Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Piti lämmitellä hieman frisbeegolffia varten ja tein pitkästä aikaa tavallisia punnerruksia tosin kädet aika alhaalla. Tein vain kolmekymmentä, ja olo oli sen jälkeen että näitähän voisi jatkaa loputtomasti. En muista että etunojat ois koskaan tuntuneet yhtä keveiltä.

Pitkästä aikaa kässäri pystypunnerrusta istuen 6kk jälkeen. Aikaisempi ennätys ollut 31kg x 7 ja tänään meni 32.5kg 6, 8 ja toisto jäi varastoon tokassa sarjassa. Saa nähdä miten tuo lähtee nyt taas kehittyy jos alkaa enemmän tekemään :)

Mielenkiinnosta, ku pystäri on itelle aika uus liike, enkä oo ikinä istualteen kokeillu, ni kummalla tulee enemmän, seisten, vai istuen?
Kummaski on omat etunsa, mut istuen luulis silti eniten tulevan yleensä, ku keskikroppaa ei vaadi erityisemmin. Ainaki jos vertailussa siis pystäri(t), missä paino lähtee rinnalta asti, eikä istuta vinopenkkimäisessä kulmassa.

En olen seisten kokeillu millolie viimeks. Joskus tein 5x8 50kg tangolla ja samoihi aikoihi oli kai toi 31kg x 7. Ja siis seisten pystäri lähti hieman leuan alapuolelta mutta ei rinnalta.

Istuen tangolla kovin sarja oli 70kg x 6. Kyllä sitä istuen saa sen 10-15kg isompia rautoja liikkeelle. Pitää joskus kokeilla. Tehään tota kp pystärii jonkun aikaa.

Ennätys kp vinopenkissä penkin jälkeen 35kg x 10, 37.5kg x 8 :hyper: 2 viikkoa sit dieetillä hyvä kun meni edes 32.5kg x 10 ja nyt mennään jo vanhoista ennätyksistä ohi ja ryminällä :hyper:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mielenkiinnosta, ku pystäri on itelle aika uus liike, enkä oo ikinä istualteen kokeillu, ni kummalla tulee enemmän, seisten, vai istuen?
Kummaski on omat etunsa, mut istuen luulis silti eniten tulevan yleensä, ku keskikroppaa ei vaadi erityisemmin. Ainaki jos vertailussa siis pystäri(t), missä paino lähtee rinnalta asti, eikä istuta vinopenkkimäisessä kulmassa.
Kyllä mä punnerran selkänojallisella penkillä 10-20% enemmän vrt. seisten.

Loman jälkeinen eka salitreeni ilahdutti. 1 kk mennyt lomaillessa, en ole kuntoillut laisinkaan mutta syönyt senkin edestä :-).
Vaaka näyttää +7Kg.
Kevyt kyykky-, penkki-, mave- ja ylätalja-treeni näin alkuun.
Ja tästä uuteen nousuun...

Joo en kyl ymmärrä minäkään miks pitää penkkiä noin kapeella otteella tehdä. Tekis sit lattialla timanttipunnerruksia = ranneystävällisempää. Tietty jos tavoitteena on paskoa ranteet ni sitte.

Hah, mä arvasin et joku kommentois tosta.
Tää nyt on semmonen prototype-liike jota oon tehny nyt jonkun aikaa. Käytän noin kapeella aina siteitä, ja lopetan heti jos sattuu. Mutta kun oon nyt niin kauan tehny muutenkin kapeella ni ranteet on terästä eikä kipuja oo tullu kertaakaan, ni miks ei käyttäis tilannetta hyödyksi ja kokeilla uutta versiota.

