Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Oli viikon treenitauko pienen ylirasituksen takia ja tänään paukku enkat penkissä ja kyykyssä. Mistähän lie johtunu ku yleensä tauon jälkeen on pitäny vähä pienemmillä painoilla tehä ku normaalisti mutta nyt paukku enkat? Noo väliäkö tolla :D

Tänään meni ekan kerran kunnon sarja 25 kilon käsipainoilla vinopenkissä. Muistan kun alkuvuodesta niitä uskalsi korkeintaan ujosti vilkuilla ja miettiä, että "jonain päivänä vielä..." ja nyt tuo päivä koitti. Tästä sen huomaa konkreettisesti, että edistystä on tapahtunut ja motivaatio säilyy korkealla.

Kyykky tuntui hetken muuallakin kuin polvessa. No, illalla on taas kipeä ja varmaan viikonpäivät vähän jäykkänä
mutta aina välillä se on sen arvoista.

Jiippi jippii. Lihominen on pysähtynyt!!! Eikä tässä kaikki. Olen suorastaan keventynyt 300 grammaa edellisestä punnituksesta. Ou jeah. Nyt tämä tätsy lähtee heti juhlimaan Arnoldsille. Lohibaageli ja jääjukurtti, täältä tullaan!

Huom. Minä pyöräilen Arnoldsille eli hyötyliikuntaa ja aerobista samalla.

Suosittelen kuntosalikuntoilua kaikille hieman pullahtaneille henkilöille. Toimii. :hyper:

Vaihdon normaalin maastavedon sumo-versioon ja alaselän kipuilut katosivat.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Salikissojen paljous tänään ilahdutti. Yksi vielä tuli aivan mun eteen venyttelemään kun pumppailin jotain. Näky alkkaritkin läpi tiukoista pöksyistä. Meinasi keskittyminen herpaantua ja pumppi karata vääriin paikkoihin.

Edit. En siis mitenkään vilkuile, mutta saatana kun ei nyt silmät kiinnikään voi tehdä jos toinen tulee puolen metrin päähän venyttelemään :wtf:

Salikissojen paljous tänään ilahdutti. Yksi vielä tuli aivan mun eteen venyttelemään kun pumppailin jotain. Näky alkkaritkin läpi tiukoista pöksyistä. Meinasi keskittyminen herpaantua ja pumppi karata vääriin paikkoihin.

Edit. En siis mitenkään vilkuile, mutta saatana kun ei nyt silmät kiinnikään voi tehdä jos toinen tulee puolen metrin päähän venyttelemään :wtf:

En salilla tuommoisia nähnyt, mutta äsken kaupassa niitä sitten olikin noissa housuissaan vaikka kuinka paljon. Se oli hiukan outoa.

Yleensä jos pakasta loppuu painot kesken, niin kannattaa tarkistaa se tekniikka ihan ensimmäisenä :)

Niinhän se on. Pohjekoneen minä olen ihan oikeasti voittanut. Hyvällä tekniikalla tehtynä koko painopakka (oisko 230kg) on hiukan liian vähän yleensä. Onneksi siinä on semmonen koukku, johon saa ripustettua levypainoja.

E: Ja valitettavasti olen myös voittanut salin paremman reidenojennuslaitteen. Se on paljon paremman tuntunen ku se toinen laite, mutta niiden kiertelevien vaijereiden vuoksi koko painopakkakaan ei ole kovinkaan suuri määrä painoa.

Kipeenä muutama päivä ja tänään eka sali sen ja varsinaista sairastelua edeltäneen heikon edellisviikon jälkeen.

Lisäpainoleuanvedossa paukku enkat ja penkkikin kulki yllättävän hyvin vaikka ei enkkoja rikottukaan. Enää ei haitannu tuo muutaman päivän pakkolepo :)

Kävin ostaa rannetuet missä se nahkanen "liina" yksinkertaistettuna (reverse gripit). Selkäpäivä ja voivoi kun saa selän tehtyä hyvin pienellä avulla. [emoji4] onhan se ollut itsestäänselvyys mutta kyllä se pitää ite tajuta ennenku voi ymmärtää [emoji1]

Pohjekoneen minä olen ihan oikeasti voittanut. Hyvällä tekniikalla tehtynä koko painopakka (oisko 230kg) on hiukan liian vähän yleensä. Onneksi siinä on semmonen koukku, johon saa ripustettua levypainoja.

Puhtaalla tekniikalla 230kg? Oletko varma, että kyseessä on kilot? :)

Oma ilonaiheeni: taljan tappi oli tänään huonosti kiinni ja lensin komeasti kumoon. Syväkyykyn muotoilema perseeni pehmitti laskua niin mukavasti, ettei kolhuja kokenut kuin egoni.

Suositut

Back
Ylös Bottom