Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heitin uukkarit salin pihalla ja ajoin kotiin kahvinkeittoon. Nyt perkele ei vaan lähde.
Ihan ok ratkaisu.Heitin uukkarit salin pihalla ja ajoin kotiin kahvinkeittoon. Nyt perkele ei vaan lähde.
Ei yks extralepo sinne tänne pahaa tee, pelkästään hyvää. Mulla kesti todella kauan käsittää, että hyväkin ohjelma on vaan SUUNNITELMA ja kuten @jto sanoi, elämää ei voi ohjelmoida. Jos keho vaatii ylimääräisen levon tai pari, kannattaa sitä kuunnella. Vaikka DON'T SKIP GYM HARDCORE ÖYÖY-meemit muuta väittääkin.Tuumin että 04 kun herätty niin turha lähtä sätkimään puolivaloilla. Ohjelma vaihtoon ja pe uudestaan uudella innolla.
Mulla kävi ihan tasan sama Ahaa-elämys nyt, kun otin takakyykyn uudestaan ohjelmaan. Tanko ihan pari senttiä alempana, tukevasti trapseilla ja hommat kulkee tosi luonnikkaasti (vaikka tässä vamman jälkeen pikkupainoilla vasta kuntoa rakennellaankin).Koin tänään ehkä pienimuotosen valaistuksen kyykätessä, jota olin miettiny jo paljo aiemminki. Eli se, oonko pitäny välillä tankoa turhanki korkeella niskassa. Käsitys lowbarista ollu, et se pitää laskee ihan saatanan paljo alemmas, jollon ainaki omat ranteet on ihan liian kovilla. No tein ihan vaan pienen muutoksen, ja laskinki vaan ehkä 5cm alemmas tangon. Lievänä ''shokkina'', kuinka paljo kevyemmältä koko kyykky tuntu. Kyykky yhä pn-tyylinen, mut pystyn kyl nyt ymmärtään, miten jotkut saa kunnon lowbarilla yleensä enemmän, ku high-barina.