Aamulla oli vähä nuutunu olo, tuumailin kuitenkin et salille rimpuilemaan. Perkele että kulki mukavasti, leukoja muutama toisto lisää, haukkariin +5kg helpolla ja jalkaprässiin taas +10kg, uudet enkat 4x6 @ 230kg, alkaa toi 3xomapaino lähestyä. :rock:

Tiesi kyllä eilinen tankkaus paikkansa. Nukuin viime yönä paremmin ja enemmän kuin hetkeen ja treeni kulki varsin mainiosti. Energiaa riitti ja jokainen liike meni kohdelihakseen. :oujee:

Fyysinen kesätyö laittoi ykl treenille puolitusinaa viikkoa takapakkia, mutta nyt voimat tulossa takaisin.
5x4, 5x3 ykl 90s tauoilla. Toisaalta nyt 85 kg että kilo pari myös pudonnut.

Fyysinen kesätyö laittoi ykl treenille puolitusinaa viikkoa takapakkia, mutta nyt voimat tulossa takaisin.
5x4, 5x3 ykl 90s tauoilla. Toisaalta nyt 85 kg että kilo pari myös pudonnut.

Tämä on kyllä perseestä, jos semmoset geenit ettei kestä ruumiillista työtä. Minulla meni ihan vituiks koko homma taas 2 kuukaudessa suht fyysisessä 3-vuorotyössä. Tosin uskon, että kun en nuku lääkkeilläkään kunnolla ja älyttömiä työputkia ja välillä 16h vuorokaudessa niin kortisolit/stressitasot 24/7 tapissa joka sitten tuhoaa kaiken jo itsessään. Lihasmassa hävinnyt aika nopeasti, on kai kohta 15kg paino tullut alas rasvaprosentin merkittävästi laskematta. Ja joudun syömään vaan kalori on kalori tyylillä, siis mahdollisimman paljon. Etten olisi 80-kiloinen kun tuolta pois lähden, kuitenkin työttömyysturvan haluan saada kasaan. Voimat on sitten taas hävinneet vielä mystisemmin kuin tuo lihasmassa. 3x200 oon kapeelta penkannut ja nyt menee 4x135kg. Normipenkki jotain 170 ja kyykky saman veran, kun 2kk sitten olisi mennyt 230 luokkaa molemmissa, jos ois halunnu kokeilla. Mutta oon aiemmin 2 vuotta tuota samaa tehnyt ja olin pienempi ja heikompi huomattavasti kuin naturaalina, vaikka dropitin kovemmin kuin ikinä sillon. Mutta gainssit oli kyllä mahtavat ja voimanousut kun siitä hommasta irtaannuin, toki osa oli lihasmuistin ansiota. Mutta toki pitkän aikaa meni päästä entiselle tasolle.

Minä kun oon semmonen 180/65-75 rimpula, jos en treenaa ja syön ruokahalun mukaan, niin ei ollut taas mitään jakoa +110-kiloisena yrittää edes 90% pitää massoista kun kuluttava työ ja tosiaan tuo yötyö aiheuttaa niin pahoja ongelmia, että on lääkärintodistuskin ettei saisi edes tehdä sitä. Mutta pakkorako oli kun ei voi kokonaan työttömänäkään mitään tehdä. Mutta oon kyllä tuon kuihtumisherkkyyden suhteen ihan poikkeusyksilö. En tiedä ketään toista jollain satunnainen kännikin tai viikon flunssa aiheuttaa helvetisti takapakkia. Voimailussa kun kilpailin aikanaan, niin jos oli pari viikkoa kuumeessa ja kovempi infektio niin kisasuunnitelmia piti siirtää puolella vuodella. Niin kovasti tuli alas ja hitaasti palautui. Jotkut kilpakaverini nostivat enkkoja 2pv oksennustaudin jälkeen.

