Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Oli kiva kyykkäillä. Laitoin myös ensimmäistä kertaa elämässäni levypainon kantapäiden alle em. liikettä suorittaessa ja ehkä massiivisen placebon vuoksi tuntui hyvin etureisissä. Huomenna koitan samaa maastavedossa, siinä se ehkä enemmän auttaa, kun on niin kauhiat kädet, siis kauheen pitkät.

Aamulla tuli käytyä jo 8 jälkeen koska päivällä menoa. Siinä sitten puolinukuksissa kulki treeni odotetta paljon paremmin ja ennätyksetkin paukkuivat kyykyssä!

Nyt sitten on jalat aivan tukossa, saa nähdä mitä tulee kylälle asioille pyöräilystä :D

Hauissarjat meni aivan hiton hyvin, varmaan autto kun vieressä treenas semmonen hoikka tyttö muodokkaalla perseellä. Siinä ois heikkohermosella venähtäny tauot normaalia pidemmiks mut mullahan on hermot rautaa! :puntti:

Ei salilla vaan vaa'alla. Ilahdutti se, että paino ei ole noussut yhtään vaikka on tullut mätettyä safkaa aivan liikaa. Ensin mökkireissu (pelkkää grillisafkaa ~viikko) sit laivalle ja sen jälkeen pojan synttärit, mistä jäi hitosti kakkua ja leivosta. Paino on itse asiassa pudonnut kilon tuota mökkireissua edeltävästä. En ymmärrä, että mitä helvettiä.

Ei salilla vaan vaa'alla. Ilahdutti se, että paino ei ole noussut yhtään vaikka on tullut mätettyä safkaa aivan liikaa. Ensin mökkireissu (pelkkää grillisafkaa ~viikko) sit laivalle ja sen jälkeen pojan synttärit, mistä jäi hitosti kakkua ja leivosta. Paino on itse asiassa pudonnut kilon tuota mökkireissua edeltävästä. En ymmärrä, että mitä helvettiä.

Et oo treenannu ni nesteet poistunu kropasta.

Mahdollista tuokin. Mökillä pyrin treenaamaan sen verran kuin siellä ilman välineitä pystyn, mutta normia vähemmän ja ehdottomasti erilaisesti. Nyt kyllä olen kotona ollut jo kohta viikon ja käynyt salillakin 4 kertaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mahtava rintatreeni, 3kk aktiivisella treenamisella, ja plussakaloreilla penkkitulos 65kgx1 -> 80kgx1, ahh mahtavaa. Pikkupainojaha noi vielä on, mut mulle tällä hetkellä isot. :'D Viime rintatreenissä smithissä vedin 10x70kg, nii en tienny et saanko 80kg ylös vai en.
Eka kokeilin 70kg, nous tosi kevyesti ja 80kg nous pienellä taistolla, mut pääasia et ylös sain! Huomenna viel viikon vika treeni, sit pari päivää lepoo (pe la su sali kiinni)
Ihan näin btw, tehny nykysin sillei, että jos ei oo varmistajaa rintapäivänä nii vedän penkin joko kässäreil tai smithil, sama vinopenkissä, imo smithissä saanu hyvän pumpin ja tuntuman. PS. omapaino siinä 80kg, alkaa olla kohta dietin paikka

Salin kaunis nappisilmäinen Personal Trainer flirttaili antaumuksella.

Oma fiilis: Perkele, treenit menneet näemmä hyvin perille. Alfauros tässä, naaras avaa haaras.
Todellisuus: "Voi tuota reppanaa. Annanpa vähän silmää niin raukka luulee että olen kiinnostunut ja saan asiakkaan jonka lompakon imen kuiviin"

Salin kaunis nappisilmäinen Personal Trainer flirttaili antaumuksella.

Oma fiilis: Perkele, treenit menneet näemmä hyvin perille. Alfauros tässä, naaras avaa haaras.
Todellisuus: "Voi tuota reppanaa. Annanpa vähän silmää niin raukka luulee että olen kiinnostunut ja saan asiakkaan jonka lompakon imen kuiviin"

Molemmilla kuiviin imeminen mielessä :D

Kovan kuumeilun ja antibioottikuurin seurauksena olkapää täysin kivuton ensimmäistä kertaa vuoteen! En tiedä poistiko kuuri mahdollista tulehdusta olkapäästä samalla kun hoiti bakteeria pois. (en tiiä näistä hommista mitään) Jokatapauksessa ilo treenata yläkroppaa ilman kipuja. Sidenotena 2vk tauon jälkee pukkivetokin kulki 20cm pukki 4*320. Vieläkun Sais etureisiin lisää irrotusvoimaa ja enkat uusiks. Ehkäpä kesän loppuun mennessä Sais uudet kymmenluvut lattiasta irti.

Salilla oli yllättävän paljon porukkaa, vaikka on suurin kalenteri ryyppy juhla.

edit. Ja omassakin treenissä pystyi tekeen isommilla romuilla vinopenkkiä mitä viime kerralla.

Ensimmäinen ilon aihe oli lähes tyhjä sali.

Parasta tänään oli kuitenkin muutamien omien puolen vuoden tavoitteiden täyttyminen kuusi viikkoa etuajassa. Helmikuussa, kun aloitin salilla käymisen, asetin itselleni mielestäni realistiset tavoitteet ja osa niistä on toteutunut jo nyt. Kyykyssä lähti 5x5x75 (oma paino), ja kyllä vedän niin syvään kuin kiinteät varmistusraudat sallivat. Mavessa irtosi myös 1x5x100 kg. Iso kiitos tästä kuuluu kaikille teille, jotka olette tänne jakaneet kokemuksianne ja tietoanne. 5x5:llä mennään vielä jonkin matkaa eteenpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom