Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos varman peruspuhelimen haluaa niin Nokia 6300 ja ei varmasti pety :kippis1:
Täällä kanssa tuommoinen tällä hetkellä. Ollut käytössä puoli vuotta ja tyytyväinen olen.Jep, mulla o tommonen toista vuotta pyörinyt taskussa. Jämy perusluuri.
10 vuotta Nokialaisia käyttäneenä vaihdoin pari kuukautta sitten iPhoneen.
On tuo kyllä niin helvetin hieno vekotin, etten voi enää kuvitella palaavani mihinkään nokian paskaluuriin.
Viitsitkö enemmän kirjoitella puhelimesta? Onko hintansa väärti vs kaiser?
Siis etkös ostanut Pron, eli näppäimistöllisen mallin? Kaiva hiukan sitä puhelinta, niin se qwerty löytyy :DEi ole. Melkeinpä tekisi mieli hakea Kaiser takaisin. Touchflow ei vaan sovi minun nakeilleni ja Kaiserin qwertyn jälkeen tuntuu tympeältä naputella tikulla. Kamera kyllä tuntuu Kaiseria paremmalta mutta aika harvoin sitä tulee käytettyä.
Siis eihän tämä ole huono kännykkänä mutta kyllä Kaiser on mielestäni vieläkin paras. Kaunishan tämä on ja ensi viikonloppuna pitää koittaa, jos tämä auttaisi vaikka piparin saannissa.
Itse mietiskelen juuri noksun ja iluurin välillä. Tai sitten en osta kumpaakaan kun en ole tähänkään mennessä luureja ostanut. Tosin jos jommankumman noista tahtoo niin itse se on ostettava. iLuuri ois 2x kalliimpi ku noksu ja vähemmän fiitsöreitä ja vitun hidas käyttää noksuun verrattuna. e71 siis.10 vuotta Nokialaisia käyttäneenä vaihdoin pari kuukautta sitten iPhoneen.
On tuo kyllä niin helvetin hieno vekotin, etten voi enää kuvitella palaavani mihinkään nokian paskaluuriin.
Itekki täs just miettiny että hommaisko iphonen vai jonkun noksun e-sarjalaisen, varmaan noksun puolelle menee iphonen hinnan takia ja en oo varma haluunko mitään monitoimikonetta sinne taskuun, pelkkä puhelin riittää.
e-sarja on yrityspuhelimet ja taas n-sarja on nokian tehosekoitin/uuni/televisio yhdistelmät.Eikös nuo Nokian E-sarjalaiset juurikin melkoisia monitoimikoneita ole, vai tarkoititko että hommaat sittenkin jotain muuta Nokian sarjaa?
Mites muuten enää ei taideta valmistaa kännyköitä jotka kestää vähän kovempaa käsittelyä?
Vasta oli jossain lehdessä(muistaakseni TM) testaus/arvostelu. kyseisistä puhelimista ja kyllä ne kesti oikeesti sitä hittiä.e-sarja on yrityspuhelimet ja taas n-sarja on nokian tehosekoitin/uuni/televisio yhdistelmät.
Mites muuten enää ei taideta valmistaa kännyköitä jotka kestää vähän kovempaa käsittelyä?