No tuosta huolimatta olen luvannut itselleni penkata 250kg vuoden 2020 aikana. Jos en koulutusta vastaavaa työtä tai kevyempää päivätyötä ylipäänsä löydä kun tuosta 3-vuoropaskasta irtaannun, niin bodaan ja voimailen tukirahoilla tosissaan sen 1,5-2 vuotta. Ikinä ei kyllä muista miten koville tuo ottaa, kun yli vuosikymmenen työn hedelmät korjataan pois muutamissa kuukausissa. Lihasmassa ja voima on kuitenkin tuonut helvetisti itsetuntoa ja - luottamusta lisää, kun koko lapsuuden ja nuoruuden tottui olemaan se heikoin ja laihin kaveri.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä on kyllä perseestä, jos semmoset geenit ettei kestä ruumiillista työtä. Minulla meni ihan vituiks koko homma taas 2 kuukaudessa suht fyysisessä 3-vuorotyössä. Tosin uskon, että kun en nuku lääkkeilläkään kunnolla ja älyttömiä työputkia ja välillä 16h vuorokaudessa niin kortisolit/stressitasot 24/7 tapissa joka sitten tuhoaa kaiken jo itsessään. Lihasmassa hävinnyt aika nopeasti, on kai kohta 15kg paino tullut alas rasvaprosentin merkittävästi laskematta. Ja joudun syömään vaan kalori on kalori tyylillä, siis mahdollisimman paljon. Etten olisi 80-kiloinen kun tuolta pois lähden, kuitenkin työttömyysturvan haluan saada kasaan. Voimat on sitten taas hävinneet vielä mystisemmin kuin tuo lihasmassa. 3x200 oon kapeelta penkannut ja nyt menee 4x135kg. Normipenkki jotain 170 ja kyykky saman veran, kun 2kk sitten olisi mennyt 230 luokkaa molemmissa, jos ois halunnu kokeilla. Mutta oon aiemmin 2 vuotta tuota samaa tehnyt ja olin pienempi ja heikompi huomattavasti kuin naturaalina, vaikka dropitin kovemmin kuin ikinä sillon. Mutta gainssit oli kyllä mahtavat ja voimanousut kun siitä hommasta irtaannuin, toki osa oli lihasmuistin ansiota. Mutta toki pitkän aikaa meni päästä entiselle tasolle.

Minä kun oon semmonen 180/65-75 rimpula, jos en treenaa ja syön ruokahalun mukaan, niin ei ollut taas mitään jakoa +110-kiloisena yrittää edes 90% pitää massoista kun kuluttava työ ja tosiaan tuo yötyö aiheuttaa niin pahoja ongelmia, että on lääkärintodistuskin ettei saisi edes tehdä sitä. Mutta pakkorako oli kun ei voi kokonaan työttömänäkään mitään tehdä. Mutta oon kyllä tuon kuihtumisherkkyyden suhteen ihan poikkeusyksilö. En tiedä ketään toista jollain satunnainen kännikin tai viikon flunssa aiheuttaa helvetisti takapakkia. Voimailussa kun kilpailin aikanaan, niin jos on pari viikkoa kuumeessa ja kovempi infektio niin kisasuunnitelmia piti siirtää puolella vuodella. Niin kovasti tuli alas ja hitaasti palautui.

No tuosta huolimatta olen luvannut itselleni penkata 250kg vuoden 2020 aikana. Jos en koulutusta vastaavaa työtä tai kevyempää päivätyötä ylipäänsä löydä kun tuosta 3-vuoropaskasta irtaannun, niin bodaan ja voimailen tukirahoilla tosissaan sen 1,5-2 vuotta. Ikinä ei kyllä muista miten koville tuo ottaa, kun yli vuosikymmenen työn hedelmät korjataan pois muutamissa kuukausissa. Lihasmassa ja voima on kuitenkin tuonut helvetisti itsetuntoa ja - luottamusta lisää, kun koko lapsuuden ja nuoruuden tottui olemaan se heikoin ja laihin kaveri.

Teikäläisellä kuitenkin jotakin lahjoja tuohon voimailuun, kun yli 200kg penkkirautoihin ylipäätänsä pääsee. Suurin osa ei pääsis vaikka treenais, söis ja nukkus pelkästään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom