Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä oon hieman kateellinen. Vaikka turha muihin verratakaan, koska kaikkien treenivaste on yksilöllinen. Minä olin 3kk treenaamatta, nyt oon 7-8kk aktiivisesti treenannut ja kunto juuri esim. penkissä on 90-95 pinnaa entisestä. Tosin painokin on 5kg alempi kuin ennen tuota treenitaukoa, mutta eipä se mieltä lämmitä. Muutama kilo vielä lisää kehonpainoa ja pari kk lisää ehjää treeniä, niin eiköhän ne entiset sarjatulokset ole saavutettavissa.Tänään ilahdutti salilla kun on tullut tasan 30 kilon kehitys penkkipunnerruksen kutosen sarjoihin 35 vuorokaudessa. Tosin tässä on omat syynsä... olin lähes 2,5 vuotta treenaamatta salilla ja kehitystä tulee tietysti lihasmuistista. Miken 2x6 metodilla mennään. Lähtötaso oli tippunut niinkin alas kuin 6x80 kg ja tänään meni raskaimpina sarjoina 2 sarjaa 6x110 kg ja sen jälkeen kapeata penkkiäkin vielä raskaimmat sarjat 2 sarjaa 6x100 kg. Mukava käydä pari kertaa viikossa salilla ja joka treenikerta voi laittaa aina lisää painoja tankoon...
Minä oon hieman kateellinen. Vaikka turha muihin verratakaan, koska kaikkien treenivaste on yksilöllinen. Minä olin 3kk treenaamatta, nyt oon 7-8kk aktiivisesti treenannut ja kunto juuri esim. penkissä on 90-95 pinnaa entisestä. Tosin painokin on 5kg alempi kuin ennen tuota treenitaukoa, mutta eipä se mieltä lämmitä. Muutama kilo vielä lisää kehonpainoa ja pari kk lisää ehjää treeniä, niin eiköhän ne entiset sarjatulokset ole saavutettavissa.