Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Fiilis jalkajumpan jälkeen kun tuli tehtyä 3x15 takakyykky ja 3x20 etukyykky. Ei kyllä mukavalta tuntunut sarjan aikana mutta jälkeenpäin kylläkin sitäkin paremmalta. :puntti:

Kyykyssä 2x180kg. Syvempiäkin olisi toki saanut olla, mutta ollaan tyytyväisiä tähän. Penkissä slingshotilla 2x140kg ei painanut mitään. 145kg tuntui myös kevyeltä nostaa, mutta ranne tykkää vääntyä niin mutkalle tuommosten rautojen alla että en laittanu enää enempää. 160kg saattais olla lähellä slingshotin kanssa, jos sais paketin pidettyä hyvin kasassa. Ensviikolla koitetaan 130kg raakana, jos penkki kulkee niinkuin se on kulkenut pari kuukautta. Vetojakin olen tehnyt polven tasolta taas pitkästä aikaa. Voisi kohta alkaa kokeilemaan normi mavea jos paikat kestää.

^ Kovia tuloksia. (y)

Tuloksien suhteen ei mulla erityistä syytä ilakoimiseen, mutta olipa kiva käydä salilla näin auringon paistaessa vain pari muuta tyyppiä. Sai lämmitellä pitkän kaavan mukaan ja tehdä kaikki omaan tahtiin, eikä tarttenu murehtia viekö joku ton laitteen tai odotella tms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taisin löytää täydellisen treeniohjelman : Westside for Skinny Bastards - Washed up meathead template. Saa ihan luvan kanssa yrittää viikottain ennätyksiä, vaihdella tiuhaan liikkeitä ja jalatkin pääsee toivottavasti ekaa kertaa vuosiin palautumaan kun ne on vaan kerran viikkoon (y)

Naispuolinen työkaveri ihmetteli miten lihakseni ovat voineet kasvaa näin paljon muutaman kuukauden salitreenillä. Kyseli treenimääristä ja proteiinin syönnistä. Näköjään tälläkin iällä voi vielä tulla niin paljon kehitystä, että siitä muut alkavat huomauttelemaan :eek:

Kyllähän tuo neljän kilon massanlisäys jossain varmaan näkyy, kun olen kuitenkin samaan aikaan hieman hoikistunut vatsan seudulta. Enkä edes bodaile, vaan yritän vaan saada lisää voimaa. Sitähän ei ole vielä lähellekään tarpeeksi.

Trap-bar -maastavedosta yli kolminkertaisesti omapaino, 1x280kg. Antoi myös uskoa, että ultimaattisen salitavoitteen (300kg rajapyykin saavuttaminen ihan missä tahansa vapailla painoilla tehtävässä liikkeessä) olisi edes teoriassa mahdollista. Gotta have dreams :ruoska:

Tosin nyt ei enää osaa päättää siirtyäkkö kevyelle dieetille vai jatkaakko hyvin etenevää voimakautta....

Trap-bar -maastavedosta yli kolminkertaisesti omapaino, 1x280kg. Antoi myös uskoa, että ultimaattisen salitavoitteen (300kg rajapyykin saavuttaminen ihan missä tahansa vapailla painoilla tehtävässä liikkeessä) olisi edes teoriassa mahdollista...
Hyvä tulos!

Mun tapauksessa ainoa tapa saada 300kg liikkeelle olisi pyöritellä painoilla ladattua tankoa lattialla.

Ensimmäistä kertaa tuntuu siltä että penkki alkaa kulkemaan ja sarjapainot kasvaa joka viikko. Jumalauta pitkään piti hakata päätä seinään että tajus kokeilla vähentää volyymia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom