Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
tein ekaa kertaa mavea selkäleikkauksen jälkeen. no painoa oli vaan 30 kiloa mut aivan sikahyvä fiilis ku ei sattunu ollenkaan:hyper: nyt vaa pikkuhiljaa lisää..

Pari päivää tosi vetämätön olo, mut päätin tänään mennä salille ja treenihän kulki tosi hyvin! Ja sitten; vaikka näytänkin semmoselta maailmanluokan vittupäältä kun treenaan ja ihmiset kattoo mua välillä silleen "mikäs kokovartalokyrpä se tuo on", niin sain yhden pariskunnan siinä loppupeleissä jopa hymyilemään mulle, kun randomilla heitin sille paremmalle puoliskolle että kiinnostaisko sitä better bodiesin camo-toppi :D Ja se kiinnostu! Eli oli ihan hyvä reissu :D

Salilla on lämmityksissä häikkää, viikko sitten siellä jäätyi, ja nyt oli liian lämmin. Mutta treeni tuntui menevän paremmin perille kun oli niin lämmin, ja hikikin virtasi paremmin. Ei siis haittaa vaikka siellä olis aina noin lämpöinen!

Brutaalia ja onnistunutta treeniä tältä illalta mukava fiilistellä . Rinta + etuolat + vatsat.

Eniten ilostutti tangolla tehdyt pystypunnerrukset. Sai tehtyä kovia 5-7 toiston sarjoja itselle raskailla painoilla niin ettei koko ukko ollut mutkalla ja alaselkä huutanut hoosiannaa. Tiukka keskivartalon vahvistus operaatio sekä kehonhuollolliset toimenpiteet alkaa tuottamaan hedelmää kun ei tarvitse taistella kropan asentojen kanssa vaan ne ikäänkuin loksahtaa itsestään! Voimapyörä keskivartalolle on ollut todella tehokas apu keskivartalon suhteen. Lantion saanut siinä hyvin hallintaan eikä paljoakaan tarvitse edes varoa alaselän menoa notkolle kun tässäkin tiukka asento napsahtanut paikoilleen!

se on 5/5!!

4 x 190 kg vedettynä ilman vyötä 11 cm korokkeella seisten. 7-8 viikkoa sitten 3 x 170kg ja tässä välissä vain yksi kova vetotreeni ja pari dynaamista. Oon tyytyväinen, kun jonkinlainen perusvoimataso hankittu takaisin ja prosentuaalisesti lähelle maksimia voi kiskoa ilman vyötä. Aika PeteParkkos-fiilis - Mitä minä sanoin, minun selkäni kestää! :cool:

Melkein vuoden tauon jälkeen pystyi tekemään vinopenkkiä vapaalla tangolla. Pikkupainoilla ja tankokin oli tiputettava ensin masun päälle ja vasta sitten luikerreltava paikoilleen, mutta kuitenkin.

220kg maastavedosta. 200kg nousi todella kevyesti ja ajattelin kokeilla uutta ennätystä. No, eihän se 220kg noussut senttiäkään! Mä ajattelin, että ei hitto mä en lähde täältä salilta tänään epäonnistunein mielin pois. Saamari nostan tuon vaikka väkisin. Ja lisäsi vielä sellaista tarmoa kun näin peilin kautta, että vierestä kateltiin vähän siihen malliin, että mitäköhän tuo tuossa räveltää tuon tangon kanssa. Vedin kerran kunnolla henkeä ja riuhtaisin minkä pystyin niin se saamari nousi sieltä! :D Hitto, että olin ylpeä itsestäni kun kerrankin osoitin päättäväisyyttä ja periksiantamattoommutta ja vaikka ei noussut senttiäkään ensin niin hetken sain mielessä ajateltua, että hitto mähän nostan tän tästä ja pystyn siihen niin se toimi. Tuollaiset kokemukset varmasti siirtyy myös salin kautta muuhunkin arkielämään, että pystyy jos tarpeeksi uskoo itseensä. Osaa sillä mielellä olla voimaa.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Uberhyvät selkä-habatreenit! Pitäisi erota useammin niin olisi näin hyvä draivi. Jotenki vapautunut olo.

Sain treenata ihan rauhassa ja oli ihan hyvä treeni, ei ollut liikaa porukkaa salilla varaamassa kamoja.Ei ollut liian kauniita naisia häiritsemässä keskittymistä.Kauniista naisista on vaikea keksiä mitään negatiivista sanottavaa mutta joskus haluaa vain mennä salille ja treenata kovaa niin siinä on heti joku mistä ei saa silmiään irti.

Liikerata ainakin mulla helvetisti luonnollisempi, etureidet tosin aktivoituu hiukan enemmän trapilla. Siinähän on toisella puolella ne korotetut kahvat eli nosto alkaa jo hieman korkeammalta ja helpottuu siis hiukan.

Joo trap-barilla tein mavea itekki tänään toista kertaa, sarjat 105-110 kg:llä. Tulee kyllä jatkossakin tehtyä tuota! Normi mave tangolla ei itselle sovi ja tähän mennessä oon tehnyt polvistavetoa niin sääret on vähän säästyny. :D

Pitää varmaan alkaa tekemään tuota välillä.Pitäis muutenkin vetää polvista välillä kun treenaan vain periaattessa kehonrakennustyyliin enkä ole voimanostaja kuten monet meidän salilla.Muistaakseen monet kehonrakentajat mm. Dorian Yates suositteli tätä.

Oho, uusi sarjaenkka tuli penkissä, vaikka nippanappa saanut samoilla raudoilla tehdä dieetillä koko ajan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom