Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vetävissä liikkeissä kiukutellut kyynärpää alkaa olemaan taas vähitellen kunnossa. Eilen pääsin mavettamaan kuukauden tauon jälkeen ja voimat tuntuvat onneksi olevan ihan hyvin tallella. Olen sentään päässyt kyykkäämään kolme kertaa viikossa, se on nähtävästi riittänyt pitämään jalat ja keskikropan kunnossa (y)

Joko sä oot ihan pihalla tai sitten vitsi ei mulle auennut. Liikunta vähentää sairauspoissaoloja ja kohentaa monella tapaa työntekijöiden hyvinvointia.

Samaa mieltä liikunnasta, mutta en punttisalista. Mulla pitää melko paljon liikkua töissä. Käyn vetään kunnon jalkareenin ja sen jälkeen töihin niin ei kyllä jaksa töitä tehdä kuin puolitehoilla. Tauot venyy pitkiksi kun pitää ainakin kahdella tauolla syödä paljon.

Vetävissä liikkeissä kiukutellut kyynärpää alkaa olemaan taas vähitellen kunnossa. Eilen pääsin mavettamaan kuukauden tauon jälkeen ja voimat tuntuvat onneksi olevan ihan hyvin tallella. Olen sentään päässyt kyykkäämään kolme kertaa viikossa, se on nähtävästi riittänyt pitämään jalat ja keskikropan kunnossa (y)
Kohtuuleveä takakyykky ylläpitää, jopa kehittää vetoa ihan hyvin. Mulle varmaan riittäis kolme kyykkyä + yks nopeuspainotteinen veto viikossa. Tosin maastaveto on mukavaa ja teenkin sitä mieluummin kolmesti viikkoon.

Kohtuuleveä takakyykky ylläpitää, jopa kehittää vetoa ihan hyvin. Mulle varmaan riittäis kolme kyykkyä + yks nopeuspainotteinen veto viikossa. Tosin maastaveto on mukavaa ja teenkin sitä mieluummin kolmesti viikkoon.
Takakyykkyni on juuri tuollainen miedosti leveä. Kapeampaan kyykkyyn en oikein taivukaan, painonnostokengät pitäisi varmaan olla että sellainen onnistuisi. Mutta minä kun en muutenkaan oikein viihdy korkokengissä :rolleyes:

Mavea teen normaalisti kaksi kertaa viikossa ja tiedostan myös, että vähempikin voisi riittää. Sarjoihin jätän kuitenkin aina pikkuisen varoja, niin ei tuo tunnu olevan liikaa (kyynärpääni kipeytin alun perin ihan muissa liikkeissä). Mukava liike on kyllä tuo.

Mavea teen normaalisti kaksi kertaa viikossa ja tiedostan myös, että vähempikin voisi riittää. Sarjoihin jätän kuitenkin aina pikkuisen varoja, niin ei tuo tunnu olevan liikaa
Voihan sitä vedellä (maasta) vaikka joka päivä, jos intensiteetti ja volyymi on matalat. Ite oon sellanen ahmatti kuormien suhteen, että parempi ois varmaan vetää vaan kerran viikkoon mutta kun.

Voihan sitä vedellä (maasta) vaikka joka päivä, jos intensiteetti ja volyymi on matalat. Ite oon sellanen ahmatti kuormien suhteen, että parempi ois varmaan vetää vaan kerran viikkoon mutta kun.
Nyt kun tuli puheeksi, niin salilla tapahtuvan maastavedon lisäksi minulla on kotona pihavarastossa levytangossa sellaiset lämmittelypainoiksi sopivat raudat ja niitä tulee kyllä nyittyä aina kun on varastolle asiaa. Mutta eihän sitä lasketa.

Kylläpä mielestäni kerta viikkoon riittää maveen. Olen huomannut itseni kohdalla ainakin, että vähemmän on enemmmän. Selänojennuksen teen lisäksi lisäpäinolla ( 20-50 kg ) riippuen sarjapituudesta...välillä vähän lyhyempää ja sitten pidempää. Näillä keinoin olen päässyt ” huimaan” vauhtiin. Jumiutuin sinne 150kg sarjapainpille ja nyt on noussut, kuin aurinko idästä 160-180 väliin. Maltilla mennään. Alle kolmosia en koskaan tee. Pitää olla painoa valittaessa, että vähintään se tuloo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Flunssan jälkeiset penkkailut ja ihmeen hyvin pysynyt tulokset. Yleensä saa viikkoja penkkailla ennekun pääsen takasi siihen kuntoon mikä oli ennen taukoa. Kevyehkö 8x100kg hyvällä tekniikalla ja tuntu kyllä tosi lennokkaalta sarjalta.

Mavesta 170x6 tuli sen kun veteli. Nousua on tullut tasaisesti 5kg per viikko ja tuntuisi olevan varaa nostaa enemmänkin. Tavoite saada 200 ylös ennen bulkin loppua.

Suositut

Back
Ylös Bottom