Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyykyn osalta piikkaus kai meni ihan putkeen, uus maksimihan sieltä tuli.
Toki vaan 100->105kg. Tuntu niin kevyeltä että piti kokeilla vielä 110, alashan se jäi. :LOL:

Eilen vastapainoksi sit penkissä jäi uudet maksimit haaveeksi. Kyllä se satku taitaa antaa odottaa itseään vielä hetkosen. 97,5 nousi ehken 10cm rinnalta, siihen jäi vaikka kuinka punasteli.
Jos tän vuoden puolella kuitenkin, se riittäis.

Kokeilin penkkailla Savolaisen neuvomalla tyylillä eilen ja tuntu helvetin hyvältä. En isoja kuormia laittais, mut tällä hetkellä pienemmätkin toimii hyvin. Penkki on ollut lähinnä apuliikkeenä ja hypertrofia-ajatuksella mukana nyt.

Uusi vyö, uudet kujeet. Pitää vielä vähän break-innata vyötä ja opetella tekniikkaa niin homma sujuu.

Plus vähän salikomiikkaa kun joku teki 20kg tangolla + 10kg limpuilla selänkiertäjiä karusellin lailla siinä sivussa. Vaikutti siltä että välilevyt saivat uudet jengat.

Aamulla alaselässä vähän kipuili ja mietitytti tuleeko kyykyistä ja kulmasouduista mitään. Mutta hyvinhän ne kyykyt sieltä nousi! Ja kulmasoutukaan ei sattunut niinkuin viimeksi, kun pisti selkää tarpeeksi alas. :oujee:

Se että ylipäätään pääsi salille. Pitkä sairastelu putki (6vk) takana, joka on toivottavasti nyt ohi lopullisesti. Pari kertaa vaan käynyt tällä aikaa, kun ollut välissä 2-3 päivän putkia "terveitä" päiviä tai niin on tuntunut. Salilla käynnin jälkeisenä päivänä taas takas sängyn pohjalla, vaikkei mitään raskasta ole tehnyt.
Kyllä tuo tauko teki toisaalta hyvää vaikka oli alkuun pää lujilla. Nyt osaa taas olla paikallaan ja ottaa iisisti tarvittaessa eikä joka ilta hötkyile, motivaatio pitää tosin löytää uudestaan ja saada flow päälle, mutta annetaan nyt itselle vähän aikaa ja armoa.
Äkkiä sitä vaan laiskistuu ja kunto huononee, puhumattakaan miten kynnys nousee salille lähtöön. Ennen en pystynyt ymmärtämään tätä puolta ollenkaan, kun joillakin kavereilla jääny treenaaminen pois tai vähemmälle taukojen takia, nyt ymmärrän oikein hyvin ja voi jatkossa yrittää kannustaa kokemuksella.
Tulipa pitkä teksti :whistle:

Hienoa, että jotakuta domssit ilahduttaa! Itellä lähinnä vituttaa, että maanantaina aloitetusta uudesta ohjelmasta on joka paikka kipee ja liikkuminen tuskaa, vaikka oon aloittanut ihan pikkutyttöjen painoilla. Mutta kohta voin liittyä palstan hauiskääntöhaasteisiin näillä haukkadomsseilla. Kädet ei mee suoraksi, haittaakse?
Kaveri heräs yöllä siihen että kädet sojotti suoraan kattoon ja oli hirvee kramppi päällä, hauistreenin jälkeisenä yönä. Oli vähän kuumottavaa kuulemma(y) että kyllä säkin varmaan hengissä selviät!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kylläpä treenit kulki taas. 3x190kg ja toisella sarjalla jäi 2 toistoon mavessa. Olis varmaan 3 tullut, mutta parempi ottaa hyvällä tekniikalla kaikki toistot.

Penkkiin otin kokeiluun jonkun voimaohjelman. Tänään oli kevyt setti 105kg 6x2.

Ekat Muscle-upit meni eilen. Sain hyviä tekniikkavinkkejä ja niinhän se sitten vihdoin meni. On tota kyllä odotettukin. Ei oo kyllä voimatasoista ollut kiinni enää aikoihin. n. 20 leukaa menee kehonpainolla ja lisäpainoykkönen n.50% BW.

Kattelin tekniikkavideoita ja kaveri antoi vinkkejä ja tsemppiä vieressä ja aika helposti se loppujen lopuksi meni. Ja toinen perään. Jos ne nyt sitten alkaisi sujumaan jatkossakin.

Tän päivän ilahduttavin salijuttu on että työnantaja lupasi maksaa puolet salimaksuista joten saan vuoden salikortin hintaan pilkkahintaan.
Sama asia sai minut viime syksynä lähtemään salille, kun työpaikkaa vaihdoin. Edelliselle työnantajalle olin ehdottanut vastaavaa järjestelyä, mutta tuo taisi pitää sitä ihan turhana kulueränä. Nyt minulla on näillä näkymin edullinen salikortti käytettävissä eläkkeelle jääntiin asti :)

Toi on kyllä jännä juttu mitä en voi ymmärtää sit niinku yhtään. Ei osata ajatella, että ehkä se liikkumisen tukeminen vois ehkäistä turhia sairaslomia yms.
Niin totta. Läheisen työnantaja, työ on vielä aika kuluttavaa ja hyvä lihaskunto auttaisi paljon työssäjaksamiseen, tarjoaa kyllä tykyseteleitä, mutta niistä pitää itse maksaa puolet. Se nyt on sitten niin pieni tuki työnantajan puolelta ettei kyllä maksa vaivaa hommata noita tykyseteleitä.

Tän päivän ilahduttavin salijuttu on että työnantaja lupasi maksaa puolet salimaksuista joten saan vuoden salikortin hintaan pilkkahintaan.

Tuo on kyllä iso virhe työnantajilta kannustaa työntekiöitä salille. Ainakin minä teen töitä salin jälkeen aivan puolitehoilla ja vähän väliä joku paikka kipeänä. Joskus varmaan saikullakin ollut salin takia. Enkä ole ainut tästä työporukasta.

Tuo on kyllä iso virhe työnantajilta kannustaa työntekiöitä salille. Ainakin minä teen töitä salin jälkeen aivan puolitehoilla ja vähän väliä joku paikka kipeänä. Joskus varmaan saikullakin ollut salin takia. Enkä ole ainut tästä työporukasta.
Ai jaa. Mä en oo koskaan ollut pois töistä salin takia. Kerran olin viikon saikulla kun mursin painiessa kylkiluita kamppaillessa. Kuitenkin kamppaillut ja käynyt salilla yli 10 vuotta putkeen.

Joko sä oot ihan pihalla tai sitten vitsi ei mulle auennut. Liikunta vähentää sairauspoissaoloja ja kohentaa monella tapaa työntekijöiden hyvinvointia.

Suositut

Back
Ylös Bottom