Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa välttää liikkeitä / otteita, joissa olkanivel lonksuu. Ei varmasti tee hyvää, vaikka ei tuntuisikaan kipua. Kapealla neutraalilla / vastaotteella ehkä pienempi lonksuntavaara kuin leveällä otteella?Ylätaljassa olkanivel lonksuu miten sattuu, mutta kipuilu on loppunut. Yläkroppakaan ei heilu muutamaa senttiä enempää vaikka en käytä reisitukea.
Vähä jälkijunassa vastaan, mutta itse teen kyseistä liikettä kanssa joka ilta, johtuen että mulla tulee levottomat jalat muuten Tuon liikkeen lisäksi ihan hyvä venytys on esim. sängyssä maatessa taittaa jalkaa vartalon alle, sen verran miten se nyt helposti vielä taipuu. Jalkapöydän asento hyvinkin sama kun tuossa sun kuvassa. Vielä toinen hyvä venytys, omasta mielestä ehkä paras, sängyssä maatessa kyljellään painaa jalkapöytää seinää vasten ja samaan aikaan vetää polvea seinästä poispäin, niin että paino on tuossa jalkapöydän päälläVamppina tajusin, miten/et nilkkoja voi venytellä. Tai siis tarkalleen ottaen tota jalkapöydän aluetta. Menny tietyistä alakropan liikkeistä ärsyttävään jumiin täs, mikä on sit vituttanu suunnattomasti mm. rumpuja soittaessa, ku oikee nilkka ihan jäässä. Nyt aukasin kyseistä aluetta 30s, ja lievitti jäykkyyttä heti aika paljo. Kiitos Saatana, meinas alkaa ahistaa! Pelkkä kylmä keliki iskee mun nilkkoihin, sormiin, ranteisiin, kyynärpäihin yms. aika rankasti useesti, ja pahentaa kaikkee mahollista puutumista.
Kuvan idealla meinaan siis. Ei tietoa,
miten en oo näin yksinkertasta juttua oivaltanu aiemmin ;D.
Onko tästä viteoo? oliko polvilämppäreil tai polvisiteillä vai paljain polovin? Joka tapauksessa, ei paha, ei huono, vuaan oikkeen hyvä! <3 Onnittelut!42v synttärien kunniaksi uusi 240kg PR kyykyssä. Vielä jaksaa vanha riehua. Ja iloisena puolena oli, että hyvän kyykkypäivän iskiessä uskon että se ultimate 250kg raja on rikottavissa.
Onko tästä viteoo? oliko polvilämppäreil tai polvisiteillä vai paljain polovin? Joka tapauksessa, ei paha, ei huono, vuaan oikkeen hyvä! <3 Onnittelut!