkeen kokonaan? myykö mikään firma tuota puhelinta sellaisena johon olisi asennettuna jokin kunnon karttaohjelma johon tuota lisenssiä ei tarvisi uusia? esim 6110 naviahan myytiin route66 ohjelmalla ja sehän toimii vaikka maaailman tappiin asti jos ei sitten päivittele.

Nokia e71 ja olen erittäin tyytyväinen. Entisen puhelimeni (iPhone) myin pikkuveljelle.

Nokia 6500 slide. Tähän asti ainut häiritsevä asia on se, että se ei löydä melkein koskaan muistikorttia. Eilenkin sain tuhlattua melkein tunnin vain siihen että se löytäisi muistikortin.

Nokia 6500 slide. Tähän asti ainut häiritsevä asia on se, että se ei löydä melkein koskaan muistikorttia. Eilenkin sain tuhlattua melkein tunnin vain siihen että se löytäisi muistikortin.
True true. Oma lähtikin vaihtoon ja tilalle tuli SE K800i. Tossa sliderissä on kyllä hyvät kuvausominaisuudet, mutta turhan hidas kamera.

Sitä n95 on haukuttu ihan pirusti ja tuskin ihan syyttäkään(5kaverilla mennyt sekaisin kyseinen puhelin). Itse kiertäisin juuri sen helvetin kaukaa. n95 8gb huomattavasti toimivampi paketti enkä vielä toistaiseksi siitä ole pahaa sanaa juurikaan kuullut.
Kahta ensimmäistä alkuperäisen softaversiota lukuunottamatta olen 100% eri mieltä. Ja väittäisin jotain siitä tietäväni mitä nuo on syöneet.

Mulla kännyköitä kasallinen (omat + työluurit), mutta lähin sydäntä lienee oma Nokia N76. Ainut suurempi miinuspuoli on kromiosien helpohko kuluminen normi käytössä.

LG KU990 Viewty

Tuumin tuossa, että jos uuden puhelimen investoisi niin voisi seuraava uhri olla otsikon mukainen kapistus.

Ilmeisesti kamera puhelimessa on aivan bueno. Mutta mitenkä on tuon videokuvauksen puolesta? Tokiha normaali kamera ykkönen, mutta olisi ihan mukava jos myös videokuva olisi muutakin kuin kasa pikselimössöä.

Muutenkin voi jakaa mielipiteitä puhelimesta.

Tuumin tuossa, että jos uuden puhelimen investoisi niin voisi seuraava uhri olla otsikon mukainen kapistus.

Ilmeisesti kamera puhelimessa on aivan bueno. Mutta mitenkä on tuon videokuvauksen puolesta? Tokiha normaali kamera ykkönen, mutta olisi ihan mukava jos myös videokuva olisi muutakin kuin kasa pikselimössöä.

Muutenkin voi jakaa mielipiteitä puhelimesta.
Ihan jeeshän toi muuten on mutta WLAN puuttuu mikä on minusta miinusta, eikä taida olla S60 käyttistä, itse en osais enää elää ilman sitä.

Nokia 5320, aika leikkipuhelimen olonen suolasesta hinnasta huolimatta. Mutta on sillä kiva leikkiä

Tällä hetkellä N95

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom