Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eilen meni ihan nätisti 8x162,5kg vedossa kun viime viikolla painoi kutonen kymppiä pienemmillä painoilla. Oli positiivinen yllätys kun mennyt kuitenkin miinuskaloreilla jo pidemmän aikaa. :)

Nyt on kyllä hyvä fiilis:D Kyykyssä tuli 2x10x110kg. Viimeks tuli satasella 3x10. Nyt lähiaikoina tehny kyykyssä 5x15 sarjoja ja lenkillä ruennu käymään. Varmaan näistä johtunu et vähän taas kehittyny ja vaihtelua tullu. Loppuun koitin 130kg ykköstä niin tuli kevyesti. 140kg vähintään maximi luultavasti.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Päälle kuukausi sitten tuli kyykyssä typerä loukkaantuminen vyön vääränlaisen sijoittelun takia. Nyt vihdoin päästy taas tositoimiin ja peeärrät jatkaa edelleen paukkumistaan. Ekaa kertaa kalanen näyttää yli 200kg maksimia kyykyssä alle 10 toiston sarjalle :) Alkuun tavote oli josko joskus vasta jouluna saisi 200kg kyykystä. Mutta tällä hetkellä tuntuu että se 200kg ykkönen alkaa olemaan ihan käsillä. Jospa sen tässä 1-2kk sisään nappaisi alle 85kg elopainoon.
Lisäksi penkissäkin tuli inhottavaa kipua hauiksen pitkän jänteen seutuville juuri kun oli saanut vanhat läskinä otetut ennätykset kiinni ja meinasin heittää jo kirveen kaivoon, kunnes pidin kevyen viikon ja annoin kylmää 3-4x päivässä. Tuo helpotti vähän kipua, mutta ratkasevin tekijä: lämmittely. Ennen menin vaan suoraan tangon kimppuun ja 20kg korotuksin sarjapainoihin. Nyt otin alkuun kunnon kiertäjä -ja keppijumppaa ja ei tuntunut minkäänlaista kipua enää. Mahtavaa olla taas kunnossa ja ennen kaikkea viisaampana. Vähän ehkä harmittaa kuitenkin se, että tämän kevyen viikon aikana penkistä lähti kaksi toistoa.

Vetoon alko vähä löytyä ideaa. Maastaveto ollu ihan hukassa, mut toinen veto meni jo iha mallikkaasti, kun ite seisoskeli pienellä korokkeella. Alko jo vähä löytyä ideaa hommaan, iha mukavasti tuli 4/120kg. Ois tullu enemmänkin, mutta en jaksanu säätää vyötä löysemmälle, nii meinas laatta lentää neljän toiston jälkeen :D Ekassa vedossa meni 3x3/125 ja 4x1/132,5, mut oli aikamoista kuraa.
Penkissäkin vetojen ohessa mentii uusiin lukemiin ja nyt 80kg ykkönen. Ei kyl lämmittäny mieltä, ku 82,5 oli iha hilkulla. Mut eiköhä toiki ollu iha siedettävä tulos vedon ohessa :)

Yliopiston salilla on keskitytty olennaiseen. Smith poissa, tilalla kolmas normaali kyykkypaikka. Mikä liki varmistaa, että pääsee kyykkäämään kun haluaa.

Oon huono nainen, ei huvittanut kyykätä, joten tein prässiä. Vika sarja 10x100kg, tästä pikkuhiljaa siihen 120kg jossa olin viime keväänä.

prässääntosissanimuittenlämmittelypainoilla

Oon huono nainen, ei huvittanut kyykätä, joten tein prässiä. Vika sarja 10x100kg, tästä pikkuhiljaa siihen 120kg jossa olin viime keväänä.

prässääntosissanimuittenlämmittelypainoilla
Hacki on kiva vaihtari kyykyille, teen ite mielummin sitä ku prässii.. Prässi tuppaa ottaa mulla pirusti takareisii ja perseesee, hakis saa enemmä etureiskoille

Se että kipeytynyt jalka ei haitannut selkätreeniä. Mavessa tosin tein vaan 3 raskaampaa työsarjaa nelosia 185 kilolla, ettei jalka ylirasitu. Nyt saa jalka 8 päivän levon isommasta kuormittamisesta, kun kyykky jätetään väliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom