Mikä kännykkä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 55DSL
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama vehjes ollu täälläkin kohta viikon käytössä ja on kyllä mahtava vekotin. Joskus vannoin, että en enää ikinä koske nokian "älypuhelimiin" kun olivat niin hiton hitaita, bugisia ja akkun kesto aivan luokaton. Mutta tää e71 on kyllä kuin eri planeetalta... ei voi uskoa nokian valmistamaksi. :)

10 vuotta Nokialaisia käyttäneenä vaihdoin pari kuukautta sitten iPhoneen.
On tuo kyllä niin helvetin hieno vekotin, etten voi enää kuvitella palaavani mihinkään nokian paskaluuriin.

On tuo kyllä niin helvetin hieno vekotin, etten voi enää kuvitella palaavani mihinkään nokian paskaluuriin.

Onkaise semmonen. Kosketusnäytöstä joko pitää tai sitten EI. Makunsa kullakin :lol2:

Viitsitkö enemmän kirjoitella puhelimesta? Onko hintansa väärti vs kaiser?

Ei ole. Melkeinpä tekisi mieli hakea Kaiser takaisin. Touchflow ei vaan sovi minun nakeilleni ja Kaiserin qwertyn jälkeen tuntuu tympeältä naputella tikulla. Kamera kyllä tuntuu Kaiseria paremmalta mutta aika harvoin sitä tulee käytettyä.

Siis eihän tämä ole huono kännykkänä mutta kyllä Kaiser on mielestäni vieläkin paras. Kaunishan tämä on ja ensi viikonloppuna pitää koittaa, jos tämä auttaisi vaikka piparin saannissa.

Ei ole. Melkeinpä tekisi mieli hakea Kaiser takaisin. Touchflow ei vaan sovi minun nakeilleni ja Kaiserin qwertyn jälkeen tuntuu tympeältä naputella tikulla. Kamera kyllä tuntuu Kaiseria paremmalta mutta aika harvoin sitä tulee käytettyä.

Siis eihän tämä ole huono kännykkänä mutta kyllä Kaiser on mielestäni vieläkin paras. Kaunishan tämä on ja ensi viikonloppuna pitää koittaa, jos tämä auttaisi vaikka piparin saannissa.
Siis etkös ostanut Pron, eli näppäimistöllisen mallin? Kaiva hiukan sitä puhelinta, niin se qwerty löytyy :D

Joo, taisin kirjoittaa viimeksi kolme kirjainta liikaa. Siis tämä näppäimetön malli:
(Touch Pro ei kai löydy vielä oikein mistään)

Liitteet

• IMAGE_008.jpg
    IMAGE_008.jpg
    78,5 KB · Katsottu: 200
Itse mietiskelen juuri noksun ja iluurin välillä. Tai sitten en osta kumpaakaan kun en ole tähänkään mennessä luureja ostanut. Tosin jos jommankumman noista tahtoo niin itse se on ostettava. iLuuri ois 2x kalliimpi ku noksu ja vähemmän fiitsöreitä ja vitun hidas käyttää noksuun verrattuna. e71 siis.

e51 itsellä ja tosi hyvin on pelittänyt vs muut nokian kännyt. Tosin nyt on tuo e71 markkinoilla joka pikaisen tutkimuksen perusteella näyttää olevan aika samanlainen ja tasoinen.

Itekki täs just miettiny että hommaisko iphonen vai jonkun noksun e-sarjalaisen, varmaan noksun puolelle menee iphonen hinnan takia ja en oo varma haluunko mitään monitoimikonetta sinne taskuun, pelkkä puhelin riittää.

Itekki täs just miettiny että hommaisko iphonen vai jonkun noksun e-sarjalaisen, varmaan noksun puolelle menee iphonen hinnan takia ja en oo varma haluunko mitään monitoimikonetta sinne taskuun, pelkkä puhelin riittää.

Eikös nuo Nokian E-sarjalaiset juurikin melkoisia monitoimikoneita ole, vai tarkoititko että hommaat sittenkin jotain muuta Nokian sarjaa?

Itse oon ainakin ollu omaan E51 todella tyytyväinen. Todella nopea ja monipuolinen puhelin.

Ei varmaan ole oikea treadi mutta kysäsen silti täältä.

Eli tuli tuossa viime viikolla hommattua nokian 8800 puhelin. Puhelin on käytetty mutta siinä on tuliterä akku.
Mutta mistä johtuu että virta ei kestä puhelimessa kovinkaan pitkään muutama puhelu ja akku on tyhjä.
Onko noissa akuissa semmonen juttu että ne alkaa toimimaan vasta sen jälkeen kun ne on muutaman kerran päässy tyhjenemään täysin? jotain tuommosta minulle ainakin selitettiin silloin kun joskus aikoinaan ostin ensimmäisen kännykkäni.
Jos se ei johdu siitä niin onko vika sitten luutavammin puhelimessa vai akussa?

Jos joku asiasta tietävä osaisi neuvoa niin olisin kiitollinen.

Eikös nuo Nokian E-sarjalaiset juurikin melkoisia monitoimikoneita ole, vai tarkoititko että hommaat sittenkin jotain muuta Nokian sarjaa?
e-sarja on yrityspuhelimet ja taas n-sarja on nokian tehosekoitin/uuni/televisio yhdistelmät.

Mites muuten enää ei taideta valmistaa kännyköitä jotka kestää vähän kovempaa käsittelyä?

e-sarja on yrityspuhelimet ja taas n-sarja on nokian tehosekoitin/uuni/televisio yhdistelmät.

Mites muuten enää ei taideta valmistaa kännyköitä jotka kestää vähän kovempaa käsittelyä?
Vasta oli jossain lehdessä(muistaakseni TM) testaus/arvostelu. kyseisistä puhelimista ja kyllä ne kesti oikeesti sitä hittiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom