Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ollut salilla, mutta opin käyttämään kuminauhoja oikein ykl treeneihin (varsinkin volyymipäiville). Tuntuu paljon paremmalle ja spesifisimmälle kuin toisella kädellä helpotetut toistot. En oo vielä kokeillut toimiiko oikeasti, mutta isot odotukset on.

Koko päivän tuntui ettei jaksa edes salille, mutta kun itsensä sinne lopulta raahasi, niin elähän mittään, erittäin hyvä treeni (y) Pystäriä, hauiksia ja ojentajia, tappiin asti totta kai.

Pari viikkoo sitten oli polvet niin kipeenä ettei kyykystä tullut mitään. Jalkapäivä tuotti tuskaa ja meinasin ekaa kertaa kesken kaiken luovuttaa ja lähteä kotiin, mutta vedin kevyenä tuon treenin. Siihen perään ollut lomaa ilman salia ja nyt ollut tällä viikolla paluuta salille ja eiliselle osui eka jalkapäivä. Ja täytyy todeta et se fiilis on helvetin mahtava kun ei ole yhtään mitään tuntemuksia jaloissa ja pysty vetämään pitkästä aikaa kunnon jalkatreenin <3

Pari viikkoo sitten oli polvet niin kipeenä ettei kyykystä tullut mitään. Jalkapäivä tuotti tuskaa ja meinasin ekaa kertaa kesken kaiken luovuttaa ja lähteä kotiin, mutta vedin kevyenä tuon treenin. Siihen perään ollut lomaa ilman salia ja nyt ollut tällä viikolla paluuta salille ja eiliselle osui eka jalkapäivä. Ja täytyy todeta et se fiilis on helvetin mahtava kun ei ole yhtään mitään tuntemuksia jaloissa ja pysty vetämään pitkästä aikaa kunnon jalkatreenin <3
Jos 28-veenä on polvet jo kipeänä ??treenaamisesta?? niin kannattaa varmaan funtsia, että onko tekniikkavirheitä, tai jotain muuta ongelmia. Saattaa nimittäin olla hieman vaikea keski-ikä edessä, jos jatkaa samalla linjalla.

Fupe ei tossa viestissä puhunu sanallakaan että olis treenaamisen takia polvet kipeenä.
Sen takia tossa vissiinki ympäröin sen "treenaamisesta" kysymysmerkeillä???? Ja vähän rasitusvammaltahan tuo vaikuttaa, jos pystyy kuitenkin treenin vetää läpi ja tauon jälkeen jalat futaa (no pun intented)..

Olisit ehkä voinu ensin vaikka ihan vaan nätisti kysästä että onko polvissa jotain todettua vikaa tai onko treenaamisesta, ennenkun kehotat funtsimaan tekniikoita jne. ;)
Yliliikkuvat nivelet, nivelreumaa, kulumaa, vanha polvivamma... Syitä on meinaa monia mitkä voi kipeyttää välillä polvet pahasti mut pienen levon jälkeen pystyy taas tekemään.

Ja tämä ei ollut sulle mitään vittuilua tms. Mua itseäni vaan välillä kyrsii kun jengi ei tiedä esim. mun taustoista tai historiikistä mitään ja tulee sit neuvomaan/ilkkumaan mua tommosissa asioissa
kyselemättä mitään.

Se että sali oli aivan tyhjä, parhaat treenit parhaassa seurassa itseni kanssa. Ei pikkulissuja eikä lasseja kännykän kanssa laitteissa.

Ennustan, että paussi muuttuu lopulta niin vakioks, ettei sen tekeminen syö voimia enää, ku marginaalisesti.
Noin se tuppaa menemään. Mulla ei oo koviin vitosiin asti varmaan ollenkaan eroa, teen ne sitten touch 'n go tyyliin tai paussisarjoina. Vasta pitkissä sarjoissa kääntyy putkeen takomisen eduksi.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Viikonloppuna skippasin treenin ekaa kertaa kahteen kuukauteen ja vedin normiruokien lisäks 5000kcal pringlesiä ja suklaata. Oon ollu siis vajailla kaloreilla kohta puol vuotta. Tänään kävin sitte vittuuntuneena nyppäseen penkissä sarjaennätyksen. Edellisestä aikaa vajaa vuosi. Enää ei vituta.

Viikonloppuna skippasin treenin ekaa kertaa kahteen kuukauteen ja vedin normiruokien lisäks 5000kcal pringlesiä ja suklaata. Oon ollu siis vajailla kaloreilla kohta puol vuotta. Tänään kävin sitte vittuuntuneena nyppäseen penkissä sarjaennätyksen. Edellisestä aikaa vajaa vuosi. Enää ei vituta.

Onkin penkki jumittanut hetken taas paikoillaan.. Otetaan testiin! :ROFLMAO:

Tuli väkisin puolentoista viikon täystauko treenistä kun tuli kipeäksi ja penkki kulki hyvin levänneenä tosi hyvin. Samoin entisistä jumipainoista penkissä on menty ohi niin että suhisee wendlerin ohjelman avulla, toimii täydellisesti itselle vaikka varmaan voi olla vielä optimoidumpia vaihtoehtoja

Ensimmäiset mave treenit marraskuun jälkeen ja vieläkin liikkuu samat raudat ja olo on aivan mahtava. Ihanat domsit siivissä ja hanurissa. Kyykyssä ja penkissä saa ottaa aina 20-30kg pois tangosta ja olokin on parin sarjan jälkeen kaput, jos pitää pari-3 viikkoa muita liikkeitä.

Selkätreeni suju ihan kympin verosesti, vaikka olin treenannu 2pv sit jo selän. Treenaan yleensä 4-5 pv välein lihat. Oon alkanu vähän tihentään kertoja nyt välillä tieteen vuoks. 2 aiempaa treeniä ollu aika tuskallista vääntöä. Tänään leuoissa se rauta(45kg), millä piti alunperin ottaa vaan semmonen helppo ykkönen alkuun, ei painanu yhtään mitään, ja oisin saanu ainaki nelosen. 3:seen tyydyin. Enkka tolla 45kg on toki 6:nen, mut olin tuollon hieman kevyempi, ja jouduin pitään taukoa aiemmin leuoista, ni kestäny palata vanhalle tasolle yllättävän pitkään.

Tein myös 2 aika suurta ennätystäki: leuanveto keskareilla, jossa sain helposti 30kgx1(tän vuoden tavote oli 25kg, jolla tuli helppo kolmonen) enkä treenannu tätä ees erikseen ollenkaan), ja leuanveto L-sitissä 30kgx2. Keskareilla vedin myös 14 toistoa omal painolla, jossa varaa vaikka 20 toistoon. Kummassaki ois hyvin suurella todennäkösyydellä saanu 40kg:lla toiston, mut piti jättää tulevaisuudelleki vähän.

Kannattaa olla varovainen. Kyllähän jänteet paljon kestää ja vahvistuu, mutta gurupuolellakin noita loukkantumisia tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom