Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sullahan on ollut normipenkki pannassa olkapään takia muistelisin? Kuten mullakin.

Mäkin pukkasin tänään tasapenkkiä ihan oikeita työsarjoja ilman kipuja - etukyykyn olen jättänyt pois ja se on helpottanut olkapäävaivoihin.
Juu nyt näyttäis olevan olkapää kunnossa. (y)
Mä hankin ssb-tangon, kun ei olkapää myöskään etukyykystä tykänny. Eikä takakyykystä yhteen aikaan.
Mainio tanko, suosittelen.

Ekaa kertaa loppuvuodesta iskeneen pienen selkävamman jälkeen pystyi lastaamaan tankoon vähän painoakin. Ilonaihe sinänsä, vaikka perkuleesti ne kevyetkin painot painavat. En sitten tiedä, voiko muutamassa viikossa heikentyä näin paljon, varooko nostamista vaistomaisesti enemmän kuin tajuaakaan vai onko osa lihaksista edelleen jumissa ja yhteistyöhaluttomia - varmaan kaikki näistä. Pientä uskoa kuitenkin, että ehkä tämä vielä iloksi muuttuu.

Lämmittelyissä tuntui että tänään ei tule kyykyistä mitään mutta etukyykyssä paukkukin ennätykset 95kg 2x6 ja oma paino tullut pienen jumittelun jälkeen alle 90kg. Hiljaa hyvä tulee vaikkakin etukyykyssä saa melkeinpä joka kerta lisättyä joko toistoja tai painoja (y)

Kapea penkki tuntuisi kulkevan erittäin hyvin. 4x10x92,5kg tänään, ensimmäiseen sarjaan jäi pari toistoa varaakin. Oon tehnyt nyt pari kuukautta supersimppelillä progressiomallilla ja toimii kun junan vessa. Eli voluumi kasvaa viikko viikolta ennen kevennystä. Ensimmäinen kierto meni alla olevan mukaisesti ja nyt tosiaan saanut hilattua 7,5kg jo ylöspäin ja tämän päivän perusteella voisi olettaa, että seuraavakin kierto vielä menee.
vk1: 2x15x75kg
vk2: 3x12x80kg
vk3: 4x10x85kg
vk4: 5x8x90kg
vk5: kevennys
vk6: alusta mutta +2,5kg aloitukseen

Tämä ilahduttaa joka kerta. Meidän salilla käy sellainen vanhempi pariskunta hyvin säännöllisesti treenaamassa, useimmiten ollaan lauantaiaamuisin salilla yhtäaikaa. Kumpikin ihan sikakivoja ja se ukki on aikoinaan kilpaillut voimanostossa. Se tulee pyytämättä varmistamaan kun sattuu penkkipäivä meikäläiselle, neuvoo ja tsemppaa ja kertoilee omista saavutuksistaan. Joka salilla pitäis olla näitä vanhoja konkareita, tulee aina niin hyvä pössis niistä jutuista :worship:. Viimeksi kun sattui varmistajaksi niin uskalsin laittaa lisää romua tankoon ja hyvin nousi, sehän se vasta ilahduttaakin :).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Otin eilen käyttöön uuden, pelkistetymmän treeniohjelman. Teen lähestulkoon kaikki liikkeet levytangolla, raskaita perusliikkeitä. Treeni kulki hyvin ja oli jotenkin vapauttavaa, kun ei tarvinnut koko ajan kytätä milloin joku laite on vapaana. Viikoittaisten ohjelman hienosäätöjen suunnittelukin on nyt paljon simppelimpää :)

Vaikka en ole hirveästi ehtinyt käymään jumppaamassa uuden työn vuoksi, niin kohtuullisesti on kehittynyt silti. Eilen illalla pitkästä aikaa kaverin kanssa salilla ja kyykystä uusi sarjaenkka 4x6x130 kg. Mukavaa touhua kun sujuu.

Huhhuh.. En tiedä miten on mahdollista mut tänään oli penkkipäivä ja latasin vahingossa melkeen koko treenin ajaksi kympin liikaa tankoon. Vikassa työsarjassa piti olla 105 (aikaisempi pr 107.5) mut oikeesti olikin 115. Noh, ylöshän se tuli ihan puhtaalla kiukulla mut nyt on kyllä olo ku ois junan alle jäänyt. Ois voinut kyllä jättää ton kokemuksen väliin vaik enkasta tietty oon ilonen.

Ei kyllä enää ilahduta toi tippaakaan ku koko yönä ei oo saanu silmällistäkään unta + pienii paniikkikohtauksia tasaiseen tahtiin . Ihan kuolemanväsynyt mut ei vaan tipahda :zzzz:

Mulla oli erikoisen herkkä päivä ylätaljassa ja vika veto oli myös niin tiukka että päässä sumeni hetkeksi. Uus PR 80kg oikeella tosin runkkutyylinen kun alussa kaatu keho taakse ja loppu tuli pystyssä.

Taas minä oon täällä ilakoimassa. Oon saanu taas hyvän rytmin salihommiin ja eilen meni 4x6x60 ihan keposesti penkissä. Eihän se paljoo oo mutta mulle on, edellisen kerran tarvisin varmistajan ja jäi sarjat vajaiksi. Kyllä se 80 kg maximi sieltä vielä tulee. On tää kivaa!

Takakyykys piti ottaa 107.5kg 5x6 ja vikan sarjan toisessa toistossa 20kg kiekko otti räkkiin kiinni ja jumitti kunnolla ja ajattelin että nyt meni koko sarja perseelleen. No sit suutuin ja hitto sielt tuli se vika kutonenkin ihan hyvin ja varoja jäi. Tulipahan stoppikyykkykin kokeiltua mitä en oo koskaan 80kg isommilla raudoilla edes ottanut enkä ole uskaltanut. Alkuvitutus katosi suht nopiaan :LOL:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom