Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
10x3 120 kg super kapea penkki paussilla turvaraudoilla rinnan kohalla. 90 sekuntia taukoa per sarja. Sen jälkeen vähän leveemmällä staattisia pitoja about rinnan kohalla 100 kg 3x25 sekuntia. 3 min taukoa.

Se, että reilun kolmen viikon tauon jälkeen pääsin tekemään edes jotain ilman, että sydän pysähtyi. Muutama perusliike 50% painoilla. Jollain 3-4 viikon ajanjaksolla toivottavasti takaisin käsiksi kunnon painoihin, kun flunssa vei kaiken mennessään ja toi löysää niin lihaksiin kuin rasvakerroksiin. Olen heikko, mässäilen debiksisssäni :whistle:

Oletko minä? Itellä ollut just samanlaista taustalla, kuumetta ja flunssaa reippaasti yli pari viikkoa ja tänään uskalsi palata salille. Raskaaltahan se tuntui :D

Loma ohi ja ekat voimaharjoitukset takana. Ylensyönti ja volyymin laskeminen on näköjään tehny tehtävänsä ja kaikki liikku hyvin ja kevyesti. Huomenna aerobista ohjelmassa ja ajatus siitä ei ilahduta.

Oletko minä? Itellä ollut just samanlaista taustalla, kuumetta ja flunssaa reippaasti yli pari viikkoa ja tänään uskalsi palata salille. Raskaaltahan se tuntui :D

Onko persoonani jakautunut? Kyllä vain, kolme viikkoa enemmän tai vähemmän kuumeessa. Tuntui, että tauti alkoi joka viikko uudestaan.

Siistiä varmaan olla kuumeessa näillä keleillä. Hyi helvetti.

Oli hienoa! Kesä 2018 seksihelteet nevör förget.

Edellisen treenin kohdalla lukee vihkossa "kipua lapojen alla/yläselkä", "fatigue", "ylim. lepopäivä?" Olin ihan lopussa ja musta pilvi mielen mielen yllä, että joutuu lopettaa ohjelman. Ja se oli kevyen päivän jälkeen. :LOL:

Nyt 48h myöhemmin kokosin itteni ja ryssänpenkin kolmanneksi viimeinen kova päivä läpi aikataulun mukaisesti, rimaa hipoen tosin eikä ihan ilman kipuja, mutta saatana meni silti! :puntti:

Kokeilin penkissä normaalia leveämpää otetta ja tuntui hemmetin hyvälle. Muistan kun treeniuran alussa koitin eri leveyksiä ja leveästä ei tullut mitään heikon rinnan takia mutta nyt se tuntui paremmalle kuin kapeampi missä kädet tuntui rasittuvan heti enemmän. Pitää kokeilla koko treeni ens kerralla jos tuosta saisi uutta puhtia

Samoin sai auton ajoon, on se vaan erimukavaa vetää tappiin asti treeni kun tietää ettei tarvi polkea fillarilla kotia :D

Muuten vain kokeilin etukyykkyä. Koskaan aikaisemmin saanut tankoa nätisti paikoilleen, mutta niinpä tuo vain meni just eikä melkein.

Varmaan paikat hyvin irtonaiset kun ensin joutunut rusauttelemaan kaiken lowbaria varten.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Hevosen voimat. MItähän Mun tuoremehuun oli aamulla sekotettu kun sai laittaa rautaa mm. kulmasoutuun 10kg lisää.

Se, että on pystynyt salilla käymään jännetuppitulehduksen jälkeen. Penkkiä ei vielä pysty tekemään normaalilla otteella täysin kivutta mutta olen sen korvannut toistaiseksi apinaotteella joka ei satu ollenkaan. Jokapäivä tuntuu paremmalta käsi ja ehkä tässä parin viikon kuluttua jo pystyy palaamaan normaaliin otteeseen. Apinaote kyllä tuntuu paljon paremmalta kuin normaaliote tuossa tankopenkissä mutta ehkä se on turvallisuussyistä hyvä palata tekemään normaalilla otteella heti kun mahdollista :)

Nyt tuli semmoinen jalkatreeni, että ihan 100% varmasti huomenna paskalla istuminenkin on yhtä tuskaa. 2h 14min sisältäen prässi, pohkeet, sjmv, askelkyykkyjä käsipainot kaverina ja lisäpainoilla tepastelua loppuun. Olin niin helpottunut, kun pääsin autoon istumaan. Samalla oksetti, hengästytti ja aivan mahtava fiilis! (y) Nyt on jäljellä enää mahtava fiilis. Tämän takia sitä treenaa!

Sitä on aina välillä liikkeellä, että ei nappaa yhtään ja tekisi mieli keksiä itselleen tekosyitä miksi en voi lähteä tänään salille. Näin oli tänäänkin. Nappauskerroin tasan nolla ja raahasin itseni väkisin salille. No, täysillä tehtiin ja treenin jälkeen on aina hyvä fiilis ja tyytyväinen olo, että tuli lähdettyä. Se itsensä motivoiminen voi joskus olla todella vaikeaa, vaikka tietää, että se on aina tämä sama kaava.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom