Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tein kyykkyä ekan kerran 2 kuukauteen, eikä sattunut yhtään polveen!

Myös se, että enää ei tarvii tehä pohkeita pelkästään seisten smithissä, vaan on mahdollisuus tehdä laitteessa istueltaan mikä oottaa sen 9000 kertaa paremmin pohkeisiin.

Eilen ilahdutti täysin onnistunut jalka/selkä/rinta/takaolkapäätreeni. Takaolkapäät oli niin tukossa jo selkätreenistä että pienillä painoilla sai tehdä. Tänään ilahduttaa se että huomaa tehneensä, kävely on melko hankalaa :D

Eh? Nää kaikki lihasryhmät yhteen treeniin ja sitten kädet omana päivänä... [emoji15] Prioriteetit kunnossa [emoji38]

Kauhiata parjausta vaikka kyseessä on selvästi yksijakoinen. Kyykky, Penkki, Kulmis. Viisi vitosta kussakin. Helposti menee tuntiin ja ohjelma on hyvinkin yleinen ja varsin toimiva. Ja mitä itse muistan tuolta ~10v takaa niin totaalikuolema kolmesti viikkoon, hyvin meni perille kuten pitikin. Komeilee tämän treeni-osion stickyissä jopa.

Ja kädet... muistaakseni esim. starting strengthissä ja bill starrin single factorissa oli perjantaina kyykyn, penkin ja kulmiksen jälkeen hauista ja ojentajaa. Kaksi sarjaa kumpaakin.

Näin jälkeenpäin ajatellen, olen aivan helvetin tyytyväinen että tuli lähdettyä liikkeelle ns. pohjaa rakentamalla.

Pitkästä aikaa kokeilin mavea ja oikeastaan ensimmäistä kertaa sumona. Kivasti sai polvet pysymään ulospäin ja ei edes sattunut mihinkään.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Poppa.. eikun lihastohtorilla oli joku hilpeen näkönen kuvaussessio salin toisessa reunassa kun juNppatuokio oli. Hauskannäköstä touhua, toivottavasti saahaan joku kiva artikkelikin lähiaikoina :)

Ja kuka jaksaa vääntää jalat, selkä ja rinta samassa treenissä? :0
Kyykky, penkki, mave. Eipä siinä kauaa mene.

Kauhiata parjausta vaikka kyseessä on selvästi yksijakoinen. Kyykky, Penkki, Kulmis. Viisi vitosta kussakin. Helposti menee tuntiin ja ohjelma on hyvinkin yleinen ja varsin toimiva. Ja mitä itse muistan tuolta ~10v takaa niin totaalikuolema kolmesti viikkoon, hyvin meni perille kuten pitikin. Komeilee tämän treeni-osion stickyissä jopa.

Ja kädet... muistaakseni esim. starting strengthissä ja bill starrin single factorissa oli perjantaina kyykyn, penkin ja kulmiksen jälkeen hauista ja ojentajaa. Kaksi sarjaa kumpaakin.

Näin jälkeenpäin ajatellen, olen aivan helvetin tyytyväinen että tuli lähdettyä liikkeelle ns. pohjaa rakentamalla.

Jos kyseessä olisi ollut yksijakoinen en olisi tarttunut tuohon. Jos luet muutamia viestejä taaksepäin niin kyseinen nimimerkki on kehunut onnistunutta käsipäivää pariin otteeseen. Sitten seuraavaksi selkä/rinta/jalka/olkapää päivää. Jolloin tartuinkin tuohon että on pojalla prioriteetit kunnossa.
Rautalangasta väännettynä sulle:
Ma: Hauis ja ojentaja
Ke: selkä, jalat, rinta, olkapäät
Pe: hauis ja ojentaja
Jne...bueno jako. Treenatkoon jokainen miten haluaa mutta mussa ainakin toi herättää hilpeyttä.

Ja kuka jaksaa vääntää jalat, selkä ja rinta samassa treenissä? :0

Kaikki ennen 1940-lukua?

--

Kävin entisellä kotipaikkakunnalla salilla ja yks tuttu bodari (suht iso jäpikkä) kysy että riittääkö täälä enää painotkaan mulle, pääsin vastaamaan "ei" kunnon kaksoisleukaorgasmin korostuksella.

For the record, piti tehdä siis oma käsipiano, meno oli vitun islanti. (Kpsoutu 17x55kg ja ääntely oli sen mukasta)

Viimeksi muokattu:
Penkkiä 4x3/52,5, 4x2/60. Viimene kakkonen tuli tosi kevyesti, koska pelkäsin jääväni tangon alle (itekseni salilla). Oli pakko keskittyä kunnolla tekemiseen ja pitää homma kasassa.

Salille tullut tuettu t-kulmasoutu ja siinä aivan mieletön polte latseissa. Ilahduttaa myös suuresti tämä joka taholta tuleva bodaus aiheisen materiaalin tykitys.

Suositut

Back
Ylös Bottom