Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen taas muutaman vuoden tauon jälkeen alkanut hiukan treenaa jalkoja, ja myös tuntuisi reagoivan siihen ilolla - kun taas polvet kestäneet. Koko ajan saa laittaa lisää painoja vaikka mielestäni kevyesti toki vedänkin (tarkoittaa silti, että tommosen ketjukuntosalin laitteiden painopakat alkaa loppua, mikä ei haittaa koska voi sit tehdä pidempää sarjaa. Nyt semmosii 10-12 toiston sarjoi.).

Dippipunnerrus tuntunut raskaalta viimeisen kuukauden ajan ja puhti ollut poissa mutta tänään PR paukku ja 30kg lisäpainolla sain tehtyä 8, 7, 6. :hyper:Edellinen enkka kuukaus takaperin samalla painolla 8 ja 5 :LOL:

Kuvitellut ettei pysty dippiä tekeen kun käsi mennyt aikoinaan poikki ja vaivannut monessa liikkeessä. Nyt muutaman viikon testaillut ja tänään meni melko helposti 40kg painoilla eikä tuntunut pahasti huonommassa kädessä. Kun aloin tuota tekeen niin omalla painolla (97kg) ei saanut kuin muutaman toiston.

Rest-Pause Addict

Stabiili ylikunto
Kaksi ennätystä etukyykyssä (toinen vahingossa) @ 85 kg BW. Laitoin aluksi epähuomiossa 120 kg tankoon ja tein 2 (3 jäi pohjaan), tarkoitus oli ollut tehdä 110 kg x 5, jonka tein vielä tämän sarjan jälkeen. Idioottimainen virhe, mutta tulipahan tehtyä.

Treeni on kulkenut pienen tauon jälkeen ihan pirun hyvin. Energiaa riittää loputtomasti ja monet painotasotkin on rikottu, vaikka olin koko viime viikon tiukalla carnivore-cutilla.

Mave kyllä kulkee. 2x210kg ja varastoon jäi ainakin muutama toisto. Tänä vuonna vähintään 240kg veto:rock: Pystäriin tullut hyvä rutiini ja raudat liikkuu ihan hyvin. Olkapäitä olen kyllä laiminlyönyt pahasti oman pienen ja vaatimattoman treeniurani aikana. Nyt niihinkin alkanut tulla hieman pyöreyttä lisää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näppivoimissa havaittavissa pientä kehitystä. Mave myötäotteella aiemmin max 90 kg, nyt 110 kg. Kehikon kanto tjsp voimamieshässäkkä 90 kg/30 metriä. Treenikaverilta hyviä otevinkkejä.

Pari viikkoa ollut mieli ihan maassa ja saanut oikein mitään aikaiseksi, mutta tänään sentäs pääsi jo salille.

Oli kyllä iso kontrasti kun vieressä isot pojat kyykkäili tanko täynnä rautaa ja itse niiaili joidenkin prikkojen kanssa.

Jalkaprässistä loppui kiekot :rock:
Tosin kyllä se sitten hiukan tiputti maahan kun kiinnostava muija dumppasi myöhemmin wa-viestillä koska pelkäsi
rakastuvansa :offtopic:

Kalle ja monta muuta varmasti aivan legendaarista kovaa treenaajaa juuri täällä, tässä kaupungissa. Salinpitäjälle äsken soitin (jännitti) olen kuulemma tervetullut marraskuun miittiin kunhan maksan pienen narikkamaksun.

Jalkaprässistä loppui kiekot :rock:
Tosin kyllä se sitten hiukan tiputti maahan kun kiinnostava muija dumppasi myöhemmin wa-viestillä koska pelkäsi
rakastuvansa :offtopic:

Noin se oli minulla ja silloisella tyttöystäväehdokkaalla myöskin. Viikko otettiin taukoa ja nykyään hän onkin mun vaimo. Tsempit meiltä molemmilta! Kyllä se siitä! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom