Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilahduttaa se että ruokamääriä taas nostettu lähemmäs 4000kcal. Pari viikkoo sit valittelin ku ei meinaa 3200kcal upota mut 3700 pinnas ollu jopa nälkä :D Innolla ootellaa millasia reenitehojen nousuja on tulossa ens viikollaVahva tunne kyllä nyt siitä että alkaa patti kasvamaan ;)
Saa nähä kiitteleekö, kun on joka paikka kipeenä viikon, ku kuukauen tauon jälkee repii ittesä kipeeks :DSain revittyä syksyllä sellaisen kaverin salille, joka oli melkein vuoden nyhjöttänyt kotonaan ja poistunut vaan pakollisiin "äitien menoihin". Eilen sitten kysyin reilun kuukauden tauon jälkeen että haluaako hän vielä lähteä minun kanssa salille. Tänään ajoi sitten pihaan auto, josta ovelle tuli koputtamaan ihminen, joka tarrasi kaulasta kiinni ja kiitti. Salille kun päästiin niin olipa mahtava tehdä hiki otsalla toistoja kun vanha kaveri on "tullut takaisin" ja kannustaa jatkamaan vaikka hammassuojat murenee suussa. Ja sitten kun ihminen vielä oikein loistaa ilosta ja kiittää useampaan otteeseen että olen hänet silloin repinyt ulos, kannustanut ja pakottanut repimään itsensä kipeäksi (eikä vaan luovuttamaan "en jaksa" pisteeseen) niin eihän tässä voi olla hymyilemättä. Ja sitten kun hänkin on vielä painoa saanut näköjään aika huomattavasti pois niin kyllähän siinä itsekin jaksaa taas potkia eteenpäinEhkä minä en olekaam ihan niin paha mitä luulin..
Saa nähä kiitteleekö, kun on joka paikka kipeenä viikon, ku kuukauen tauon jälkee repii ittesä kipeeks :D
''Onnellisuus lähtee sisältä'' sun muut hipihtävän lällyt, mutta paikkansa pitävät lausahdukset :D.
Saako udella, mikä on lihava(tyyliin skinnyfatin vai amerikan lihavan puolelle)? Etkö säki leuavetoa ainaki jossain vaiheessa harrastellut suht menestyksekkäästi, vai sekotanko nyt nimimerkit?
En mä oikeesti lihava oo. 183cm/101kg. Jääny töiden takia nuhjuumiset (lukkopaini, bjj) vähemmälle ja puntti astunu päärooliin, ni päässy vähän kiloja kertymään, ku ruokahalu on ennallaan kulutuksen vähenemisestä huolimatta. En mä nyt menestyksekkäästä tiedä, mut kyl +40kg edelleen liikkuu ihan mallikkaasti.
Dyyd sulla ei oo mitään hätääMeikä atm 188/104.8kg ja löllyvää läskiä on tossa pötsillä vielkin mut kyllä se on treenatessa lähteny jo aika hyvin. Mietin jopa pitäskö noihi rasvapolttajiin tutustuu kun kilpirauhanen ei toimi kunnolla ja toki painoo jo pudottanu aikas paljon et kai se stoppi tulee joskus. nykyää toki syön terveellisesti salin yhteydessä
![]()
Mitään muuta en sano kun että unohda tommoset rasvanpolttajat + lääkärille puhumaan kilpparista.
En muista tarkkaan mikä kombo oli mutta kun kunnan lekurit ei paljoo tutki vaan hutkii siksi sanonkin arvaus keskukseksi koko taloa. Toki eräs lääkäri vain totesi että vaiva ei ole niin paha että luontais tuotteilla voisi kokeilla. Itse kun en turhaan lääkkeitä halua syödä. Paniikkihäiriö lääkkeidenkin syöminen jo vähän risoo mutta pakko niitä on ottaa että pysyy focus. Toki kuntosali on vähentäny oireita reilusti eli ei ihan paskapuhetta ole että rautaa nostaessa mieli virkenee vaikka kropassa tuntuukin.@Timiska tyroksiini aiheutti noita oireita vai oliko sulla kenties kaverina siinä joku beetasalpaaja? Jos sulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, niin ei luontaistuotteet kyllä sun ongelmaas paranna.