Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kaipa tämä menee ilahduttamisen puolelle, mutta vaihdoin vähän treenijakoa ja eilen selkätreenin alkuun otin mavea ensimmäistä kertaa varmaan yli puoleen vuoteen. Otin 160kg vitosia ja sitten leuanvetoa, yhden käden kulmasoutua ja ylätaljaa kolme sarjaa kutakin. On kyllä selkä aivan tohjona alaselästä epäkkäisiin asti ja kaikki siltä välillä. :D

Kisat takana. Bw 70,9. Lokakuussa kisapaino oli 61,9, mutta kai noi tulokset voi jonkinlaiseksi kehitykseksi laskea :D

Kyykky 137,5 (+14,5)
Penkki 82,5 (+7,5 edelliseen voimanostokisaan, +5kg penkkikisan tulokseen)
Veto 170 (+22,5)
Yt 390 (+44,5)

Ettet vain olisi penkannut 87,5kg? Näin ollen yt olisi 395kg...

Sekaisin on nyt Porkkana :)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Liiton sivuilla on tuossa virhe. Kajsnan viimeinen penkki on virheellisesti merkitty hyväksytyksi. Voitin pisteissä juuri ja juuri :) (Yt 325kg, bw 54,85kg, wilks 388,64) Tasainen kisa kyllä oli meillä!

Onnittelut voitosta, tasainen kisa on just parasta. Itse kisasin kans vkoloppuna mut ei se oikein tuntunut miltään kun ei sarjassa muita ollut, enkat koheni onneksi hieman.

Onnittelut voitosta, tasainen kisa on just parasta. Itse kisasin kans vkoloppuna mut ei se oikein tuntunut miltään kun ei sarjassa muita ollut, enkat koheni onneksi hieman.

Kiitos :) En olisi itseasiassa varmaan edes tuota itse heti huomannutkaan, jollei Kajsna olisi sitä mulle kertonut :D Jakoivat mulle kakkospalkinnon kisoissakin.

Tiää uaamu ollut outo,mut kiva. Salil pystyin penkkaan kivuitta ja ilman slinkkarin apuu. Meni 82,5 kg kevyesti.
85 kg:ssa jotenkin onnistuin kolauttaa lähdös telineisiin ja kulki vähän huonosti ja hyyty sit puolivälis ylösmenoo...
Salitoveri jeesi sit ylös kun laskin kaikes rauhas rinnalle ja sanoin että tuukko jeesiin :-) Naureskeltiin sitä
siinä että aikas lunkisti chillailen siinä :) Mutta tärkeintä oli se, ettei ollut kipuu siinä 85 kg:ssakaan.
Eli tältä osin ihan mahtista! Ja tuo vielä vähil unilla ja raskaan viikon jälkeen, kun kisat oli la ja su illalla
olin roudaushommissa... Illalla uuelleen salille. JEI!!!! Hyvät fiilarit! Tästä se alkaa taas lähteä
suttaantumaan!

Ei tänään, mutta eilen ja ei salilla, mutta lenkillä. Oli aivan loistava sää eilen ja pistelin kauden ensimmäisen pitkän lenkin. Ei tullut jalat kipeiksi, juoksu pysyi hyvin kasassa loppuun asti ja teknisestikin oli ihan kohtuuhyvää menoa. Lopuksi jumppaa kahvakuulalla ja kehonpainolla, venyttelyä ja lasten kanssa koriksen heittelyä. Kyllä on kivaa!

Tänään vimppa piikkaus kyykylle ja kaiken kaikkiaan parannusta edelliseen ennätykseen 12,5 kiloa :) Voisi sanoa että olen tyytyväinen ja tästä on hyvä parantaa :P

Puolisen vuotta sitten kyykkyä vyön kanssa 115kg tiukka vitonen. Taukoa tuli 4-5kk kyykkäilystä ohjelman muutoksien takia ja nyt tänään 115kg 3x6 ja ilman vyötä. Pikkuhiljaa etiäpäin :)

Salilla ihan ok päivä. Lähinnä pystypunnertelua ja hieman selän availua. Kaikenmaailman jumeja pukannut viime aikoina mutta nyt parempi. Salilla sai ytimekkään treenin vedettyä. Tangolla pystärit ja aika pitkiä settejä. Päälle viparikuolema (etu+sivut).

Illalla pitäisi lähteä herkistelemään 60 metrin juoksukuntoa. Olo on räjähtäväinen ja odottava.

Hyvin mennyt jalkatreeni. Kyykyssä sarjaennätys 5x175 kg ja jalkaprässissä sarjaennätys 6x340 kg. Nyt keventelyä ja nelosia seuraavaksi... Tuli myös 5x500 kg vihdoin täyteen (kyykky 5x175 kg, penkki 5x115 kg ja mave 5x210 kg).

Suositut

Back
Ylös Bottom