Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Pitkään kipeänä(oikeasti) olkapää alkaa paranemaan ja pystyi nyt varovasti penkata 3x5-10 sarjan pelkällä tangolla ilman kipuja:) Paranemaan päin vihdoinkin ja fiilis katossa:) hidas tie takaisin kuntoon.
Vinkkinä muille että ottakaa HETI kivut kiinni jos alkaa esim olkapäähän sattumaan penkatessa vaikka kipu katoaisikin parin sarjan ja/tai lämmittelyjen jälkeen.

Pääsi vihdoin viikon Virolaisen hinkuaidyskän jälkeen salille ja opin mihin ne puhelimet tulee laittaa. Yksi neitokainen säilytti Samsungiaan tissien välissä :hyper::worship:

Voisi luulla että masentaisi, koska kyykky ja penkki ollut tyyliin kolme viikkoo samoissa lukemissa, että ainoastaan maastaveto kehittynyt. Toisaalta painokin ollut jo 3vko sama kun ei ole jaksanut syödä. Mutta joka kerta kun saa penkkitreenin tehtyä niin tulee uskomaton fiilis. Samoin sekin on mahtavaa, että viime aikoina salilla on saanut oikein mukavasti kehuja. Paljon kyselty myös muun muassa sitä että oonko ajatellut nytten kisata koska kuulemma tuloksillani pärjäis jo tosi hyvin kisoissa. On se salilla käyminen vaan nautinnollista.

Olin kyykkäämättä 25 vuotta ja tammikuussa aloitin uudestaan. Tähän menessä on kympin sarjaan saatu 25 kiloa lisää. Tämä onkin ainut tapa saada tässä iässä kehitystä aikaan - uusi tai kauan tekemättä ollut harjoite käyttöön.

Ei tänään mutta eilen otin ekaa kertaa koskaan kyykky ykkösen ihan vaan mielenkiinnosta että missä mennään.. 170Kg sain mutta alla oli 120, 140 ja 160 nostot et en tiiä meniskö enemmänkin jos menisi kunnon romuihin heti pyörällä polkemisen ja venyttelyiden jälkeen mut anyway ilahduttihan tuokin jo.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Salilla oli hiljaista ja oli varmistaja penkkiin. :)

Pääsi vihdoin viikon Virolaisen hinkuaidyskän jälkeen salille ja opin mihin ne puhelimet tulee laittaa. Yksi neitokainen säilytti Samsungiaan tissien välissä :hyper::worship:

Minä säilytän salin/pukukaapin korttia aina urheiluliiveissä tissien välissä ku ei muuta paikkaa tai taskuja ole. :D Monta vuotta jo tullu tehtyä eikä korttikaan ole menny rikki tai hukkaan. :D

:kuvia:

Liitteet

• PicOrDid.png
    PicOrDid.png
    84,9 KB · Katsottu: 196
Väsymystä ollut ilmassa tämän viikon, jäänyt päivälenkit kokonaan poijes.

Mutta vastaavasti salilla on sitten kulkenut, melkeinpä joka "lajissa" treenikauden enarit :)

Penkistä 5x120kg puolen vuoden treenien jälkeen.
Penkki ei ole ikinä kulkenut, vuosien varrella olen monia salikausia tehnyt ja parhaimillaan olen satasella saanut muutamia räkäsiä. Eipä nytkään mitään kisatoistoja, mutta todella ylpeä tuloksesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom